  • 121. Data: 2004-05-13 18:55:18
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Oby, bo to ostatecznie zakończy wszelkie spekulacje. Jestem za ukaraniem
    : Policjantów, jeśli zawinili, ale zdecydowanie jestem przeciwny machinacjom
    : zmierzającym do wywołania jak największej sensacji wokół sprawy.
    :

    ja ogolnie do Policji nic nie mam, po za Chamami, bo czesto sie zdarza i po
    za takimi psedopolicjantami.

    Ale juz EOT bo cos dlugi ten watek :)

    Pozdrawiam
    P.

  • 122. Data: 2004-05-13 18:56:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Ja też twierdzę, że bym się nie pomylił. Ale wychodzi na to, że pomyliło
    : się kilka osób, czyli się dało.

    wychodzi na to ze maja bujna wyobraznie, na kogos trzeba wine zrzucic.

    P.

  • 123. Data: 2004-05-14 09:07:29
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Jezeli chodzo o Pod napieciem to jest akurat dosc dobre zrodlo, program
    zna
    > zywo, wypowiadaja sie swiadkowie i policja.

    ;)))))))))))))))))))))))))))))))))
    To by tłumaczyło Twoje wypowiedzi;)

    Pozdr
    Leszek

  • 124. Data: 2004-05-14 09:09:11
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > który?? jest ich wiele

    Ten o którym powinien wiedzieć średnio wyedukowany człowiek.

    Pozdr
    Leszek

  • 125. Data: 2004-05-14 09:26:10
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]
    : ;)))))))))))))))))))))))))))))))))
    : To by tłumaczyło Twoje wypowiedzi;)
    :

    powiadasz ?

    Kamera pewnego przedsiebiortswa zarejestrowlaa napad policjantow,
    Policja o nagraniu wiedziala, i jego nie zabezpieczyla, dysk zostal
    wyczyszcony,
    dopiero prokuratura zabezpieczyla dysk i beda sie starac odzyskac dane.
    Czemu policja tak postapila?

    To ma rece i nogi.

    P.

    Ps.
    Mozesz ciut rozwinac co masz do "Pod Napięciem" ?

  • 126. Data: 2004-05-14 09:40:16
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > dopiero prokuratura zabezpieczyla dysk i beda sie starac odzyskac dane.

    całe to postępowanie w ogóle jest przedziwne,
    wg:.
    http://www.rmf.pl/wiadomosci/index.html?id=68813&loc
    =1

    "film widziało co najmniej kilkanaście osób i trudno mówić, by była to
    pilnie strzeżona tajemnica. Mamy przecież na celu wykrycie nie kamer, tylko
    wykrycie dowodów znajdujących się na ziemi - mówił prokurator"

    a tego fragmentu to już nie rozumiem:
    "Firma, na budynku której są kamery, i która skasowała ważny film udowadnia
    z kolei, że i tak nic nie byłoby widać. Pokazała reporterowi RMF ujęcia z
    innej kamery niż ta, która zarejestrowała zdarzenie, i o której mówią
    świadkowie."

    niechybnie wszystko standardowo prasa pokręciła;)

  • 127. Data: 2004-05-14 21:45:29
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > wiadomości news:c7rent$qo0$1@news.onet.pl...

    > Ten o którym powinien wiedzieć średnio wyedukowany człowiek.

    o boze czy ty nie umiesz czytac miedzy wierszami???
    srednio wyedukowany czlowiek powinien tez odrozniac pozimy podtekstu