  • 21. Data: 2006-06-04 18:43:56
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: rambo <b...@i...pl>

    Artur Ch. wrote:

    > Więc każda kobieta winna się trzymać od ciebie z daleka.]

    a skad wiesz ze nie jestem kobieta?

    > Dlaczego?
    > Ponieważ przebywanie z tobą, a nie daj boże spółkowanie, doprowadzi do
    > zapłodnienia - a co za tym idzie - narodziny potomstwa - a to już byłoby
    > ogromna tragedia dla ludzkości.
    > Każda kobieta więc by uniknąć zagrożenia musi być co najmniej o kilka
    > metrów od ciebie.

    Gorzej bedzie jak ktos zamowi u ciebie uslugi instalacyjne.

    Nie dziwo ze nie masz uprawnien. Z takim podejsciem, nie masz ich uzyskac.

  • 22. Data: 2006-06-04 18:57:27
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 4 cze o godzinie 20:43, na pl.soc.prawo, rambo napisał(a):

    > a skad wiesz ze nie jestem kobieta?

    Eeee....
    BTW: hasałeś, hasałeś.....
    141.153.209.67 - - [04/Jun/2006:19:31:18 +0200] "GET /referencje.htm
    HTTP/1.1" 304 0

    or more ;))))))

    Naprawdę niewielu z grupowiczów pisze przez "trndny"
    dlatego bez bólu:
    !delete Header "Message-ID: <*@trndny*>"

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 23. Data: 2006-06-04 19:47:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    rambo napisał(a):

    > a skad wiesz ze nie jestem kobieta?

    nie ma az tak pierdolnietych kobiet :)..tak w technikum hotelaRSKIM MNIE
    TEGO NAUCZONO

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 24. Data: 2006-06-05 05:58:10
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    Miałem kiedyś podobny problem bo sąsiad trzyma psa w kojcu którego
    jednym bokiem jest wspólny płot, chciałem się na grupie dowiedzieć czy
    istnieje PODSTAWA PRAWNA aby wymóc na sąsiedzie przesunięcie kojca, i
    wiesz co? Zamiast odpowiedzi Tak lub NIE uzyskałem ze sto porad jak
    zabezpieczyć płot więc nie wróżę powodzenia w uzyskanu odpowiedzi na
    twoje pytanie w tym wątku. Bo jak rozumiem nie interesuje cię co
    możesz posadzić obok płotu ;)

    Grzesiex

  • 25. Data: 2006-06-05 07:09:42
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:e5ueb4$86d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > siatkę tez nie jest łatwo. Poza tym czy naprawdę masz tak male podwórko,
    ze
    > dziecko musi bawić sie wtykając paluchy na teren posesji sąsiada?

    > Skoro sie powiedziało A to trzeba powiedziec i B. Skoro zdecydowałes sie
    na
    > dziecko to bądz za nie odpowiedzialny. Chodz za nim, tłumacz, pilnuj, a
    nie
    > zrzucaj tego na barki innych bo za miesiac umiescisz post czy nie dałoby
    sie
    > zablokowac ruchu samochodowego za Twoim ogrodzeniem bo dziecko moze wyjsc

    Założyłbym się o wszystkie pieniądze, że w kwestii kładzenia kiełbasy
    nafaszerowanej trutką na szczury po swojej stronie ogrodzenia ale w zasięgu
    języka psa już nie będziesz taka tolerancyjna.
    A przecież możesz chodzić za psem i tłumaczyć mu że nie wolno jeść rzeczy
    zza płotu.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 26. Data: 2006-06-05 08:17:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    flower napisał(a):
    [...]
> [...]
    > języka psa już nie będziesz taka tolerancyjna.
    > A przecież możesz chodzić za psem i tłumaczyć mu że nie wolno jeść rzeczy

    Ależ tak się robi - dobrze wyszkolony pies nie weźmie żadnego żarcia z
    ziemi czy od kogoś, tylko od swojego pana.

    p. m.

  • 27. Data: 2006-06-05 08:44:23
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-06-04 16:09 +0200, Użytkownik Andrzej Lawa napisał :
    > Jakbyś ty się czuł, jakby to ten sąsiad wychodził sobie na zewnątrz
    > odlać się i przy okazji parę razy na cały głos "kurwa" wrzasnąć?

    Ja tam wole ujadanie psa niz kurwy pod blokiem. Ale walnales porownanie....

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 28. Data: 2006-06-05 08:45:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    [edymon] napisał(a):

    [...]

    > Ja tam wole ujadanie psa niz kurwy pod blokiem. Ale walnales porownanie....

    Poproś więc lekarza o przepisanie Viagry. Może się uda ;P

    j.

    pansp

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 29. Data: 2006-06-05 09:46:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    flower napisał(a):
    .

> [...]
    > języka psa już nie będziesz taka tolerancyjna.
    > A przecież możesz chodzić za psem i tłumaczyć mu że nie wolno jeść rzeczy

    A ja założę się że można by i tak przypisać ci otrucie tego psa.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 30. Data: 2006-06-05 11:04:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > Ależ tak się robi - dobrze wyszkolony pies nie weźmie żadnego żarcia z
    > ziemi czy od kogoś, tylko od swojego pana.

    Flower nie jest w stanie pojąć takich subtelności:-).

    HaNkA