  • 21. Data: 2003-01-14 18:03:39
    Temat: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b015ls$gbi$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam !
    > Dziekuję za jedyną rozsadna odpowiedź.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ela
    > Użytkownik "Wiesia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zasilku...

    Zwróćcie uwagę drodzy grupowicze na powyższą wypowiedź.
    Teraz juz chyba wiecie co tak naprawdę przeszkadza Eli i wielu podobnym bezrobotnym w
    znalezieniu
    pracy?

    mer

  • 22. Data: 2003-01-14 20:55:40
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Nie pobierałam zasiłku dla bezrobotnuch bo mi sie nie nalezał

  • 23. Data: 2003-01-14 21:18:47
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Ale sa to ogłoszenia na umowe o dzieło i o to pytalam w pierwszym poscie jak
    pogodzic prace na umowe o dzieło z berobociem. Nie wiem czemu jest tyle
    przeciwnikow pracy na umowe o dzieło?

    Ela

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b01eck$a2g$1@wroclaw.wro.vectranet.pl...

  • 24. Data: 2003-01-14 21:35:23
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b015je$d1u$1@absinth.dialog.net.pl> Ela napisał(a):
    > Czy Ty pracujesz w nocy? Przegladanie grup dyskusyjnych i korzystanie z
    > internetu w celach prywatnych w firmie też jest niezgodne z prawem.

    Co to za bzdury opowiadasz? :)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 25. Data: 2003-01-14 21:58:41
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    jak
    > pogodzic prace na umowe o dzieło z berobociem. Nie wiem czemu jest tyle

    Hehe no racja.. pytaj innych, bo ja Ci nei pomoge. Nie znam sie na Zusach,
    skladkach i innych

    socjalistycznych glupotach...

    Powodzenia i pozdrawiam, KOnrad

  • 26. Data: 2003-01-14 22:07:54
    Od: "suffka" <h...@g...pl>

    >Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    >news:008d01c2bbca$c1da6ae0$a740200 a@zm...

    TU znalazleś pracę??? niemożliwe - zapytam niedyskretnie - gdzie?
    suff
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 27. Data: 2003-01-15 00:59:56
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    > Dziekuję za jedyną rozsadna odpowiedź.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ela

    Cos chyba opowiadasz glupoty:

    Ja sie naliczylem kilku rozsadnych odpowiedzi ( a jest 2 w nocy - moge
    kiepsko liczyc):

    1. Konrad vel Legislator - nauka stron www - dziedzina moda, moim zdaniem az
    troche przereklamowana, ale dochodowa. Wymaga jednak ciaglego doskonalenie
    wiedzy - techniki tworzenia www ciagle sie rozwijaja

    2. Maria Boborwska - poprawa wlasnego wygladu - ma duze znaczenie w
    poszukiwaniu nowej pracy - szczegolnie w przypadku kobiet. Takze watek o
    wyjezdzie za granice jest calkiem rozsadny - chociaz zgodze sie z Elita ze
    nie kazdy chce opuszczac kraj

    3. Nie wiem jak jest z sytuacja na rynku pracy w twoim regionie i na Slasku,
    wiec tego nie skomentuje - ale pewnie warto sie rozgladac za praca troche
    dalej niz tylko w swoim miescie

    natomiast to bezsensownych wypowiedzi zaliczylbym twoja : "nie mam
    znajomości, więc szanse zerowe jestem inż. informatyk" - jest to jeden z
    bardziej poszukiwanych zawodow, szczegolnie jezeli mozesz sie wykazac 18
    letnim doswiadczeniem, i o ile przez ten czas nie wypadlas z obiegu

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 28. Data: 2003-01-15 07:27:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Co to za bzdury opowiadasz? :)

    Ciii... bo ja spłoszysz.
    A ja bym chciała poznac które to prawo.

    Ciekawośc mnie zabija - no Ela, nie bądź samolubna, podziel się wiedzą.
    W końcu nieznjaomośc prawa szkodzi!

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 29. Data: 2003-01-15 08:07:32
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Witam !

    Po pierwsze nie pytałam jak znaleźć etat - jak dorobić na bezrobociu.
    Dziwne, że nikt z Was nie wpadł na to bym udzielała korepetycji ( przy
    znajomości 3 języków). Jestem od 13 lat tłumaczem i chodzi mi o tłumaczenie
    na umowę o dzieło i co zrobić by nie stracić ubezpieczenia zdrowotnego
    .Jedynie Wiesia podała mi odpowiedź na pytanie.
    Jeśli ktoś zamiast pracować bawi się w pracy internetem niech przynajmniej
    nie ocenia co jest zgodne z prawem a co nie.

    Ela

  • 30. Data: 2003-01-15 08:28:06
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > na umowę o dzieło i co zrobić by nie stracić ubezpieczenia zdrowotnego

    Ja nie wpadłem na to bo nie mogę uwierzyć, że ktoś może mieć tak mało ambicji.
    Masz warunki, żeby połową Europy "rządzić" a Twój jedyny problem to jak dorobić na
    bezrobociu, żeby
    jakiś żałosnych groszy z zusu nie stracić.

    mer