  • 1. Data: 2009-07-04 07:36:08
    Temat: sprzedaz nieruchomosci przed uplywem 5 lat
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    Krotki opis:
    Sprzedaje dzialke ktora zostala nabyta 3 lata temu. Wtedy kosztowala mnie
    75kPLN a teraz sprzedaje za 300kPLN.
    I tu prosze o podpowiedzi ...
    1. Jesli nie chce zaplacic podatku to musze zglosic sie do US w ciagu 2
    tygodni od podpisania aktu notarialnego i zeznac ze wykorzystam te pieniadze
    na cele mieszkaniowe ...(czy zawiadomic ich pisemnie?)
    2. W ciagu dwoch lat mam wykazac faktury na 225kPLN czy cale 300kPLN? Na co
    moga to byc faktury ?
    2a. czy moze to byc zakup np. dzialki rekreacyjnej?
    2b czy moze to byc sprzet agd (np remont kuchni (meble kuchenne + zmywarka +
    lodowka+zamrazarka) czy remont lazienki + pralka + etc

    Bede wdzieczny za podpowiedzi ...
    gdzie moge wiecej o tym poczytac ;)