  • 1. Data: 2004-05-09 23:06:47
    Temat: Plagiat?? Czy nie Plagiat??
    Od: "Sir Sailor" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    potrzebuje fachowej rady i wskazówek jak postąpić.
    Ostatnio oglądałem stronę internetową na której znalazłem kilka fotek
    wykonanych przezemnie, sa one rowniez(ale nie wszystkie) zamieszczone na
    mojej stronie internetowej.
    Moje pytanie brzmi czy moge w tym przypadku mowic o kradzieży??
    Gdzie powinienem takie coś zgłosić i jakich odszkodowań mogę się domagać??
    jakie rady mozecie mi udzielic napewno juz wiele razy taki watek sie
    przewijał ale szczerze chciałbym wiedzieć jak taką sprawę poprowadzić?? w
    jaki sposób zabezpieczyć taką witrynę z moimi zdjęciami?? informowac
    wlasciciela?? przecież może zdjęcia usunąć i twierdzić, że nigdy ich nie
    używał?? strona na której wstawił zdjęcia jest strona komercyjną!!!
    czekam na podpowiedzi i uwagi
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-05-09 23:54:30
    Temat: Re: Plagiat?? Czy nie Plagiat??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sir Sailor" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A tyle razy o tym było już na tej grupie.

    Naruszono Twoje prawa autorskie. Możesz albo próbować się z nimi dogadać,
    i wówczas albo Ci zapłacą albo zdejmą zdjęcia z serwisu. Albo możesz
    złożyć wniosek o ściganie do prokuratury / policji.

    Swoją drogą skąd mają Twoje zdjęcia, których nie publikowałeś na swojej
    stronie? Bo jak rozumiem, to nie wszystkie z tych na ich stronach
    publikowałeś.

  • 3. Data: 2004-05-10 07:50:34
    Od: "Sir Sailor" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Swoją drogą skąd mają Twoje zdjęcia, których nie publikowałeś na swojej
    > stronie? Bo jak rozumiem, to nie wszystkie z tych na ich stronach

    zgadza sie nie wszystkie sa opublikowane wiec sadze ze czlowiek ten musial
    dostac plyte z fotkami, ale mimo to chyba nie powinien ich wrzucac na
    stronke???

  • 4. Data: 2004-05-10 15:14:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > zgadza sie nie wszystkie sa opublikowane wiec sadze ze czlowiek ten
    musial
    > dostac plyte z fotkami, ale mimo to chyba nie powinien ich wrzucac na
    > stronke???

    Nie powinni. Ale to trochę w innym świetle stawia pracę. Diabli wiedzą jak
    się porozumieli.