  • 151. Data: 2009-07-07 19:07:23
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości
    news:h2vti7$cna$1@news.dialog.net.pl...

    > A podstawę prawną tego "automatycznego przyznania" możesz podać?

    Nie bo ie znam

    > I skutki?

    Dyscyplinarne zwolnienie. Natychmiastowe.

  • 152. Data: 2009-07-07 19:08:17
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Co za bzdury. I wywal kogos za to z roboty, to takiego im bigosu narobi ze
    > sie zdziwia :D

    Hahaha.. Jak juz gdzie indziej napisalem - moja firma to jest panstwo w
    panstwie.
    Zdarzalo sie, ze ministrowie przez nią tracili posady.
    A co dopiero jakis tam sedzia :)

  • 153. Data: 2009-07-07 19:16:15
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Noo to z takimi bredniami spotykam sie na codzien. Od lat. Ja tu nie
    > opisywalem swoich pomyslow, tylko rzeczywistosc, z ktora mam na co dzien
    > do czynienia.
    > Acha... Policja nic tu nie zdziala, bo firme stac na kupienie wszystkich
    > policji, sądow, i prokuratur razem z pelnym wyposazeniem, budynkami i
    > terenami, na ktorych te budynki stoja, we wszystkich miastach w promieniu
    > kilkudziesieciu kilometrow, ale to juz inna sprawa :)

    Czyli idąc tym tokiem rozumowania zasadniczo mogą wszystko, a więc nawet
    nakazać pracownikom pokazywać gołą dupę przed wejściem do firmy :) Co nie
    zmienia faktu, że działają bezprawnie. Tak samo jak z alkomatem.

  • 154. Data: 2009-07-07 19:28:35
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał

    > Dyscyplinarne zwolnienie. Natychmiastowe.

    Paranoja. Ty tam jeszcze pracujesz? Mam nadzieję, że chociaż solidnie płacą
    ;-)

  • 155. Data: 2009-07-07 19:31:37
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Ajgor pisze:

    > Dyscyplinarne zwolnienie. Natychmiastowe.

    Taa, w koncu trafia na kogos kto ma jaja i pozwie idiotw do sadu, jak
    zaplaca odszkodowanie to im sie znudza takie chore praktyki :D

    Jacek Kustra

  • 156. Data: 2009-07-07 19:43:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ajgor pisze:
    > Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości

    > Pstryk i wszystko jasne :)
    > Tinky Winky hehehe :)

    Kolejny, czerpiący wiedzę z TVN24 i myślący, że pomysł z banowaniem
    Tinki-Winky pochodzi od rzecznika praw dziecka?

    --
    Liwiusz

  • 157. Data: 2009-07-07 19:52:56
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Kolejny, czerpiący wiedzę z TVN24 i myślący, że pomysł z banowaniem
    > Tinki-Winky pochodzi od rzecznika praw dziecka?

    Sama się przecież do tego przyznała w jakimś wywiadzie.
    TVN ją zmusił? ;-)

  • 158. Data: 2009-07-07 19:58:54
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 7 Lip, 20:51, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Nie wiem, a chetnie bym sie dowiedzial. W 1985 roku istnialo cos takiego
    > jak sprzedaz zamknieta (przynajmniej tak mi sie wydaje), np sprzedaz na
    > kartki.
    > Pamietam takze sytuacje, gdy do sklepow rzucali towar i kazdy obywatel
    > mogl nabyc tylko jedna sztuke - ludzie sie ustawiali calymi rodzinami
    > aby np kupic po paczce kawy - moze o to wlasnie chodzilo?
    >
    > W dzisiejszym stanie prawnym, nie wyobrazam sobie aby SN wydal podobny
> [...]

    Tylko, że SN wydał ten wyrok właśnie "w dzisiejszym stanie prawnym" -
    podstawą prawną rozstrzygnięcia był art. 543 k.c. , którego treść się
    nie zmieniła. Przepis ten wyraża dyrektywę interpretacyjną
    oświadczenia woli - jeżeli z okoliczności danego przypadku nie wynika
    nic innego, umieszczenie towaru na widok publiczny w miejscu sprzedaży
    z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży. Oferta jest
    oświadczeniem woli, więc składający ją decyduje o jej treści - jeżeli
    skieruje ofertę do określonych osób (w tym wyroku SN chodziło ofertę
    sprzedaży encyklopedii skierowaną tylko do nauczycieli), wówczas tylko
    te osoby mogą ją przyjąć. Podobnie wygląda sytuacja, jeżeli skieruje
    ofertę tylko do osób pełnoletnich.

  • 159. Data: 2009-07-07 20:01:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Baloo pisze:

    > wiadomości news:h308h6$mvf$2@news.onet.pl...

    > Sama się przecież do tego przyznała w jakimś wywiadzie.
    > TVN ją zmusił? ;-)

    To pokaż ten wywiad, bo z tego co pamiętam jak śledziłem sprawę, to
    pani rzecznik została zaskoczona insynuacjami o homoseksualności TW
    podczas szybkiego wywiadu. Zamiast odpowiedzieć tabloidowej stacji
    TVN24, aby się wypchali z pseudotematami, coś musiała powiedzieć mądrego
    (jak to w demokracji bywa), i skomentowała, że jeśli tak jest, to ona to
    sprawdzi itp. itd.

    Jako dowód:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80276,41802
    67.html

    Ani to nie jej pomysł był, ani nie chciała Tubisiów banować. A to, że
    TVN24 miała sezon ogórkowy, oglądalność spadała, a w dodatku można było
    dowalić PISowi, czy też LPRowi, to prawda już się nie liczyła. Efekt
    uzyskano - do tej pory ludzie biorą papkę medialną za prawdę.

    Mniej TVN24 - to taki tabloid wśród telewizji, a nie jakiś super
    kanał informacyjny.

    --
    Liwiusz

  • 160. Data: 2009-07-07 20:02:03
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 7 Lip, 18:12, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nie, nie ma. Patrz: Konstytucja (zakaz wymagania ujawniania informacji
    > osobowych, w tym wieku, o ile nie wymaga tego ustawa).

    Ale zainteresowany może zgodzić się na ujawnienie określonych
    informacji - np. żeby skorzystać z usługi lub kupić towar, który
    sprzedawany jest tylko osobom pełnoletnim. Oferty skierowanej do osób
    pełnoletnich nie może przyjąć osoba, która nie jest pełnoletnia.