  • 1. Data: 2003-01-14 09:35:53
    Temat: Re: zniknęły pieniądze z konta.
    Od: "Daru$" <d...@w...net>

    Użytkownik mariusz napisał:
    > Jest testament, dotyczący zapisu dużej sumy pieniędzy na koncie
    > bankowym.Osoba która spisała testament zmarła , ale dwa tygodnie przed
    > śmiercią zostały wybrane pieniądze przez osobę nie wskazaną w testamencie i
    > ta osoba nie wiedziała, że testament istnieje.Konto jest
    > puste.Prawdopodobnie pieniądze te zostały wybrane podstępem. Czy należy
    > zawiadomić o tym sąd czy udać głupiego , czekać na zatwierdzenie testamentu
    > i potem wnieść drugą sprawę.
    > Mariusz

    Jeżeli pieniądze zostały wybrane legalnie przed śmiercią
    spadkodawcy to raczej nic nie zrobisz.

    pzdr
    Daru$

  • 3. Data: 2003-01-23 10:18:23
    Od: "mariusz" <s...@w...pl>

    Ale ta osoba była ciężko chora, nikogo nie poznawała i przyjechała tylko w
    odwiedziny do Polski.
    M.

  • 4. Data: 2003-01-23 12:12:23
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    jezeli ta osoba ktora wybrala pieniadze z konta miala dostep (prawo) do
    pobrania pieniedzy to raczej nic nie zrobisz! testament pewnie zaznaczal ze
    przekazane sa tobie pieniadze z konta. czyli dostajesz tyle kasy ile jest na
    koncie w dniu smierci . a jezeli ktos przed smiercia wybral ta kase to
    raczej juz nic nie zrobisz. chyba ze testament okreslal jakas sume pieniedzy
    to mozna daloby rade cos zrobic
    Mongooes

  • 5. Data: 2003-01-23 12:24:04
    Od: "mariusz" <s...@w...pl>

    W testamencie są wskazane 3 osoby i są określone kwoty .
    M.

  • 6. Data: 2003-01-23 13:00:19
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    > W testamencie są wskazane 3 osoby i są określone kwoty .
    > M.
    a co z ta osoba ktora wybrala pieniadze z konta? miala uprawnienia?

    Mongooes

  • 7. Data: 2003-01-23 13:33:42
    Temat: Odp: zniknęły pieniądze z konta.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Mongooes <m...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0op4a$1cml$...@f...acn.pl...

    > a co z ta osoba ktora wybrala pieniadze z konta? miala uprawnienia?

    podobna sytuacja była w mojej rodzinie ...żona była upoważniona ale były
    dzieci do podziału kwoty z konta ...
    jednak żona pobrała wszytkie pieniążki i wystawiła mężowi pomnik nikt z
    rodziny o to nie miał do niej pretensji...
    no ale rodzina a rodzina to też odrębna kwestia...przecież złamała prawo
    jednak nikt z nas nie smiałby temu stawić czoła z uwagi na to,że uważamy ,że
    babcia miała prawo tak postąpić... to były jego cięzko zarobione pieniążki
    ... no ale prawo jest prawem...

    Sandra

  • 8. Data: 2003-01-23 15:30:22
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    ,że
    > babcia miała prawo tak postąpić... to były jego cięzko zarobione pieniążki

    ... zwlaszcza ze czlowiek zyje dla prawa ...

    AJA

  • 9. Data: 2003-01-23 19:02:06
    Od: "mariusz" <s...@w...pl>

    Co oznacza miała uprawnienia?

  • 10. Data: 2003-01-24 14:35:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mariusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co oznacza miała uprawnienia?

    A to oznacza że jeśli nie mamy do czynienia z napadem na bank albo
    koronkowym włamaniem(ala Kwinto) to pobrać pieniądze z banku możę tylko
    osoba uprawniona.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"