  • 81. Data: 2010-10-15 22:03:36
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-12 11:56:03 +0200, "Tomemk" <d...@g...pl> said:

    > Myslisz ze UPC ma swoje światłowody? jeśli tak mysliśz to mylisz się,
    > oni tez kupują jak najtaniej jak sie da,
    > jak macie z sąsiadami takie szybkie łącza pociągnijcie w 3 max prędkościa
    > to zobaczycie ile pojdzie.

    A może być siódemka sąsiadów spod jednego numeru?
    1x120 megabitów, 3x50 megabitów, 2x50 megabitów i jedna ósemka.
    Cały czas dostępny dla każdego jest maksymalny transfer, nie jest
    ograniczany, zrywany itd. itp.
    A nie jesteśmy jedynymi klientami UPC na parotysięcznym osiedlu...

    --
    Bydlę

  • 82. Data: 2010-10-19 10:50:02
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

> [...]
    > ograniczany, zrywany itd. itp.
    > A nie jesteśmy jedynymi klientami UPC na parotysięcznym osiedlu...

    to bardzo ciekawe bo pracowałem dla upc

    i zalezy od osiedla
    nie liczysz chyba ze maja łacz tyle ile sprzedali :)
    sa specjalne algorytmy na to

    kazda firma robi podobnie
    mniejsza w mniejszej skali wieksza w większej skali

  • 83. Data: 2010-10-19 10:50:51
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

> [...]
    > ograniczany, zrywany itd. itp.
    > A nie jesteśmy jedynymi klientami UPC na parotysięcznym osiedlu...

    acha jeszcze powiedz mi skad potrafisz zassac prędkościa 50Mb :)
    czy 120Mb

    widac nie masz pojęcia za bardzo o tym co piszesz

  • 84. Data: 2010-10-19 12:05:04
    Temat: Re: Jak sie broniae przed dostawcami internetu?
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 19.10.2010 Tomemk <S...@g...pl> napisał/a:

    > acha jeszcze powiedz mi skad potrafisz zassac predko?cia 50Mb :)
    > czy 120Mb
    noc.cdp.pl

    netrator01:~# wget http://noc.cdp.pl/get/500mb.cdp -O /dev/null
    --2010-10-19 12:57:29-- http://noc.cdp.pl/get/500mb.cdp
    Translacja noc.cdp.pl... 89.171.255.14
    Łączenie się z noc.cdp.pl|89.171.255.14|:80... połączono.
    Żądanie HTTP wysłano, oczekiwanie na odpowiedź... 200 OK
    Długość: 524288000 (500M) [text/plain]
    Zapis do: `/dev/null'

    17% [================> ] 92.103.872 13,4M/s eta 33s
    ^

    technicznych problemow by zapewnic takie predkosci po polsce nie ma.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 85. Data: 2010-11-06 23:06:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 00:03:36 +0200, Bydlę napisał(a):
    /.../
> [...]
    > jest maksymalny transfer, nie jest ograniczany, zrywany itd. itp.
    > A nie jesteśmy jedynymi klientami UPC na parotysięcznym osiedlu...

    E Bydlę czasami notuję obnizony transfer do ok 4 Mbit.Okazjonalnie.
    Wysokie prędkości w praktyce są nie do wysycenia.