  • 1. Data: 2006-06-03 22:07:00
    Temat: Kazus Prawa autorskie pilnie zapłace
    Od: "olo" <...@...pl>

    Witam,
    potrzebuje rozwiązać kazus z prawa autroskiego.
    Pilne. Zaplace. Szczegóły na priv.
    Pozdro

  • 2. Data: 2006-06-03 22:07:31
    Temat: Re: Kazus Prawa autorskie pilnie zapłace
    Od: "olo" <...@...pl>

    priva: e...@i...pl

  • 3. Data: 2006-06-03 23:12:57
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    olo wrote:
    > Witam,
    > potrzebuje rozwiązać kazus z prawa autroskiego.
    > Pilne. Zaplace. Szczegóły na priv.
    > Pozdro

    Na zajęcia się chodzić nie chciało?

  • 4. Data: 2006-06-04 09:00:43
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e5t51q$qnn$1@inews.gazeta.pl...
    > Na zajęcia się chodzić nie chciało?

    i taki chce byc prawnikiem.:(

  • 5. Data: 2006-06-04 10:04:03
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > i taki chce byc prawnikiem.:(

    zawsze moze isc po porad4 do kancelarii ;)

  • 6. Data: 2006-06-04 20:24:27
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 4 Jun 2006 11:00:43 +0200, Maverick31 napisał(a):

    > i taki chce byc prawnikiem.:(

    Przynajmniej nie będzie się wyróżniał ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2006-06-04 21:20:23
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> writes:

    > Przynajmniej nie będzie się wyróżniał ;-)

    To aż tak złych mamy prawników? Pytam, bo się nie znam.

  • 8. Data: 2006-06-05 13:06:37
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 04 Jun 2006 23:20:23 +0200, Piotr Dembiński napisał(a):

    > To aż tak złych mamy prawników? Pytam, bo się nie znam.

    Będąc idealistą powiedziałbym, że sądząc po poradach z tej grupy
    to nie jest z tym najlepiej ;-)
    Ale będąc realistą wiem że na tej grupie jest może z dwóch
    prawników, a reszta to trole ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry