  • 201. Data: 2007-11-25 19:59:54
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A tak z ciekawości powiedz/przypomnij nauczycielem czego jesteś?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 202. Data: 2007-11-25 20:02:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fick44$b47$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Powinni tylko uwzględnić fakt że jesteś rozumny inaczej, bo może wtedy w
    > chodzić w grę wada oświadczenia woli.
    Nie podołałeś, przemądrzały kauzyperdo.
    To właśnie chciałem wykazać.

    --
    Jotte

  • 203. Data: 2007-11-25 20:07:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hm3fsjudr0um$.1tx5eido3d99s.dlg@40tude.net...

    > Handel kartoflami narusza stan posiadania? A spanie na podłodze?

    Też.

  • 204. Data: 2007-11-25 20:37:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Handel kartoflami narusza stan posiadania? A spanie na podlodze?

    Owszem - właściciel nie jest w stanie korzystać z tego kawałka podłogi...

  • 205. Data: 2007-11-25 21:09:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A co za różnica, czy chodnik, czy jezdnia, czy parking?

    Tak że to są różne powierzchnie. Gdyby było wszystko to samo
    wystarczyłoby jedno słowa na określenie tego.

  • 206. Data: 2007-11-25 21:11:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Nie podołałeś, przemądrzały kauzyperdo.

    Łaciny uczysz?

  • 207. Data: 2007-11-25 21:13:39
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    > A art. 343 kc uchylono w ostatnim okresie, czy zachodzą inne powody, ze
    > nie można go do straganiarza zastosować?

    Po pierwsze nic tam nie ma o sprzedawcach ziemniaków. Po drugie w ten
    sposób to możesz zinterpretować każdą sytuację.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 208. Data: 2007-11-25 21:14:13
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 16:27:21 +0100, Tristan napisał(a):

    > Bo granie muzyki jest działaniem aktywnym a fotografowanie pasywnym. Tak
    > więc jest to równie nieinwazyjne.

    Rozumiem, że dopóki komuś nie dam w ryj to nie ma problemu?

  • 209. Data: 2007-11-25 21:15:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 18:30:54 +0100, Jotte napisał(a):

    > Dowcip to masz, widzę, zwinny jak szewskie kopyto. Regulaminy powinny
    > być _sprzedawane_ przy wjeździe na parking o czym powinienieś doskonale
    > wiedzieć.

    Piękne hostessy rozdawałyby je w promocji.

  • 210. Data: 2007-11-25 21:16:48
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 18:36:35 +0100, Jotte napisał(a):

    > Stawiając auto na parkingu pod blokiem też zawierasz "jakąś" umowę?
    > Wyjdzie zaraz na to, że człowiek nic nie robi, tylko umowy zawiera. Nie
    > przesadzaj.

    Czynności prawne... zdarzenia prawne... dare... facere... No tak,
    zdecydowanie masz rację.