  • 11. Data: 2007-07-25 18:20:53
    Temat: Re: Jak walczyć ze spamem esemesowym?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > I nie donosi :D złożyłem pismo i druki bezadresowe przestali dostarczać.

    Ale taki SMS nie jest ulotką, tylko listem w zaadresowanej kopercie.

    > Bardzo prosto, nadawca jest 7xxxx a nie normalny numer. Gdyby tak ładnie
    > spamerzy pocztowi słali, to świat byłby piękny :D

    Nie zawsze, część nadaje identyfikator literowy, niektórzy jeszcze
    jakieś inne cyferki

    > Taaa.... I tak wszędzie 4zł za list... Piękna perspektywa....

    To trzeba było nie klikać ptaszka "wyrażam zgodę..."

    M.

  • 12. Data: 2007-07-25 18:28:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 20:20
    (autor Maciej Bebenek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f884a6$eja$1@news2.ipartners.pl>):

    > Ale taki SMS nie jest ulotką, tylko listem w zaadresowanej kopercie.

    Ale NADAWCA jest ładnie podświetlony jako SPAMMER

    > Nie zawsze, część nadaje identyfikator literowy, niektórzy jeszcze
    > jakieś inne cyferki

    No więc sam widzisz... Nie jest to typowy numer z sieci GSM

    > To trzeba było nie klikać ptaszka "wyrażam zgodę..."

    Nie klikałem. Zamówienie dzwonka polegało na wysłaniu płatnego esesmana. I w
    zamian przychodził dzwonek... Jakbym wiedział, że poza dzwonkiem przyjdzie
    zalew spamu, to bym nie kupił....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 13. Data: 2007-07-27 00:45:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 20:28:41 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 20:20 (autor Maciej Bebenek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f884a6$eja$1@news2.ipartners.pl>):

    > Ale NADAWCA jest ładnie podświetlony jako SPAMMER

    Dla jednych spamer, dla innych nie. Nie sądzisz chyba że Polkomtel
    specjalnie dla ciebie założy filtr na dany numer?

    p. m.

  • 14. Data: 2007-07-27 06:41:27
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 lipca 2007 02:45
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > Dla jednych spamer, dla innych nie. Nie sądzisz chyba że Polkomtel
    > specjalnie dla ciebie założy filtr na dany numer?

    Dlaczego dla mnie? Tepsa np. ma blokady numerów 0700 itp.
    Taka usługa blokowania spamerów byłaby zapewne lubiana przez innych
    użytkowników także.

  • 15. Data: 2007-07-27 09:57:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 08:41:27 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlaczego dla mnie? Tepsa np. ma blokady numerów 0700 itp. Taka usługa
    > blokowania spamerów byłaby zapewne lubiana przez innych użytkowników

    To troche inna usługa. Blokuje połączenia wychodzące, nie przychodzące.

    p. m.

  • 16. Data: 2007-07-27 10:33:27
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 lipca 2007 11:57
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > To troche inna usługa. Blokuje połączenia wychodzące, nie przychodzące.

    No i? To można wprowadzić taką trochę inną, prawda? ISP internetowi
    wprowadzają zabójców spamu.... A tutaj technicznie zapewne można to dość
    prosto wykonać.

  • 17. Data: 2007-07-27 10:34:19
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

  • 18. Data: 2007-07-27 10:58:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 12:33:27 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    >
    > No i? To można wprowadzić taką trochę inną, prawda? ISP internetowi
    > wprowadzają zabójców spamu.... A tutaj technicznie zapewne można to dość

    Ok, masz rację (częściowo). Można to zrobić, ale niezbyt prosto, a na
    pewno dość kosztownie.

    Polkomtel widać uznał że nie opłaca mu sie ponosić tego kosztu specjalnie
    dla ciebie i kogośtam jeszcze.

    p. m.

  • 19. Data: 2007-07-27 11:12:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mvoicem napisał(a) :

    > Polkomtel widać uznał że nie opłaca mu sie ponosić tego kosztu specjalnie
    > dla ciebie i kogośtam jeszcze.

    Bo czerpie zyski z tego procederu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 20. Data: 2007-07-27 15:26:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 13:12:14 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Bo czerpie zyski z tego procederu.

    Tak jak PP czerpie zyski z procederu wysyłania listów do mnie przez moją
    ciotkę. Jak z tym walczyć? Czy PP nie powinna na moje życzenie wyrzucać
    do śmieci przesyłek gdzie nadawcą jest moja ciotka?

    p. m.