  • 21. Data: 2003-01-23 18:58:28
    Temat: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sandra wrote:
    > dobra pogadaj sobie nie masz pojecia i tyle ...
    > a twoje fantazje sięgają zenitu ...

    Moje fantazje... Ech!
    Chcesz mi wmówić, że kastowy system aplikacji, na które dostają się tylko dzieci
    "z kręgu", to wytwór mojej fantazji?
    Chcesz mi wmówić, że kilkunastomiesięczne babranie się sędziów na najwyższych
    sędziowskich stołkach jak odrzucić zarzut sprzeczności tego systemu z konstytucją
    to wytwór mojej fantazji?
    Chcesz mi wmówić, że to tylko adwokaci, notariusze i radcy bronią tego porojonego
    systemu a ja mam omamy i fantazje widząc po drugiej stronie ławy sędziów
    trzymających
    ich stronę??
    Chcesz mi wmówić, że Ci wszyscy ludzie są pod kontrolą i we władzy "Onych" czyli
    Yeti,
    czy też zielonych UFO, a nie także zielonych szeleszczących papierków ?

    Jak to jest Sandra z moimi fantazjami?
    Śni mi się to wszystko jako jakiś ponury koszmar, czy też dzieje na jawie w naszym
    mlekiem i miodem płynącym - dla tych ludzi - kraju ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 22. Data: 2003-01-23 19:07:24
    Temat: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...

    > Moje fantazje... Ech!
    > Chcesz mi wmówić, że kastowy system aplikacji, na które dostają się tylko
    dzieci
    > "z kręgu", to wytwór mojej fantazji?

    :-)

> [...]
    najwyższych
    > sędziowskich stołkach jak odrzucić zarzut sprzeczności tego systemu z

    szeregi sie zmieniają duzo jest młodych a nie tych co boją się o swoje
    stołki ...
    to pokolenie z grupy już od jakiegos czasu wchodzi wiec nie mów mi ,że
    myślą kategoriami tych starych bo z tym się nie mogę zgodzić ...

> [...]
    porojonego
    > systemu a ja mam omamy i fantazje widząc po drugiej stronie ławy sędziów

    adwokat i sędzia zbyt wiele ze sobą nie ma ...poza może wypiciem
    koleżeńskiej kawy ...powinieneś wiedzieć ,że przyjaźń miedzy tymi dwoma jest
    do momentu zdobycia jak to nazywasz "stołka"

> [...]
    czyli
    > Yeti,
    > czy też zielonych UFO, a nie także zielonych szeleszczących papierków ?

    lubisz fantazje :-)

    > Jak to jest Sandra z moimi fantazjami?

    są super mógłbyś pisać komiksy ...

    > Śni mi się to wszystko jako jakiś ponury koszmar, czy też dzieje na jawie
    w naszym
    > mlekiem i miodem płynącym - dla tych ludzi - kraju ?

    jestem za sprawiedliwością i wiem,że jest wiele sposobów by jej dowieść...

    Sandra

  • 23. Data: 2003-01-23 19:57:50
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Śni mi się to wszystko jako jakiś ponury koszmar, czy też dzieje na jawie
    w naszym
    > mlekiem i miodem płynącym - dla tych ludzi - kraju ?

    MATRIX juz Cie ma ........

    nemo

  • 24. Data: 2003-01-23 21:51:20
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Lech Szczepaniak' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:3e2feb45.1097675@news.tpi.pl taką oto treść:

    | W sadzie pracy rejonowym sprawe wygralem.
    | Trafia do sadu okregowego i dzieja sie dziwne rzeczy !

    [ciach]

    A ja Ci poradze tak: wez adwokata. On przypilnuje, zeby na rozprawie
    wszystko przebiegalo w literze prawa.
    Idz do sadu i zrob delikatnie wywiad, kto jest dobry i niedrogi. Przemile
    panie sekretarki napewno kogos doradza. Tylko niekoniecznie pytaj w
    wydziale, w ktorym masz ta sprawe.

    powodzenia
    ->piotr

  • 25. Data: 2003-01-23 22:44:16
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sandra wrote:
    [..]
    > jestem za sprawiedliwością i wiem,że jest wiele sposobów by jej dowieść...

    Ale nie odpowiedziałaś na moje pytanie - czy ten zamknięty kastowy system
    aplikacji
    to moje fantazje czy ponura rzeczywistość III RP ?
    Czy to, że nadal brak wyroku uznającego go za sprzeczny z Konstytucją to moja
    fantazja,

  • 26. Data: 2003-01-24 06:42:42
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 27. Data: 2003-01-24 06:46:23
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 28. Data: 2003-01-24 06:50:36
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 29. Data: 2003-01-24 07:18:02
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 30. Data: 2003-01-24 07:20:11
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > zawsze ale konkretny,które wnoszą coś do sprawy...

    Ocena co jest 'konkretem wnoszącym do sprawy'???
    Nie mówię o uwzględnianiu lub nie, (można przerwać bełkot podsądnego)
    ale to co powiedział musi być zaprotokołowane (uważam że powinno być
    nagrywane!!! i stenografowane - ale to już kwestia systemowa)

    > Protokuł to jest dokumentacja rozprawy.
    >
    > zgadza się,że protokół jest dokumentem ...

    I dlatego winno w nim zanleżć wszystko co na rozprawie się działo
    (nawet to że podsądny jest głupim prymitywnym chamem - dowody na to a
    nie ocena!!!

    > wszystkich głupot nie może protokołować..

    Nie 'można' - TRZEBA. - bo to jest dokumentacja rozprawy.

    > przesadzasz..

    Chciałbym!! - ale z mojego doświadczenia wynika co innego.

    > poczytaj kodeks jeśli są jakies uchybienia można wnosić o
    sprostowanie
    > protokołu ...

    Prosić można do upojenia!!!
    Znowu to upojne słowo 'można'!!!

    > wierz mi,że nie widze niemożności wyjścia z poszczególnych
    sytuacji..

    Wiem że to jest trudne ale w końcu sędzia jest osobą wykształconą i
    doświadczoną i winna być osobą bezstronną i sprawiedliwą.

    > j.w plus skarga na sędziego do wizytatora lub wyżej ...

    ROTFL ;-)))
    Składa się skagę na sędziego do innego sędziego !!!
    Inny sędzia wysyła zapytanie do sądu pierwszego sędziego z zapytaniem
    "czy to prawda". Sąd pierwszego sędziego sprawdza w protokole że nic
    takiego tam nie ma (bo jak by miało być) i odpisuje że nic takiego nie
    było. Inny sędzia (zgodnie z prawem) odpisuje że nic takiego nie było!
    ROTFL ;-)))

    > wiec należy dać się i sędziemu we znaki wierz nie jest Bogiem ...

    Ale na to trzeba pieniędzy, pieniędzy, pieniędzy i czasu.

    > ocena nie należy do mnie tylko do osób,które miały przyjemność mieć
    kontakt
    > ze mna...

    Chciałbym mieć tę przyjemność
    (no może nie koniecznie na sali rozpraw ;-))) - chociaż nigdy nie
    wiadomo - mam chyba jakąś sprawę w Twoim mieście)

    Pozdrawiam
    Qwax