  • 1. Data: 2006-06-04 08:34:51
    Temat: uciazliwy 'lokator'
    Od: "Agata" <a...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie i mysle, ze ta grupa jest odpowiednia. Chodzi mi o wyprowadzenie
    kogos z mieszkania przez policje...otoz mieszkam sobie w mieszkaniu
    (mieszkanie jest moich rodzicow), w ktorym pokoje wynajmuja jeszcze inne
    osoby i do jednej przychodzi jakis chlopak. Wlasciciele zabronili mu tu
    przychodzic, w ogole powinien nie miec prawa wstepu (m.in. dlatego, ze mi
    kilka razy grozil). I on wie, ze nie moze, ale jednak czesto sie tutaj
    pojawia.
    I teraz chcielibysmy usunac go przy pomocy policji :) i zalozmy, ze wzywam
    policje i...tutaj moje pytanie: Czy policja bedzie sprawdzala do kogo tak
    naprawde mieszkanie nalezy, bo nie wiem czy kazdy ma prawo zadac
    wyprowadzenia go? Czy wystarczy ze pokaze akt notarialny i np dowod
    osobisty, zeby wiedzieli, ze to sa moi rodzice czy np. dowod tymczasowego
    zameldowania? czy moze w ogole nie moge go stad usunac i musza to zrobic moi
    rodzice?

    pozdrawiam,
    Agata

  • 2. Data: 2006-06-04 08:49:52
    Temat: Re: uciazliwy 'lokator'
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Agata wrote:
> [...]
    > zameldowania? czy moze w ogole nie moge go stad usunac i musza to zrobic moi

    Nikt nikogo nie usunie, bo lokator ma prawo mieć gości jakich mu sie podoba.

  • 3. Data: 2006-06-04 09:24:01
    Od: "Agata" <a...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał:
    > Nikt nikogo nie usunie, bo lokator ma prawo mieć gości jakich mu sie
    > podoba.

    Nawet jezeli Ci goscie mieszkaja razem z lokatorem? Skoro wynajmuje
    mieszkanie konkretnym osobom to chyba mam prawo zadac, zeby tylko te osoby w
    nim przebywaly? Tu nie chodzi o zapraszanie gosci, bo nie mam nic przeciwko.

    pozdrawiam,
    Agata

  • 4. Data: 2006-06-04 16:03:00
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Agata napisał(a):
> [...]
    > nim przebywaly? Tu nie chodzi o zapraszanie gosci, bo nie mam nic przeciwko.

    Jeśli nie ma w umowie jakichś ograniczeń, to nie możesz lokatorom
    dyktować, kogo mogą a kogo nie mogą przyjmować.
    Oczywiście możesz po prostu wypowiedzieć umowę najmu i tak rozwiązać ten
    problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2006-06-04 20:22:40
    Od: "Agata" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Beniamin" napisał:
> [...]
    > dyktować, kogo mogą a kogo nie mogą przyjmować.
    > Oczywiście możesz po prostu wypowiedzieć umowę najmu i tak rozwiązać ten

    Dobrze, dziękuję. Jestem juz w trakcie wypowiedzenia, ale jednak boje sie,
    ze ta osoba cos mi moze zrobic dlatego nie chce, zeby tu przebywala

    pozdrawiam,
    Agata

  • 6. Data: 2006-06-04 21:14:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Agata napisał(a):
    .

    > Dobrze, dziękuję. Jestem juz w trakcie wypowiedzenia, ale jednak boje sie,
    > ze ta osoba cos mi moze zrobic dlatego nie chce, zeby tu przebywala

    Co Ci każe zrobić? Kto jest panią tego mieszkania?
    To paranoja bać się we własnym mieszkaniu :-(

    --
    Kaja