  • 81. Data: 2006-06-08 21:23:06
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > nie wdarl tylo wlozyj glowe w plot i zjadl kielkbase
    > "po swojej stronie ogrodzenia ale w zasięgu języka psa "
    > ja sie generalnie w domneimaniu neiwinnosci z toba zgadzam co neiraz
    > pokazalem jednak tutaj zostane przy swoim.

    Wszystko zależy, co to "w zasięgu języka psa" będzie konkretnie. Bo
    jeśli podłoży np. na podmurówce w granicy, to faktycznie będzie można
    przypisać nieumyślą winę.

    Ale jeśli jakiś kawałek od siatki i tylko pies przeskoczył albo jakoś
    się pod spodem przecisnął...

    No, ale to kwesti akademicka i szczerze powiedziawszy sam bym natarł
    uszy takiemu, co chciałby celowo psa truć. Nawet jeśli durne bydlę ujada.

    Ale ten ultradźwiękowy dynks to chyba sobie sprawię - spraj zawsze może
    zawiać w złą stronę...

  • 82. Data: 2006-06-08 21:30:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > zamiar ewentulany i bezposredni to formy winy UMYSLNEJ.

    A tutaj możemy mówić conajwyżej o nieumyślnej (i to tylko jeśli wykażesz
    zaniedbanie środków ostrożności) - chyba że jakoś udowodnisz zamiar
    zatrucia psa.

  • 83. Data: 2006-06-09 04:15:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [ciach ...]

    To żeśmy sobie pogadali ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 84. Data: 2006-06-09 08:45:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A tutaj możemy mówić conajwyżej o nieumyślnej (i to tylko jeśli wykażesz
    > zaniedbanie środków ostrożności) - chyba że jakoś udowodnisz zamiar
    > zatrucia psa.

    w przypaku powyzszego pijaka nie mozna mowic o winie umyslnej tak wiec
    nie ma mowy o zamiarze ewentualnym, to chcialem napisac.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 85. Data: 2006-06-09 10:33:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > w przypaku powyzszego pijaka nie mozna mowic o winie umyslnej tak wiec
    > nie ma mowy o zamiarze ewentualnym, to chcialem napisac.

    oczywiscie psa to nie dotyczy jelzei w 'zasiegu' (wyraznie to napisal
    pomyslodawca) jego jezyka sie znajdzie kielbasa z trucizna. Tu nie ma
    mowy o nieumyslnosci.

    P.