  • 31. Data: 2006-06-05 11:21:30
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    mvoicem wrote:

    > Ależ tak się robi - dobrze wyszkolony pies nie weźmie żadnego żarcia z
    > ziemi czy od kogoś, tylko od swojego pana.

    Dobrze wyszkolony pies nie będzie też zachowywać się jak wyżej opisany.

  • 32. Data: 2006-06-05 11:22:36
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    [edymon] wrote:

    > Ja tam wole ujadanie psa niz kurwy pod blokiem.

    Twoje preferencje seksualne mnie nie interesują.

  • 33. Data: 2006-06-05 11:30:14
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:e6130d$o8c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Flower nie jest w stanie pojąć takich subtelności:-).

    Dobrze wiesz że mało który pies na podwórku jest tak nauczony, tak samo jak
    dobrze wiesz że dociera do mnie że można tak psa wyszkolić. Więc po co to
    piszesz? Już się zaczyna - przejście z braku argumentów merytorycznych do ad
    personam..?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 34. Data: 2006-06-05 11:36:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Już się zaczyna - przejście z braku argumentów merytorycznych do ad
    > personam..?

    Znaczy, ze ty czepiajac sie mnie w poprzednim wątku cierpiales na brak
    argumentów merytorycznych?:) W sumie tak podejrzewałam :P

    HaNkA

  • 35. Data: 2006-06-05 12:09:59
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:e614pf$r6f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy, ze ty czepiajac sie mnie w poprzednim wątku cierpiales na brak
    > argumentów merytorycznych?:) W sumie tak podejrzewałam :P

    No proszę, znowu.
    Różni się tym, że ty napisałaś o mnie nieprawdę (bo owszem, takie
    subtelności do mnie docierają), natomiast ja - podając przykład - napisałem
    prawdę.
    I skończ już.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 36. Data: 2006-06-05 12:27:19
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Johnson wrote:

    > A ja założę się że można by i tak przypisać ci otrucie tego psa.

    Dlaczego? Człowiek chciał wytruć szczury pętające się mu po posesji.

    Jego wina, że pies sąsiada wdarł się na jego _ogrodzoną_ posesję i
    zeżarł trutkę przeznaczoną dla szczurów?

  • 37. Data: 2006-06-05 13:08:30
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > Różni się tym, że ty napisałaś o mnie nieprawdę

    To ty tak twierdzisz:-)

    > natomiast ja - podając przykład - napisałem
    > prawdę.

    Jak wyzej

    > I skończ już.

    Bo inaczej...?:-)) Próbujesz ograniczyć moje konstytucyjne prawa?:)

    HaNkA

  • 38. Data: 2006-06-05 13:10:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dlaczego? Człowiek chciał wytruć szczury pętające się mu po posesji.
    >
    > Jego wina, że pies sąsiada wdarł się na jego _ogrodzoną_ posesję i
    > zeżarł trutkę przeznaczoną dla szczurów?

    Istnieje coś takiego jak zamiar ewentualny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 39. Data: 2006-06-05 13:44:16
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Kup dziecku ultradzwiekowy odstraszacz psow (najbezpieczniejsza i uznana
    metoda) i sasiad po jakims czasie sam sie zatroszczy o bude dla psa, co by
    nie doskakiwal do Twojego plotu.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 40. Data: 2006-06-05 16:23:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Istnieje coś takiego jak zamiar ewentualny.

    ROTFL

    Bardzo zabawne... A jak się ten 'zamiar ewentualny' potem udowadnia?
    Skan telepatyczny?