  • 31. Data: 2004-05-10 16:39:35
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: scx <s...@w...pl>

    Jocker Clio 1,4 się wziął i wyklepał:

    > Jest jeden pozytyw tego wszystkiego (pomijajac ofiary) - przestepce juz
    > maja wiekszy respekt przed policja.

    A świstak siedzi

    --
    scx
    Absolutnie nie wiem co tu napisac

  • 32. Data: 2004-05-10 17:08:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik glokers napisał:
    > jakby był taki odsiewczy proces, to ile by policjantow rocznie wyszkolono?
    > 5 (wersja optymistyczna)

    To może w ramach równości jeszcze zgodzimy się na całkiem już ułomnych lekarzy?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 33. Data: 2004-05-10 17:28:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To może w ramach równości jeszcze zgodzimy się na całkiem już ułomnych
    lekarzy?

    Zapytaj, ilu ludzi ucierpiało na skutek błędnej diagnozy.

  • 34. Data: 2004-05-10 18:14:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Glupi byles, glupi zostaniesz.
    :
    : To swietnie ze Policja walczy z dresami ktorzy napadli na studnetow.
    : SKutki faktycznie nie byly zbyt udane... braki w wyszkoleniu itd.

    Policja to nie Bogowie nie oni decyduja o czyims zyciu.

    KAra smierci dla nich dla przykladu i juz by sie nie powtorzylo.

    P.

  • 35. Data: 2004-05-10 18:17:56
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    PS.
    a co powiesz o osobie co stracila oko bo jakis KUTAS z policji w niego
    strzelil?

    Dzis sie akurat zastanawialem, co by bylo gdybym poszedl na mecz, nigdy nie
    bylem,
    popatrzec sobie, zaczynaja sie rozroby, chce wyjsc i jaki s palant,
    psedopolicjant
    strzela mi w oczy, albo paluje.... BO MYSLAL.....GOWNO myslal....
    kara smierci i wiecej sie nie powtorzy...

    P.

  • 36. Data: 2004-05-10 18:18:54
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Nie, to jest praktyka. Gdy stoisz na przeciwko tłumu zawsze bierz pod
    : uwagę, że tłum zrobi to, na co żadna z tych osób by się nie odważyła
    : działając samodzielnie. Po za tym studencji byli pijani (sam chadzałem na
    : juwenalia, więc wiem, jak to wygląda i mnie nie przekonuj, że teraz jest
    : inaczej). Nie wiem, jak tam było. Poczekajmy, bo pewnie media podadzą,
    : choc podejrzewam, że teraz bedzie nagonka na Policję i będą próbowali
    : dowieść, że znowu policjanci zamordowali tam kogoś. To raczej nie będzie
    : zwiększało rzetelności przekazu.
    :

    NIE WAZNE KTO BYL CO ROBIL, nie bylo zagrozenia zycia,
    Policjanci to nie Bogowie nie oni o zyciu decyduja.

  • 37. Data: 2004-05-10 18:24:28
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    : > A czy czasem winy pośrednio za to nie ponosi nasza mentalność. W
    :
    : Nie. Winę za to bezpośrednią i ABSOLUTNIE CAŁKOWITĄ ponoszą policjancji.
    :
    : Broń to nie zabawki, jeżeli kieruje się ją w stronę ludzi i strzela to
    jest
    : się za to CAŁKOWICIE I ABSOLUTNIE odpowiedzialnym.
    : Nie ma, że "MYŚLELI"!
    : Nie ma, że "SIĘ POMYLILI"!
    : Nie ma, ze "PUŚCIŁY IM NERWY"!
    : Nie ma nic innego niż całkowita, bezwględna odpowiedzialność.
    :

    nic dodac nic ujac,
    przepisy co do uzycia broni nalezy zmienic ..

    Jak to jest ze gdy Rutkowski przeprowadza akcje, nie gina niewinne osoby?
    A gdy Policja przeprowadza...widac jakie efekty..

    P.

  • 38. Data: 2004-05-10 18:25:15
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > Nie. Winę za to bezpośrednią i ABSOLUTNIE CAŁKOWITĄ ponoszą policjancji.
    :
    : bzdura, jesli juz tak uogolniamy to wine za to ponosi ktos kto wydawal im
    : amunicje na akcje, a nie policjanci

    On im ladowal bron? co oni nie widza co wkladaja do pistoletow?

    SRANIE W BANIE

  • 39. Data: 2004-05-10 18:25:58
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    dzis na regionalnej w programie na zywo pokazywali te naboje, jedne sa
    koloru czerwonego drugie szare.

  • 40. Data: 2004-05-10 18:29:08
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@l...myslnik.office.wycinamy.com

    > Policja to nie Bogowie nie oni decyduja o czyims zyciu.
    > KAra smierci dla nich dla przykladu i juz by sie nie powtorzylo.

    Tak samo lekarze. Kara smierci dla wszystkich lekarzy ktorym nie udalo sie
    uratowac pacjenta. Eh.....

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )