  • 91. Data: 2003-01-28 13:27:16
    Temat: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > -a dlaczego nie urodziłeś się jako "cudowne dziecko" "alfa i
    omega"...

    Ależ urodziłem się (jak wszyscy) "geniuszem" tylko następnie mnie
    zdegenerowali ;-//

    Pozdrawiam
    Qwax

    (na podstawie cytaty z książki o wychowaniu dzieci)

  • 92. Data: 2003-01-28 13:28:32
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 93. Data: 2003-01-28 13:31:18
    Temat: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9...@2...17.138.62...
    > Ależ urodziłem się (jak wszyscy) "geniuszem" tylko następnie mnie
    > zdegenerowali ;-//

    więc nie bądź egoistą i pozwól innym do tego stadium dotrzeć :-) wszystko
    przychodzi z wiekiem :-)

    Sandra

  • 94. Data: 2003-01-28 13:36:50
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:049101c2c6e0$fa04fcc0$a740200a@zm...

    > o wypraszam sobie,
    > ja się urodziłem stróżem nocnym, ale następnie w wyniku ambicji rodziny,
    > nacisku środowiska i nieuwzględniania moich życzeń co do mojego życia
    > wysłali mnie na prawo. ;-P

    no i własnie np. Marcin na sali, doświadczony, bystry a tu sędzia mówi "
    Panie Marcinie prosze protokołować to co sąd zarządzi"
    i co ? Marcin spuszcza uszy i oczy i ani mru mru tylko łapka mu odpada od
    pisania i cisza na sali...i wierz mi,że sędziego nie obchodziłoby czy po
    uzyskaniu nominacji kiedyś zostaniem kolegą :-) na dzień dzisiejszy byłbys
    tylko skromnym protokolantem ,który ma wykonywać polecenia przełożonych ...

    Sandra

  • 95. Data: 2003-01-28 13:44:18
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : tylko skromnym protokolantem ,który ma wykonywać polecenia przełożonych

    to do mnie czy do tego drugiego?
    bo jeśli do mnie to ja nie kwestionuję zupełnie :-)

  • 96. Data: 2003-01-28 13:49:09
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:04bd01c2c6e3$2f6e7880$a740200a@zm...

    do Qwax-a o tym bezwględnym doświadczeniu :-) obraz jak to może znawca prawa
    dużo i nic :-) może tylko podmuchać sobie na łapki po :-)

    Sandra

  • 97. Data: 2003-01-28 14:06:22
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : do Qwax-a o tym bezwględnym doświadczeniu :-) obraz jak to może znawca
    prawa
    : dużo i nic :-) może tylko podmuchać sobie na łapki po :-)

    hmmm, a jest szansa na laptopa( ewentualnie sam kupię) szybciej i ładniej
    pisze na klawiaturze niż długopisem :).

    idę do domu,
    miłego popołudnia pa pa wszystkim

    marcin

  • 98. Data: 2003-01-28 14:32:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:04db01c2c6e6$43971df0$a740200a@zm...
    > hmmm, a jest szansa na laptopa( ewentualnie sam kupię) szybciej i ładniej
    > pisze na klawiaturze niż długopisem :).

    no może w przyszłej pięciolatce sąd zakupi laptopy :-)
    ale nie ma przeszkód w korzystaniu ze swoich urządzen :-) są tacy co
    podjeżdżają ze swoim sprzętem :-)
    myśle,że byłaby zgoda :-) osoby pracujące z wymiarem sprawiedliwości są
    związane tajemnicą :-)

    Sandra

  • 99. Data: 2003-01-28 15:24:53
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > więc nie bądź egoistą i pozwól innym do tego stadium dotrzeć :-)
    wszystko
    > przychodzi z wiekiem :-)

    To może wytłumaczę skąd ten cytat.
    W pewnej książce o wychowaniu dzieci pierwsze zdanie brzmiało mniej
    więcej tak:

    "Wszystkie dzieci rodzą się geniuszami , a następnie rodzice dbają o
    to by je ogłupić"
    (ten sens - choć może inne słowa - czytałem to kilkanaście lat temu)

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 100. Data: 2003-01-28 15:25:33
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > do Qwax-a o tym bezwględnym doświadczeniu :-) obraz jak to może
    znawca prawa
    > dużo i nic :-) może tylko podmuchać sobie na łapki po :-)

    I tak Cię lubię !!!

    Pozdrawiam
    Qwax