  • 1. Data: 2003-01-14 10:28:48
    Temat: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Witam!

    Od roku jestem na bezrobociu i szans na pracę nie ma. Dorobić nie mogę nawet
    na umowę o dzieło, bo zabiorą mi ubezpieczenie zdrowotne. Jak sobie radzić,
    by nie łamać prawa? Mieszkam sama i nie mam żadnej rodziny.Sama sie nie
    ubezpieczę bo tyle nie zdołalabym
    dorobić.Jestem osobą wykształconą , znam trzy obce języki i nic nie umiem
    wymyśleć by obejść bezsensowny przepis.

    Pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2003-01-14 10:39:56
    Temat: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Jestem osobą wykształconą , znam trzy obce języki i nic nie umiem
    : wymyśleć by obejść bezsensowny przepis.

    może zamiast o obchodzenia przepisu pomyślisz o przeprowadzce do wielkiego
    miasta ?

  • 3. Data: 2003-01-14 10:44:57
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Mieszkam we Wrocławiu.
    Ela

  • 4. Data: 2003-01-14 10:51:38
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-14 11:03:43
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Tam to juz w ogóle nie ma szans na pracę. Poza tym nie odpowiadasz mi na
    pytanie tylko sugerujesz by włóczyc sie po całym kraju.

  • 6. Data: 2003-01-14 11:09:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Tam to juz w ogóle nie ma szans na pracę. Poza tym nie odpowiadasz mi na
    : pytanie tylko sugerujesz by włóczyc sie po całym kraju.

    tego przepisu nie da się obejść,
    zresztą obchodzenie przepisów jest sprzeczne z prawem.

    zufrieden?

  • 7. Data: 2003-01-14 11:24:13
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mieszkam we Wrocławiu.

    Wykształcona, języki i we Wrocławiu znaleźć pracy nie możesz??? Może się
    słabo starasz, albo masz za duże wymagania.
    Może trzeba by jakiś kurs dodatkowo zrobić? Jakie masz wykształcenie? A
    jakiej pracy szukasz?

    ERY

  • 8. Data: 2003-01-14 12:09:23
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > słabo starasz, albo masz za duże wymagania.
    > Może trzeba by jakiś kurs dodatkowo zrobić? Jakie masz wykształcenie? A

    Szukałam pracy bardzo intensywnie cały rok i bez rezultatu - nie mam
    znajomości, więc szanse zerowe jestem inż. informatyk). Nawet na sprzątaczkę
    nie ma miejsc. Nikt mi nie wierzy, ale w pracodawcy nie pytają co umiem
    tylko z czyjego polecenia. Nie mam wysokich wymagań - choć 1000 zł na rękę
    ( po 18 latach pracy). Kursy są kosztowne a mnie już oszczędności się
    skończyły.

    Pozdrawiam
    Ela

  • 9. Data: 2003-01-14 12:15:12
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

> [...]
    to dla bezrobotnych - zmusza to ludzi do pracy na czarno) a ja nie chce
    umierać z głodu, ale znaleźć w miare rozsądne wyjście z mojej sytuacji.
    Przeciez pracując na umowę o dzieło odprowadzam podatki i nikt na tym nie
    ucierpi.

    Ela

  • 10. Data: 2003-01-14 12:15:43
    Temat: Odp: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ela <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b00ugd$vm1$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > tylko z czyjego polecenia. Nie mam wysokich wymagań - choć 1000 zł na rękę
    > ( po 18 latach pracy). Kursy są kosztowne a mnie już oszczędności się

    jeśli jesteś atrakcyjna:-) proponuje do Pastelowej / ruska/ na kelnerke ...a
    z językami hm spróbuj możesz nieźle zarobić gdyby cię przyjeli...ale to jest
    ciężka praca i musisz być dyspozycyjna prawie cały dzień ...mają tam
    zmiany...lubią nowy narybek :-)

    Sandra