  • 1. Data: 2006-06-03 21:32:20
    Temat: Policyjne patrole z księdzem
    Od: fuga <you@.wp.pl>

    Czy ktos moze mi wyjasnic jak ma sie do tego "patrolu" konstytucyjna
    rownosci obywateli? Widac kalolicyzm jest juz religia panstwowa.

    Policyjne patrole z księdzem

    31.05.2006

    Od czwartku na drogach powiatu stargardzkiego (Zachodniopomorskie)
    pojawi się nietypowy motocyklowy patrol. Obok policjanta z drogówki
    weźmie w nim udział ksiądz z miejscowej parafii.

    - Ksiądz będzie rozmawiał z kierowcami łamiącymi przepisy i pouczał ich.
    Podobnie jak w roku ubiegłym ma im również wręczać obrazki ze św.
    Krzysztofem, patronem kierowców - powiedziała Aleksandra Pajdowska z
    Komendy Powiatowej Policji w Stargardzie Szczecińskim.

    Zaznaczyła jednak, że kierowcy łamiący przepisy nie powinni liczyć, że w
    obecności księdza będą traktowani przez policję łagodniej.

    - Policjant wraz z ks. Krzysztofem Jęczmionką będą *wspólnie* ścigali
    piratów drogowych jeżdżących na motorach. "Umundurowanie" księdza będzie
    bardzo przypominało to, w którym na co dzień pełnią służbę policjanci na
    motocyklach. Jedynie zamiast napisu "Policja", na skórzanej kurtce oraz
    białym kasku księdza widnieć będzie napis "Kapelan" - powiedziała Pajdowska.

    Stargardzcy policjanci już po raz drugi organizują wspólne patrole z
    duchownymi. Pierwsze zorganizowano w październiku ubiegłego roku, przed
    dniem Wszystkich Świętych.

    Jak wyjaśniła Pajdowska, patrol policjanta i księdza jest odpowiedzią na
    "niepożądane zachowania kierowców, a zwłaszcza motocyklistów, którzy
    często łamią przepisy ruchu drogowego narażając życie i zdrowie własne
    oraz innych użytkowników dróg".

    (PAP)

  • 2. Data: 2006-06-03 21:56:36
    Temat: Re: Policyjne patrole z księdzem
    Od: Neutralny <b...@W...net>

    fuga wrote:

    O KUR..A!!!

    - czegos takiego nie spodziewalbym sie nawet w Watykanie...

    Przypomnialo mi to pewne stwierdzenie, ktore uslyszalem w dziecinstwie od
    starego Slazaka:

    "Polok to chocby calo japteka zezarl, to i tak madrzejszy nie bedzie...!"

    Chmmmm, czyzby ten Slazak mial racje...!?

  • 4. Data: 2006-06-03 21:58:01
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    Oni tą szopkę urządzają chyba już drugi raz z rzędu.

    Zastanawiam się tylko czy to jest zgodne z prawem ?

    --
    Czym różni się IV RP od PRL-u ?
    Tym że za PRL-u rząd był w Londynie, a naród w kraju

  • 5. Data: 2006-06-03 22:01:16
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 3 Jun 2006 23:58:01 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

    > Zastanawiam się tylko czy to jest zgodne z prawem ?

    Księża moga jeździć motocyklami... Obrazki też mogą dawać...
    Nie jest to zgodne ze zdrowym rozsądkiem Grzesiu...
    pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2006-06-03 22:02:05
    Od: "darek" <ma to w dupie>

    Użytkownik "fuga" <you@.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mi wyjasnic jak ma sie do tego "patrolu" konstytucyjna
    > rownosci obywateli?

    ale po co ?
    w kategoriach żartu nalezy to traktować :)

    > Od czwartku na drogach powiatu stargardzkiego (Zachodniopomorskie)

    hehe to ok 30 km ode mnie, może będę miał szczęscie
    i taki patrol mnie spotka, zdjecie bym sobie zrobił
    bo kurczę nikt mi nie uwieży za lat 10

    > Obok policjanta z drogówki weźmie w nim udział ksiądz z miejscowej
    > parafii.

    a moze się zdarzy że owym policjantem będzie jakaś policjantka lat 25
    cudownej urody
    plus ksiądz

    życie jest piękne :)

    darek

  • 7. Data: 2006-06-03 22:03:33
    Od: fuga <you@.wp.pl>

    Grzegorz Z. wrote:

    > Oni tą szopkę urządzają chyba już drugi raz z rzędu.
    >
    > Zastanawiam się tylko czy to jest zgodne z prawem ?

    to zalezy jakim "prawem". Wczoraj sad federalny w Ohio nakazal sekcie
    zwrot poltora miliona dolarow za ich "ewangelizacje" w wiezieniu. Na
    dodatek, zabezpieczenie pozwu w postaci zakazu indoktrynacji. Widac
    Szatan krolem w USA. ;-)

  • 8. Data: 2006-06-03 22:06:13
    Od: fuga <you@.wp.pl>

    Piotr wrote:

    > Księża moga jeździć motocyklami... Obrazki też mogą dawać...
    > Nie jest to zgodne ze zdrowym rozsądkiem Grzesiu...
    > pozdr
    > Piotr

    nie jest.

    ale jest placenie przez podatnikow za randki sekciarza z policjantem w
    celu indoktrynacji kierowcy-ateisty
    ..

  • 9. Data: 2006-06-03 22:06:59
    Od: Ateista <b...@W...net>

    Grzegorz Z. wrote:

    > Oni tą szopkę urządzają chyba już drugi raz z rzędu.
    >
    > Zastanawiam się tylko czy to jest zgodne z prawem ?

    Oczywiscie, ze nie!
    - jak myslisz, jak zostalbys potraktowany, gdybys nielegalnie zalozyl mundur
    policyjny i wykonywal "czynnosci sluzbowe"..?

    Tylko, ze w tym Kraju nie ma juz takiej sily prawnej, by mogla zlamac KK

    Oni sa ponad prawem!

    Ja mowie tylko jedno:
    - chcieliscieta, to mota...

  • 10. Data: 2006-06-03 22:12:37
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Jun 2006 00:01:16 +0200, Piotr napisał(a):

    > Księża moga jeździć motocyklami... Obrazki też mogą dawać...
    > Nie jest to zgodne ze zdrowym rozsądkiem Grzesiu...

    U nas w Szczecinie kiedyś Policja przyczepiła się do firmy
    ubezpieczeniowej, która przed swoją siedzibą postawiła starą nyskę
    pomalowaną na niebiesko z charakterystycznym białym poziomym pasem na
    karoserii i takimiż literami 'OC'