  • 201. Data: 2010-12-03 17:54:27
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2010-12-03, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czego doskonałym przykładem są szkoły i uczelnie. A nie czekaj...
    > Jednak te państwowe mają wyższą renomę. Oj.

    W skali światowej? No tak, któraś setka z kolei. A wiesz, że za granicą
    są też prywatne o wiele lepsze od naszych państwowych?

    I czego to dowodzi? Ano tego, że na pozycję szkoły pracują długimi
    latami, a nasza bananowa republika działa dopiero od chwili.

    Jak nic, argument za ZUS lol:)

    --
    Liwiusz

  • 202. Data: 2010-12-03 17:54:56
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał

    > I nie widzę sposobu by w innej zagwarantować, że będzie lepiej.

    Jest. Wystarczy, że się państwo nie będzie do tego mieszało.

    > O. Albo bankructwo takiego TU.

    Bardziej realne a wręcz namacalne jest bankructwo ZUSu.

    > I cały fundusz emerytalny idzie się je*. :)

    Tak jak Twoja przyszła emerytura z ZUS :)

    > Cymesik po prostu.

    Pieniądze trzymasz w skarpecie?
    Bo wiesz, banki też nie są jak skała ;-)

    K.

  • 203. Data: 2010-12-03 17:55:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Jeśli już, to: państwo nakazuje, aby piekarze robili tylko czarny chleb.
    > Jeśli komuś nie smakuje, nie musi jeść chleba - to tak, aby analogia
    > była trafna.

    Nie jest trafna, ale co tam.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 204. Data: 2010-12-03 17:56:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > W przypadku bankructwa TFI środki są chronione i zwracane,

    Przez wymuszenie tego ze strony państwa.

    > więc nie siej paniki.

    W Twoim Idealnym Systemie Rynkowym będa takie gwarancje???
    Nie żartuj :D

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 205. Data: 2010-12-03 17:56:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > W skali światowej?

    Nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 206. Data: 2010-12-03 18:00:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > W Twoim Idealnym Systemie Rynkowym będa takie gwarancje???
    > Nie żartuj :D

    A teraz jest? Nie żartuj :D

    --
    Liwiusz

  • 207. Data: 2010-12-03 18:01:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-03, Krzysztof <k...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Bardziej realne a wręcz namacalne jest bankructwo ZUSu.

    A te oznacza bankructwo państwa, zrobienie kuku złotemu i ogólny
    pierdolnik, także w sektorze prywatnym. Więc nie wiem czy tak
    "bardziej realne".

    > Pieniądze trzymasz w skarpecie?
    > Bo wiesz, banki też nie są jak skała ;-)

    To się dywersyfikacja nazywa. Ale ja z kolei nie widzę nic
    złego w łaczeniu ZUS + inwestowania, podczas gdy wydaje mi
    się wy forsujecie jedyny słuszny model.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 208. Data: 2010-12-03 18:02:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > To się dywersyfikacja nazywa. Ale ja z kolei nie widzę nic
    > złego w łaczeniu ZUS + inwestowania, podczas gdy wydaje mi

    O to właśnie chodzi, że nie każdy jest tak obrzydliwie bogaty jak my i
    go stać na wrzucanie pieniędzy do śmiet^C ZUSu i potem jeszcze ma luksus
    inwestowania samodzielnego.

    --
    Liwiusz

  • 209. Data: 2010-12-03 18:02:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > A teraz jest? Nie żartuj :D

    No przed chwilą napisałeś, że są. Wprawdzie zgrabnie wyciąłeś,
    żeby kontekstu nie było widać, ale można sprawdzić. Nawet napisałeś
    żebym paniki nie siał.

    I Ty, Wielki Zwolennik Wolnego Rynku wyskakujesz z narzucanymi
    państwowo ograniczeniami w celu zapewnienia ochrony kapitału?
    No lol. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 210. Data: 2010-12-03 18:03:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > No przed chwilą napisałeś, że są. Wprawdzie zgrabnie wyciąłeś,
    > żeby kontekstu nie było widać, ale można sprawdzić. Nawet napisałeś

    Są w TFI. Natomiast nie ma w ZUS.

    Natomiast nie wydaje mi się, aby taka ochrona była warunkiem koniecznym
    w dobrowolnych inwestycjach. Jak sam mówiłeś - dywersyfikacja.

    > I Ty, Wielki Zwolennik Wolnego Rynku wyskakujesz z narzucanymi
    > państwowo ograniczeniami w celu zapewnienia ochrony kapitału?
    > No lol. :)

    Z niczym nie wyskakuję.

    --
    Liwiusz