  • 51. Data: 2010-08-31 17:12:45
    Temat: Re: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    803240.1432@quad
    *Gotfryd Smolik news* napisał(-a):

    > Przyznam, że nie rozumiem - uchwała o zabronieniu udostępniania przez
    > nowego operatora padnie?

    Tak. A ściślej uchwała o nie udzieleniu zgody na instalcję
    infrastruktury. To jest prywatny budynek i prywatny teren i nie może
    ktokolwiek instalować swoich klamotów bez zgody WM. I tak jak już
    wczesniej napisałem, zainteresowanemu przysługuje prawo zaskarżenia tej
    uchwały. Zainteresowanemu, tzn temu "rodzynkowi" co chce ten internnet,
    a nie tym co mu chcą go podłączyć.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 52. Data: 2010-08-31 17:14:25
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > G prawda. Nigdzie nie ma zapisu, że zarządca musi udostępnić budynek
    > komukolwiek. Tym bardziej w sytuacji, gdy prace będą związane ze
    > zmianami na świeżo wyremontowanej i będącej pewnie "na gwarancji"

    czytać umiesz? To marsz do lektury. Dałem Ci namiar. I nie pier..l głupot bo
    ludzie to czytają i możesz kogoś zmylić.

    > wykonawcy klatce schodowej, którą to gwarancję po czymś takim będą sobie
    > mogli w buty wsadzić. Albo wskażesz konkretny przepis albo skończ
    > pieprzyć. I podaj ten adres i napisz jeszcze co ostatnio remontowałeś,
    > żebym wiedział gdzie zacząć wiercić.

    podałem. Przeczytaj art 140 PT oraz chyba 33 ustawa o wspieraniu rozwoju
    usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz.U.2010.106.675)

    A żeby Ci było łatwiej:

    1. Właściciel, użytkownik wieczysty nieruchomości lub zarządca nieruchomości

    obowiązani umożliwić operatorom, podmiotom, o których mowa w art. 4 pkt 1,
    2,

    4, 5 i 8 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne, oraz
    jednostkom

    samorządu terytorialnego wykonującym działalność, o której mowa w art. 3
    ust. 1,

    umieszczenie na nieruchomości obiektów i urządzeń infrastruktury
    telekomunikacyjnej,

    w szczególności instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, przeprowadzanie

    linii kablowych pod nieruchomością, na niej lub nad nią, umieszczanie
    tabliczek

    informacyjnych o urządzeniach, a także ich eksploatację i konserwację,

    jeżeli nie uniemożliwia to racjonalnego korzystania z nieruchomości, w

    szczególności nie prowadzi do istotnego zmniejszenia wartości nieruchomości.

    2. Korzystanie z nieruchomości, o których mowa w ust. 1, jest odpłatne,
    chyba że linia

    lub urządzenia telekomunikacyjne służą zapewnianiu telekomunikacji:

    1) właścicielowi nieruchomości;

    2) użytkownikowi wieczystemu nieruchomości;

    3) osobie, której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu;

    4) osobie posiadającej inny tytuł prawny do nieruchomości.

    3. Warunki korzystania z nieruchomości ustala się w umowie, która jest
    zawierana na

    piśmie w terminie 30 dni od dnia wystąpienia przez operatora z wnioskiem o
    jej

    zawarcie.

    Icek

  • 53. Data: 2010-08-31 17:16:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ustawa o wspólnotach mieszkaniowych Art 22 punkt 3 4) i 5) art 23 i 24.
    > >
    > To może teraz Ty, zamiast gadać ogólnikami, przytoczysz stosowny
    > fragment zezwalający dowolnemu podmiotowi świadczącemu usługi
    > telekomunikacyjne na wejście na prywatny obiekt bez zgody zarządcy (WM) ?

    podalem w innym poscie ale wkleje jeszcze raz bo jakis nieczytaty jesteś.
    Art 33 ustawy o wspieraniu ...

  • 54. Data: 2010-08-31 17:18:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > wczesniej napisałem, zainteresowanemu przysługuje prawo zaskarżenia tej
    > uchwały. Zainteresowanemu, tzn temu "rodzynkowi" co chce ten internnet,

    taaaa, a łyżka na to niemożliwe. Nie kompromituj się całkowicie. To grupa o
    prawie więc jeżeli wyciągasz jakieś wnioski z czegoś to może opublikuj to
    "coś".

    Ja Wam podałem konkretną podstawe prawną. Może masz coś na poparcie tych
    Twoich bzdur ?

    Icek

  • 55. Data: 2010-08-31 17:18:14
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 18:34, MZ pisze:

    > Wspólnota może zdecydować czy chce wpuścić kolejnego dostawcę, pozwolić
    > mu na dziurawienie wyremontowanej klatki schodowej itd. Nie po to np.
    > robi się kosztowne remonty chowając kable w ściany, obudowując rury,
    > malując itd. żeby po tygodniu jakiś palant zaczął w tym wiercić i kładł
    > w najlepszym razie plastikowe korytka pasujące do reszty jak świni siodło.

    Po raz kolejny pytam: dlaczego tego nie wolno robić spółdzielniom?

    --
    spp

  • 56. Data: 2010-08-31 17:18:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Icek* napisał(-a):

    > no wiec jak już robisz kosztowny remont to rób go z głową.

    Nie ma obowiązku robienia remontu z głową dla wygody instalcji
    czegokolwiek w przyszłości, tak samo jak nie ma obowiązku zezwolenia na
    dewastację wyremontowanego bez głowy budynku.

    > Bo jak nie to
    > poźniej wyjdzie, że trzeba go dziurawić bo jakiś niedouczony fachman
    > zrobił remont nie przewidując miejsca na kable telekomunikacyjne

    Nie ma takiej opcji żeby w prywatnej własności ktoś _musiał_ zezwalać na
    dziurawienie czegokolwiek z powodu kaprysu jednego lokatora.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 57. Data: 2010-08-31 17:24:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie ma obowiązku robienia remontu z głową dla wygody instalcji

    tak, nie ma też obowiązku bycia inteligentnym, zdrowym na umyśle i umiejącym
    czytać ze zrozumieniem. Jednak brak obowiązku nie wyklucza sytuacji w której
    ktoś potrafi czytać a ktoś inny jest inteligentny.

    > Nie ma takiej opcji żeby w prywatnej własności ktoś _musiał_ zezwalać na
    > dziurawienie czegokolwiek z powodu kaprysu jednego lokatora.

    no więc wróć jak się douczysz albo choć przeczytasz co ja i inni napisali w
    paru innych postach podając podstawę prawną

    Icek

  • 58. Data: 2010-08-31 17:30:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Icek* napisał(-a):

> [...]
    > grupa
    > o prawie więc jeżeli wyciągasz jakieś wnioski z czegoś to może

    Ty to jednak beton jesteś. Nie ma możliwości żeby ktoś przyszedł i po
    prywatnej właśności druty ciągał bez zgody właściciela.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 59. Data: 2010-08-31 17:33:15
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Ty to jednak beton jesteś. Nie ma możliwości żeby ktoś przyszedł i po
    > prywatnej właśności druty ciągał bez zgody właściciela.

    Panie Beton, odnieś się Pan do cytatu ;)

    Art. 33. 1. *Właściciel*, użytkownik wieczysty nieruchomości lub
    zarządca nieruchomości *są obowiązani* umożliwić operatorom, podmiotom,

    Wieslaw

  • 60. Data: 2010-08-31 17:41:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-08-31, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Dobrze napisana umowa najmu. W której wyraźnie będzie zapisane, że
    > najemca ma olbrzymie prawo wynieść się w ciągu 30 dni od otrzymania
    > wymówienia, które to będzie skutkiem dokonania przez niego zmian w
    > lokalu których nie skonsultował z właścicielem.

    A jak nie zechce z tego prawa skorzystać, to co zrobisz? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl