    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Date: Thu, 23 Jan 2003 19:58:28 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.230.186

    Sandra wrote:
    > dobra pogadaj sobie nie masz pojecia i tyle ...
    > a twoje fantazje sięgają zenitu ...

    Moje fantazje... Ech!
    Chcesz mi wmówić, że kastowy system aplikacji, na które dostają się tylko dzieci
    "z kręgu", to wytwór mojej fantazji?
    Chcesz mi wmówić, że kilkunastomiesięczne babranie się sędziów na najwyższych
    sędziowskich stołkach jak odrzucić zarzut sprzeczności tego systemu z konstytucją
    to wytwór mojej fantazji?
    Chcesz mi wmówić, że to tylko adwokaci, notariusze i radcy bronią tego porojonego
    systemu a ja mam omamy i fantazje widząc po drugiej stronie ławy sędziów
    trzymających
    ich stronę??
    Chcesz mi wmówić, że Ci wszyscy ludzie są pod kontrolą i we władzy "Onych" czyli
    Yeti,
    czy też zielonych UFO, a nie także zielonych szeleszczących papierków ?

    Jak to jest Sandra z moimi fantazjami?
    Śni mi się to wszystko jako jakiś ponury koszmar, czy też dzieje na jawie w naszym
    mlekiem i miodem płynącym - dla tych ludzi - kraju ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm