  • 1. Data: 2009-07-04 14:14:23
    Temat: odpowiedzialnosc warsztatu
    Od: hen <h...@w...pl>

    Witam
    Kolejne nieprzyjemne doswiadczenie z warsztatem...
    dalem auto zeby wymienili sworzen wahacza i drazek kierowniczy
    wymienili ale przy okazji wyrwali lacznik stabilizatora...
    Czy mozna ich zmusic zeby naprawili szkode?
    Warsztat to Polmozbyt.Mam fakture na to co robili.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-04 15:51:00
    Temat: Re: odpowiedzialnosc warsztatu
    Od: "RandallFlagg" <r...@w...eu>

    W moim przekonaniu jest to kwestia dowodowa, zgodnie z procedura cywilna na
    tobie bedzie spoczywal ciezar udowodnienia okolicznosci, na ktora sie
    powolujesz czyli uszkodzenia o ktorym piszesz ? Pozdrawiam