  • 1. Data: 2009-07-04 08:51:08
    Temat: Hałas inaczej - orkiestra dęta
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jest pewna "orkiestra dęta" (pięć solidnych trąbek). Chodzą sobie i grają. Co
    do poziomu artystycznego to jest on chyba niewielki, na okrągło leci jedna i ta
    sama melodia, utwór jest za to wykonywany bardzo głośno. Przychodzą w sobotę z
    rana i wybudzają całe osiedle, bo w czasie upałów trudno spać przy zamkniętych
    oknach. Czy taki sposób zarobkowania jest zgodny z prawem? Nadmieniam, że nie
    chodzi absolutnie o narodowość grajków. Po prostu lubię pospać w sobotę...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2009-07-04 17:04:12
    Temat: Re: Hałas inaczej - orkiestra dęta
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > chodzi absolutnie o narodowość grajków. Po prostu lubię pospać w sobotę...

    Ja mam w bloku sasiada, ktory jest milosnikiem scigaczy, w sobote i niedziele
    rano wystawia maszyne, blokuje silnik na wysokich obrotach i ten sobie wyje
    przez jakies 15 minut, potem na szczescie odjezdza. Ciekawiej jest jak
    przyjezdzaja koledzy i wszyscy chwala sie pieknym dzwiekiem swoich silnikow...

  • 3. Data: 2009-07-04 19:57:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-04 19:04, gardziej pisze:

> [...]
    > ten sobie wyje przez jakies 15 minut, potem na szczescie odjezdza.
    > Ciekawiej jest jak przyjezdzaja koledzy i wszyscy chwala sie pieknym

    Strzelać póki się nie rozmnożą!

  • 4. Data: 2009-07-04 20:01:41
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "PlaMa" napisał:

    > Strzelać póki się nie rozmnożą!

    We Wro rozwalili samochód wyjeżdżając po ślubie z USC i uciekli.
    Strzelać!

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 5. Data: 2009-07-04 20:48:51
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-04 22:01, Aicha pisze:

    > We Wro rozwalili samochód wyjeżdżając po ślubie z USC i uciekli.
    > Strzelać!

    przygłupy z małymi penisami na ścigaczach? Strzelać.

  • 6. Data: 2009-07-05 11:33:37
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > ten sobie wyje
    > przez jakies 15 minut,

    Oni łażą jakieś 2 godziny :(. Melodyjka na okrągło ta sama...

    Pozdrawiam

    Czaqpla

  • 7. Data: 2009-07-05 12:37:20
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 8. Data: 2009-07-05 18:30:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-05 14:37, KRZYZAK pisze:

> [...]

    to jest cytat? Ja czegoś takiego nie napisałem

  • 9. Data: 2009-07-05 22:53:57
    Od: Olisa <o...@p...onet.pl>

    Czapla pisze:
> [...]
    > chodzi absolutnie o narodowość grajków. Po prostu lubię pospać w sobotę...

    ja na zuli spod bramy stosuje metode jajek i wody. Kiedys tez chlopak
    sasiadki przyjezdzal po nia (okolo 12 w nocy) maluchem bez tlumika.
    Halas niemilosierny. Raz nie wytrzymalem i cisnalem jajkiem. Wiecej juz
    go nie widzialem w tym dresowozie ;-)

  • 10. Data: 2009-07-05 23:34:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Olisa pisze:

> [...]
    > sasiadki przyjezdzal po nia (okolo 12 w nocy) maluchem bez tlumika.
    > Halas niemilosierny. Raz nie wytrzymalem i cisnalem jajkiem. Wiecej juz

    Bierz jakiś słoik po dżemie czy flakach. To daje większy efekt.

    --
    animka