  • 41. Data: 2006-06-05 18:21:14
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bardzo zabawne... A jak się ten 'zamiar ewentualny' potem udowadnia?

    Tak samo jak zamiar bezpośredni, czyli dowodami.

    > Skan telepatyczny?

    A do udowodnienia zamiaru bezpośredniego nie trzeba skanu telepatycznego?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 42. Data: 2006-06-05 19:02:33
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > cały czas go pilnować. Czy są na to jakieś przepisy prawne, czy może
    > tylko spokojne dogadanie się z sąsiadem.

    Sproboj sie dogadac ... jesli to nic nie da, to trzeba sprobowac drogi
    bezposredniej czyli przez psa.

    Znaczy sie doprowadzic do tego, aby ograniczony móżdzek sąsiada załapał,
    ze twoja obecnosc na twoim podwórku prowadzi do kłopotów.

    Czyli ... musisz zacząc traktowac niewinnego psiaka ultradzwiękowym
    odstraszaczem, albo jesli cię nie stac, to gazem pieprzowym. Druga
    mozliwosc to wkurwianie psa z premedytacją tak aby szczekał bez przerwy,
    co moze doprowadzic nerwy sąsiada do koniecznosci przeniesienia psa.

    Ja pare lat temu pomyslnie przeszedłem tą ostatnią droge. Po paru dniach
    ciągłego szczekania psa sąsiad przeniósł budę psa na drugi róg swojej
    działki i miałem spokój.

    :)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 43. Data: 2006-06-05 19:58:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Tak samo jak zamiar bezpośredni, czyli dowodami.

    OK, położyłem truciznę na szczury - dla zachęty szkodników w kiełbasie -
    na swoim terenie.

    Udowodnij mi, że nie miałem na myśli trucia szczurów na moim terenie.

  • 44. Data: 2006-06-05 20:14:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > OK, położyłem truciznę na szczury - dla zachęty szkodników w kiełbasie -
    > na swoim terenie.
    >
    > Udowodnij mi, że nie miałem na myśli trucia szczurów na moim terenie.

    A czy ja wyglądam jak prokurator?
    I po co miałbym sie wysilać?
    Kto będzie oceniał czy moje dowody są wystarczające? Może ty jako
    "oskarżony" ?
    No i podstawowe pytanie, czy wiesz co to znaczy zamiar ewentualny?
    Pewnie nie wiesz, że to iż miałeś na myśli otrucie szczurów nie oznacza
    że nie ma zamiaru ewentualnego otrucia psa.

    I wiele innych pytań ...

  • 45. Data: 2006-06-05 21:17:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > No i podstawowe pytanie, czy wiesz co to znaczy zamiar ewentualny?
    > Pewnie nie wiesz, że to iż miałeś na myśli otrucie szczurów nie oznacza
    > że nie ma zamiaru ewentualnego otrucia psa.

    I co z tego? Braku zamiaru nie da się udowodnić. Zresztą ciężar dowodowy
    leży po stronie oskarżającej (czyli teraz na Tobie) - i jest to ogromny
    ciężar, bo udowodnienie takiego zamiaru jest mało prawdopodobne.

  • 46. Data: 2006-06-05 22:11:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Istnieje coś takiego jak zamiar ewentualny.

    tutaj da sie udowodnic zamiar bezposredni (jezlei si echce oczywiscie)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 47. Data: 2006-06-05 22:12:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tiger napisał(a):
    > Kup dziecku ultradzwiekowy odstraszacz psow (najbezpieczniejsza i uznana
    > metoda) i sasiad po jakims czasie sam sie zatroszczy o bude dla psa, co by
    > nie doskakiwal do Twojego plotu.

    kiedys pies sie wkurwi (ma takie same uczucia jak ty) i zagryzie malego.

    P.

  • 48. Data: 2006-06-05 22:14:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dobrze wyszkolony pies nie będzie też zachowywać się jak wyżej opisany.

    nie pierdol

  • 49. Data: 2006-06-05 22:15:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dobrze wyszkolony pies nie będzie też zachowywać się jak wyżej opisany.

    sorry wstawiony jestem :)
    Oczywiscie masz racje.

  • 50. Data: 2006-06-05 23:31:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > nie pierdol

    Co ma moje życie seksualne do tematu tego wątku? Czyżbyś aż tak 'kochał'
    psy, że psi temat z, jak to 'elegancko' ująłeś, pierdoleniem ci się kojarzy?

    POza tym nie będziesz mi rozkazywać, zoofilu.