  • 31. Data: 2003-01-15 08:38:15
    Temat: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Czy tłumaczenie stron internetowych lub systemu SAP jest brakiem ambicji?

  • 32. Data: 2003-01-15 08:39:43
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze nie pytałam jak znaleźć etat - jak dorobić na bezrobociu.

    Tu masz rację. Pytanie takie a odpowiedzi tyczyły się innej kwestii.

> [...]
    > na umowę o dzieło i co zrobić by nie stracić ubezpieczenia zdrowotnego
    > .Jedynie Wiesia podała mi odpowiedź na pytanie.

    Ale tu to trochę wyluzuj. Nie rzucaj się na wszystkich za to że dali mniej
    lub
    bardziej użyteczną radę. Przeczytaj najpier jeszcze raz temt swojego postu,
    choćby on wskazuje że masz problemy z poszukaniem pracy, czyli w sumie
    odpowiedzi były na temat ;)

    > Jeśli ktoś zamiast pracować bawi się w pracy internetem niech przynajmniej
    > nie ocenia co jest zgodne z prawem a co nie.

    Czyli rozumiem że jeżeli ktoś daje Ci odpowiedz z pracy to ją ignorujesz,
    ponieważ nie ma prawa ocenia co jest zgodne z prawem a co nie. Zresztą
    nikt tu nie ocenia, tylko stwierdził fakt że obchodzenie przepisów
    jest niezgodne z prawe i że jego zdaniem nie ma sposobu na obejście.
    Jest to fakt a nie indywidualna ocena.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 33. Data: 2003-01-15 08:50:20
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

> [...]
    > nikt tu nie ocenia, tylko stwierdził fakt że obchodzenie przepisów
    > jest niezgodne z prawe i że jego zdaniem nie ma sposobu na obejście.

    Ja pytam jak obejść prawo, a nie czy to jest zgodne z prawe czy nie. Jesli
    ktoś mi odpowiada, że to nie zgodne z prawem i nic więcej, to po co mi to
    pisze. Taka nic nie wnosząca odpowiedź sugeruje mi, że jestem nieuczciwa.A
    gdzie uczciwość w bawieniu się w pracy internetem? Powiedzmy sobie
    szczerze, że kazdy nie jest do końca uczciwy i po sprawie.

    Ela

  • 34. Data: 2003-01-15 09:05:27
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    >A gdzie uczciwość w bawieniu się w pracy internetem?

    Ja jestem uczciwy i myślę że wielu innych grupowiczów też.
    Nikt mi tego w pracy nie zabrania jeżeli robię swoje.
    Mój szef wie o tym że się "bawie" internetem. Jeżeli ktoś poważnie podchodzi
    do pracy i wykonuje swoją pracę mając trochę czasu wolnego to nie widzę nic
    nieuczciwego w tym.
    Chyba że ktoś olewa co robi i w przerwach od bawienia się internetem
    pracuje,
    albo bawi się za plecami kierownictw.
    Ale to już inna sprawa.
    Ale to tak na marginesie, bo nie o to w poscie chodził.

    >Powiedzmy sobie
    > szczerze, że kazdy nie jest do końca uczciwy i po sprawie.

    Ja na pewno ja nie jestem diamentem bez skazy, ale uważaj z tym
    generalizowaniem. Myślę że są ludzie naprawde uczciwi, którym nie można
    nic zarzucić.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 35. Data: 2003-01-15 23:23:03
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl>

    Po pierwsze nie bardzo rozumiem, o jakie 'obejscie' ma chodzic? Obejscie
    ktorego dokladnie prawa? I w ktorym miejscu?
    Jest sie zarejestrowany jako bezrobotny, ZUS placi ubezpieczenie, przerywa
    na czas trwania umowy o dzielo, placi dalej
    i kto tu co obchodzi?!?!?
    Po drugie ciagniecie w nieskonczonosc do znudzenia 'rusz sie w poszukiwaniu
    pracy' bylo w tym watku KOMPLETNIE i OT i NTG. Po trzecie rzadzenie polowa
    Europy w przypadku kobiety po 40tce moze byc trudne, zwlaszcza jak sie nie
    jest typem osoby, ktora po trupach (nie mowie niewykonalne, ale z
    doswiadczenia moge zapewnic wszystkich mlodych panow wymadrzajacych sie na
    temat, ze mimo bycia osoba operatywna i pelna pomyslow przy braku zaplecza
    finansowego i wchodzenia w uklady intrygi czy znajomosci, ze dosc trudne).
    Po czwarte nie wiem skad pojawil sie zarzut 'nie oracuje bo chce zasilek)
    skoro z tresci postu (czas bezrobocia) wynikalo jasno, ze o takowym nie moze
    byc juz mowy.
    Po piate chyba czas juz na EOT...

    ---------Wiesława Zaleska---------------------------------------
    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie

  • 36. Data: 2003-01-16 09:09:35
    Od: rk <r...@p...onet.pl>

    "Ela" <e...@w...pl> napisal:

    >Czy tłumaczenie stron internetowych lub systemu SAP jest brakiem ambicji?

    W wieku 44 lat bezwzględnie tak

    Robert Kamiński
    r...@p...onet.pl