    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Date: Wed, 15 Jan 2003 09:39:43 +0100

    > Po pierwsze nie pytałam jak znaleźć etat - jak dorobić na bezrobociu.

    Tu masz rację. Pytanie takie a odpowiedzi tyczyły się innej kwestii.

    > Dziwne, że nikt z Was nie wpadł na to bym udzielała korepetycji ( przy
    > znajomości 3 języków). Jestem od 13 lat tłumaczem i chodzi mi o
    tłumaczenie
    > na umowę o dzieło i co zrobić by nie stracić ubezpieczenia zdrowotnego
    > .Jedynie Wiesia podała mi odpowiedź na pytanie.

    Ale tu to trochę wyluzuj. Nie rzucaj się na wszystkich za to że dali mniej
    lub
    bardziej użyteczną radę. Przeczytaj najpier jeszcze raz temt swojego postu,
    choćby on wskazuje że masz problemy z poszukaniem pracy, czyli w sumie
    odpowiedzi były na temat ;)

    > Jeśli ktoś zamiast pracować bawi się w pracy internetem niech przynajmniej
    > nie ocenia co jest zgodne z prawem a co nie.

    Czyli rozumiem że jeżeli ktoś daje Ci odpowiedz z pracy to ją ignorujesz,
    ponieważ nie ma prawa ocenia co jest zgodne z prawem a co nie. Zresztą
    nikt tu nie ocenia, tylko stwierdził fakt że obchodzenie przepisów
    jest niezgodne z prawe i że jego zdaniem nie ma sposobu na obejście.
    Jest to fakt a nie indywidualna ocena.

    Pozdrawiam

    Darek