  • 1. Data: 2010-08-30 12:29:02
    Temat: CBA chroni układ korupcyjny ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    43,CBA_ujelo__zalatwiacza___Mowil__ze_ma_w_wplywy_sa
    dzie.html

    Agenci Centralnego Biura Antykorupcyjnego zatrzymali mężczyznę, który
    twierdził, że może załatwiać korzystne dla podsądnych rozstrzygnięcia w
    Sądzie Apelacyjnym w Lublinie oraz lubelskim i warszawskim szpitalu
    psychiatrycznym
    [...]
    Biuro twierdzi, że podejrzany zdążył przyjąć już tysiąc złotych zaliczki w
    zamian swoje usługi. Po zakończeniu sprawy miał otrzymać w sumie 50 tys. zł.

    Zastanawia mnie czemu nie poczekano do czasu jak załatwi korzystne
    rozstrzygniecie. Wpadli by sędziowie a tego widac CBA nie chce ?

    Icek

  • 2. Data: 2010-08-30 20:59:10
    Temat: Re: CBA chroni układ korupcyjny ?
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    No właśnie, bo CBA, i sędziowie, i adwokaci, i prokuratury, i policja to
    jedna wielka mafia i skorumpowana bandycka klika, a kto tym żądzi?

  • 3. Data: 2010-08-31 09:02:38
    Od: " " <f...@g...pl>

    Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > No właśnie, bo CBA, i sędziowie, i adwokaci, i prokuratury, i policja to
    > jedna wielka mafia i skorumpowana bandycka klika, a kto tym żądzi?

    Żydzi, masoni i ci, którzy nauczyli się ortografii

  • 4. Data: 2010-09-03 03:22:11
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > a kto tym żądzi?

    obrońcy kszyrza ?