  • 91. Data: 2004-05-12 05:33:18
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7rfdl$qo0$2@news.onet.pl...

    > niezły?? normalny raczej (ale pewnie tego nie zzrozumiesz)

    moze teraz sie wczesniej szkoly konczy, jak ja konczylem swoja to 19 mialo
    sie dopiero w 4 klasie sredniej szkoly

    > i z pewnością każda grupa napadnięta przez zadymiarzy w momencie przyjazdu
    > policji łączy się w jedną mase i naciera na nich, troche to naciągane

    skoro sie laczy przeciw prawu to juz do siebie powinna miec pretensje

  • 92. Data: 2004-05-12 05:35:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > policjant to nie robot.

    no i?

    ale sluzba mundurowa, dostaje rozkaz i ma go wykonac, takie sa zasady,
    oczywiscie w pewnych wypadkach moze sie sprzeciwic i wtedy sad rozstrzyga
    kto ma racje, jednak tutaj uzycie broni bylo uzasadnione, tylko amunicja zla

    > Bo jak tylko Policjant strezli do niewinnego czlowieka to zaraz pewna
    grupa
    > ludzi pieprzy ze to byli dresiarze i dobrze zrobiono.

    widzialem co ta banda wyprawiala i uwazam ze uzycie broni bylo uzasadnione

  • 93. Data: 2004-05-12 07:52:29
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    szerszen wrote:

    > skoro sie laczy przeciw prawu to juz do siebie powinna miec pretensje

    ??? uzywanie mózgu nie boli, zacznij to robic zanim cos napiszesz.

    kto ci powiedzial ze sie polaczyla?

  • 94. Data: 2004-05-12 08:43:21
    Od: "PMT" <a...@p...wp.pl>

    > Jeżeli wyskakuje 4 policjantów i rozstrzeliwuje na ulicy kierowcę auta
    > - którego rzekomo pomylili z bandytą - oraz pasażera, którego z nikimi
    > nie pomylili, więc *MIELI_PEŁNĄ_ŚWIADOMOŚĆ*, że jest to niewinna osoba,
    > to wybacz, ale niczym nie różnią się od bandytów.

    a ty nie roznisz sie poziomem rozumowania od Pantofelka.

    > I to nie chodzi o pojedyńcze zdarzenie, tu chodzi o PODEJŚCIE.
    > W tej chwili policja ma w dupie ludzie życie i zdrowie i to są przejawy
    tegoż.

    A ja mam w dupie twoje chore poglady.

    > Normalnie bym gadal - chronił porządnych ludzi a chuliganów obezwładniał.
    > W żadnym wypadku nie strzelałbym w spokojne osoby, w tym kobiety.

    A zapewne oni celowo strzelali w niewinne osoby. - no nie wiem czy
    Pantofelek to dobre porownanie

    > A już tym bardziej w głowę bo to grozi śmiercią, kalectwem - np. utratą
    oka - lub
    > okaleczeniem.
    > Ale ja jestem normalny, policja zaś ma to wszystko w dupie, więc strzela i
    nawet

    Co do tej normalnosci to nie jestem pewien

  • 95. Data: 2004-05-12 08:52:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > kto ci powiedzial ze sie polaczyla?

    a skad pewnosc ze postrzelony nie byl w grupie zadymiarzy?

  • 96. Data: 2004-05-12 08:58:11
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:c7sl3u$668$1@news.onet.pl...

    > a skad pewnosc ze postrzelony nie byl w grupie zadymiarzy?
    bo jakby był to by pewnie przezył

    a tak na serio to byla osoba ktora byla napadnieta przez tych zadymiarzy,
    musiałby reprezentować sobą poziom intelektualny policjanta zeby teraz
    znalezc sie w grupie zadymiarzy

  • 97. Data: 2004-05-12 09:16:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a tak na serio to byla osoba ktora byla napadnieta przez tych zadymiarzy,

    a skad ta informacja?

  • 98. Data: 2004-05-12 09:20:22
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    ::
    : > niezły?? normalny raczej (ale pewnie tego nie zzrozumiesz)
    :
    : moze teraz sie wczesniej szkoly konczy, jak ja konczylem swoja to 19 mialo
    : sie dopiero w 4 klasie sredniej szkoly
    :

    Technikum = 5 lat, LO= 4 lata , stad pewnie ta roznica :)

  • 99. Data: 2004-05-12 09:21:28
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > a tak na serio to byla osoba ktora byla napadnieta przez tych
    zadymiarzy,
    :
    : a skad ta informacja?
    :

    mowicie o studentach? Studenci zostali napadnieci, zostala wezwana policja i
    zabitop 2 napadnietych osobnikow.

  • 100. Data: 2004-05-12 09:22:56
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    szerszen wrote: