  • 1. Data: 2007-07-24 16:54:05
    Temat: Jak walczyć ze spamem esemesowym?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    spam esemesowy to gnojstwo większe niż elektroniczny... Właśnie dostałem
    kolejny taki spam, tym razem z pobliskiego targowiska. Polkomtel się wypina
    i mówi, że mają mnie gdzieś.... Co można zrobić? Są jakieś instytucje,
    gdzie można to zgłaszać? Numer jakiś tylko nadawcy jest i tyle :(
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 2. Data: 2007-07-24 18:20:13
    Temat: Re: Jak walczyć ze spamem esemesowym?
    Od: "m...@h...com" <m...@h...com>

    Wrak Tristana wrote:

> [...]
    > wypina i mówi, że mają mnie gdzieś.... Co można zrobić? Są jakieś
    > instytucje, gdzie można to zgłaszać? Numer jakiś tylko nadawcy jest i tyle

    Sprawdź z jakiego numeru przyszedł. Ustal nadawcę i wyślij pismo do niego,
    że nie chcesz niezamówionej treści reklamowej.

    Zbyszek

    --
    mdbizdata(at)hotmail(dot)com is spamer
    m...@h...com is spamer

  • 3. Data: 2007-07-24 18:21:53
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i mówi, że mają mnie gdzieś.... Co można zrobić? Są jakieś instytucje,
    > gdzie można to zgłaszać? Numer jakiś tylko nadawcy jest i tyle :(

    Numer jest skrócony czy krajowy ?

    Ja przy umowie z Polkomtelem właśnie zaznaczyłem, że nie chcę przetwarzania
    moich danych w celach marketingowych i nie przyszedł mi jeszcze od 3 lat ani
    jeden głupi esemes.

  • 4. Data: 2007-07-24 18:32:40
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

> [...]
    > i mówi, że mają mnie gdzieś.... Co można zrobić? Są jakieś instytucje,
    > gdzie można to zgłaszać? Numer jakiś tylko nadawcy jest i tyle :(

    przynaleznosc skroconych numerow sms oraz wysokoplatnych numerow typu 0700
    mozna znalezc na stronach UKE,
    http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/index.jsp?place=L
    ead07&news_cat_id=27&news_id=56&layout=11&page=text

    jest tam plik excel w ktorym do kazdego numeru jest podany
    dostawca uslugi i sieci w jakich jest dostepny.

    pzdr
    tomek

  • 5. Data: 2007-07-24 21:23:48
    Od: r...@w...pl

    > Sprawdź z jakiego numeru przyszedł. Ustal nadawcę ...
    12 latkę z starterem pop bez rejestracji z kiosku za 5 zł Buhahaha....

  • 6. Data: 2007-07-25 06:36:04
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 20:20
    (autor m...@h...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f85g53$iqa$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Sprawdź z jakiego numeru przyszedł. Ustal nadawcę i wyślij pismo do niego,
    > że nie chcesz niezamówionej treści reklamowej.

    No i to jest niemożliwe. Polkomtel mówi, że nie od nich a z zewnątrz.
    Nieopatrznie skasowałem :( tym razem, ale jak przyjdzie następny to
    zatrzymam. Tylko niestety z samego numeru to nie idzie nic zrobić :(

  • 7. Data: 2007-07-25 06:38:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 20:21
    (autor william
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f85fvp$1tn1$1@news2.ipartners.pl>):

    > Numer jest skrócony czy krajowy ?

    Skrócony.

    > Ja przy umowie z Polkomtelem właśnie zaznaczyłem, że nie chcę
    > przetwarzania moich danych w celach marketingowych i nie przyszedł mi
    > jeszcze od 3 lat ani jeden głupi esemes.

    No tak, od nich. Tak właśnie robiłem. Ale np. kiedyś nieopatrznie np.
    kupiłem sobie dzwonek na jakimś wapsterze i od tej pory przychodzą reklamy
    wastera.... I tych reklam różnych jest coraz więcej... A BOK polkomtela
    mówi, że są nie od nich, więc nic z tym nie mogą zrobić.

  • 8. Data: 2007-07-25 06:39:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 20:32
    (autor tomek.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <46a645ba$1@news.home.net.pl>):

    > jest tam plik excel w ktorym do kazdego numeru jest podany
    > dostawca uslugi i sieci w jakich jest dostepny.

    O! Jak znów przyjdzie to zacznę ściganie...

  • 9. Data: 2007-07-25 17:51:31
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > wastera.... I tych reklam różnych jest coraz więcej... A BOK polkomtela
    > mówi, że są nie od nich, więc nic z tym nie mogą zrobić.

    Bo to tak jak byś chciał, żeby poczta nie donosiła ci tych kopert, które w
    środku zawierają ulotki. Ktoś miałby czytać nadawane do ciebie smsy, żeby
    rozpoznać że to spam ?? A do tego wapstera ślij polecony że mają
    zaprzestawać przetwarzać twoje dane.

  • 10. Data: 2007-07-25 18:08:05
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 19:51
    (autor william
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f882io$ds6$1@news2.ipartners.pl>):

    > Bo to tak jak byś chciał, żeby poczta nie donosiła ci tych kopert, które w
    > środku zawierają ulotki.

    I nie donosi :D złożyłem pismo i druki bezadresowe przestali dostarczać.

    > Ktoś miałby czytać nadawane do ciebie smsy, żeby
    > rozpoznać że to spam ??

    Bardzo prosto, nadawca jest 7xxxx a nie normalny numer. Gdyby tak ładnie
    spamerzy pocztowi słali, to świat byłby piękny :D

    > A do tego wapstera ślij polecony że mają
    > zaprzestawać przetwarzać twoje dane.

    Taaa.... I tak wszędzie 4zł za list... Piękna perspektywa....
    Do Wapstera to wiem jeszcze może gdzie. A do Hajznera? Też mi przysyła o
    milionie w walizce co chwilę. To znaczy teraz przestał coś, bo chyba
    program z anteny zszedł. No to zaczął Real... No zesrać się można z
    gnojami. Człowiek śpi, a tu jebud....