    From: "Qwax" <...@...Q>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Date: Fri, 24 Jan 2003 08:20:11 +0100

    > zawsze ale konkretny,które wnoszą coś do sprawy...

    Ocena co jest 'konkretem wnoszącym do sprawy'???
    Nie mówię o uwzględnianiu lub nie, (można przerwać bełkot podsądnego)
    ale to co powiedział musi być zaprotokołowane (uważam że powinno być
    nagrywane!!! i stenografowane - ale to już kwestia systemowa)

    > Protokuł to jest dokumentacja rozprawy.
    >
    > zgadza się,że protokół jest dokumentem ...

    I dlatego winno w nim zanleżć wszystko co na rozprawie się działo
    (nawet to że podsądny jest głupim prymitywnym chamem - dowody na to a
    nie ocena!!!

    > wszystkich głupot nie może protokołować..

    Nie 'można' - TRZEBA. - bo to jest dokumentacja rozprawy.

    > przesadzasz..

    Chciałbym!! - ale z mojego doświadczenia wynika co innego.

    > poczytaj kodeks jeśli są jakies uchybienia można wnosić o
    sprostowanie
    > protokołu ...

    Prosić można do upojenia!!!
    Znowu to upojne słowo 'można'!!!

    > wierz mi,że nie widze niemożności wyjścia z poszczególnych
    sytuacji..

    Wiem że to jest trudne ale w końcu sędzia jest osobą wykształconą i
    doświadczoną i winna być osobą bezstronną i sprawiedliwą.

    > j.w plus skarga na sędziego do wizytatora lub wyżej ...

    ROTFL ;-)))
    Składa się skagę na sędziego do innego sędziego !!!
    Inny sędzia wysyła zapytanie do sądu pierwszego sędziego z zapytaniem
    "czy to prawda". Sąd pierwszego sędziego sprawdza w protokole że nic
    takiego tam nie ma (bo jak by miało być) i odpisuje że nic takiego nie
    było. Inny sędzia (zgodnie z prawem) odpisuje że nic takiego nie było!
    ROTFL ;-)))

    > wiec należy dać się i sędziemu we znaki wierz nie jest Bogiem ...

    Ale na to trzeba pieniędzy, pieniędzy, pieniędzy i czasu.

    > ocena nie należy do mnie tylko do osób,które miały przyjemność mieć
    kontakt
    > ze mna...

    Chciałbym mieć tę przyjemność
    (no może nie koniecznie na sali rozpraw ;-))) - chociaż nigdy nie
    wiadomo - mam chyba jakąś sprawę w Twoim mieście)

    Pozdrawiam
    Qwax