  • 1. Data: 2003-01-14 10:10:05
    Temat: Prawo pracy -> Praca w firmie ->zdobyte wyzsze wyksztalcenie -> Podwyzka?
    Od: "Adam Kozlowski" <a...@n...etop.pl>

    Witam,
    mam takie male dreczace mnie pytanie, a mianowicie:
    Jezeli pracuje w jakies firmie (umowa na czas nie okreslony), i w
    miedzyczasie zdobywam wyzsze wykszatlcenie to czy nalezy mi sie podwyzka?
    Slyszalem ze tak, ale rozmowa z dzialem personalnym, bez konkretynych
    odnosnikow do ustawy, nie ma sensu, a newt nie wiem czy jezeli tak to jakie
    sa zasady.
    Moze ktos z was moze przyblizyc mi ten temat, albo podac konkretny numer
    Dz.U.?

    Dzieki
    Adam

  • 2. Data: 2003-01-14 10:23:32
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : mam takie male dreczace mnie pytanie, a mianowicie:
    : Jezeli pracuje w jakies firmie (umowa na czas nie okreslony), i w
    : miedzyczasie zdobywam wyzsze wykszatlcenie to czy nalezy mi sie podwyzka?

    nie

    : Slyszalem ze tak, ale rozmowa z dzialem personalnym, bez konkretynych
    : odnosnikow do ustawy, nie ma sensu, a newt nie wiem czy jezeli tak to
    jakie
    : sa zasady.

    wynagrodzenia w kraju - poza ustaleniem płacy minimalnej mamy Gott sei
    Dank - nieregulowane :)

  • 3. Data: 2003-01-14 11:16:24
    Od: "Adam Kozlowski" <a...@n...etop.pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]
    ok dzieki :)

    Adam

  • 4. Data: 2003-01-18 14:23:11
    Od: "Janusz Rębisz" <J...@s...ath.bielsko.pl>

    Jesteś marzycielem. Skąd się urwałeś.
    Użytkownik "Adam Kozlowski" <a...@n...etop.pl> napisał w
    wiadomości news:b00nqk$1ds$1@flis.man.torun.pl...

  • 5. Data: 2003-01-18 14:25:26
    Od: "Adam Jelito" <a...@s...ath.bielsko.pl>

    Zapomnij stary !!

  • 6. Data: 2003-01-18 14:28:48
    Od: "Leszek" <l...@a...bielsko.pl>

    Jeśli wyjdziesz z wnioskiem ustawodawczym, to może kiedyś ...........