  • 1. Data: 2003-01-23 13:36:22
    Temat: Zigeuner-Jude Stolzman wlasnie sie narodzil
    Od: "jan" <k...@p...onet.pl>

    Wreszcie prezydent wszystkich ubekow Stolzman zostal prawdziwym mezczyzna.
    Wszyscy zauwazylismy, ze od dluzszego juz czasu jest on w nielasce u swojej
    zydowskiej malzonki i nie pokazuje sie ona z nim publicznie na zadnych
    imprezach i libacjach. Powodem tego jest fakt, ze po swojej aferze
    rozporkowej z Edyta Gorniak w Seulu podczas mistrzostw swiata w pilce noznej
    splodzil z nia syna. Pamietamy jaka mu wtedy radosc sprawila Edytka
    ponizajac polski hymn narodowy.
    Jestem ciekaw czy urocza cyganka da swojego synka obrzezac.

    Pozdrowienia

    boukun

  • 2. Data: 2003-01-23 13:47:03
    Temat: Re: Zigeuner-Jude Stolzman wlasnie sie narodzil
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > ponizajac polski hymn narodowy.
    > Jestem ciekaw czy urocza cyganka da swojego synka obrzezac.

    Oj nie ladnie zatrudniac ubekow w tpsa!!!

  • 3. Data: 2003-01-23 13:47:04
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)