  • 171. Data: 2007-11-25 14:28:02
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 15:25:25 +0100, Johnson napisał(a):

    > Jej, jak jej, gorzej jak będzie z jakimś dresem.

    Wiesz przecież, że jest "moda" na siłowanie się z ochroniarzami, którzy
    1) są oznakowani, 2) w pewnym sensie są bezsilni, 3) można zrobić szum w
    gazecie. Odważnych do bujania się z Opiekunem vel Sponsorem takiej Ładnej
    Pani pewnie niewielu by się znalazło ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 172. Data: 2007-11-25 14:28:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > No to teraz idź sobie na plażę i pstrykaj każdą laseczkę w bikini, tak z
    > 2-3 metrów, no i sprawdź czy aby nie będzie miał znaczenia jej sprzeciw.

    Zimnem się wykręci ;)

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 173. Data: 2007-11-25 14:55:21
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 11:10:04 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Bo przeciez murzyni sa czarni dla rozrywki i mogliby zrobic sie biali
    > przed wejsciem do sklepu.

    Ale po co się wdajesz w polemiki z niedoukiem?
    Segregacja rasowa w Stanach była całkowicie legalna do 1870 r. (XV
    poprawka do konstytucji). Zniesienie niewolnictwa i formalne nadanie praw
    wyborczych Czarnym Afro-Amerykanom nie załatwiło wszystkich spraw, zatem
    prawie 100 lat później uchwalono Civil Rights Act, który całkowicie
    zakazuje dyskryminacji ze względu na kolor skóry.
    Zatem zwolennicy ścisłego wyregulowania sprawy przepisami mają coś dla
    siebie ;-)

  • 174. Data: 2007-11-25 15:08:07
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:

    > Ściśle: art. 384 par. 2 zd. 2 po przecinku ;-)

    Po pierwszym przecinku ;-)

    Zacytuję 'dla potomności':

    § 2. W razie gdy posługiwanie się wzorcem jest w stosunkach danego
    rodzaju zwyczajowo przyjęte, wiąże on także wtedy, gdy druga strona
    mogła się z łatwością dowiedzieć o jego treści. Nie dotyczy to jednak
    umów zawieranych z udziałem konsumentów, z wyjątkiem umów powszechnie
    zawieranych w drobnych, bieżących sprawach życia codziennego.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 175. Data: 2007-11-25 15:09:23
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ktoś mi proponuje jakąś umowę przy wejściu? Coś daje do podpisania?
    > Istnieje możliwość negocjacji?

    Nie musi. Prezentuje Ci umowę w postaci wzorca. Albo ją akceptujesz
    wchodząc, albo nie. Zapoznać się masz możliwość przed akceptacją.

    > Poza tym nawet gdyby ktoś takie umowy dawał do zapoznania i zawarcia -
    > będzie to niedozwolona klauzula umowna.

    Zdziwisz się, *dopóki* sąd tego nie wpiszę w rejestr klauzul
    niedozwolonych, to będzie to *zgodne* z prawem.

    Ale na *parkingu*?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 176. Data: 2007-11-25 15:20:02
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    piszczał wrote:

    > Warszawa, Zlote Tarasy, wchodze ze sprzetem na szyi (dwie lustrzanki w
    > tym jeden teleobiektyw) ochroniarze podeszli ale nie mieli prawa
    > podstawy mnie wyprosic z obiektu i nie zrobili tego, jedynie

    Oczywiście że mieli. Wystarczyło, żeby powiedzieli "proszę wyjść".
    Jakbyś nie wyszedł, to byłoby wykroczenie albo nawet przestępstwo.
    I nie ma to *nic* wspólnego z Twoim aparatem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 177. Data: 2007-11-25 15:21:35
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > [...](sam osobiście własnej żony nie posiadam,[...]

    A kto posiada Twoją żonę? :-)

    J.D.

  • 178. Data: 2007-11-25 15:25:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 listopad 2007 15:17
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fic054$p1m$7@inews.gazeta.pl>):

    GOTO: pl.soc.dzungla

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 179. Data: 2007-11-25 15:27:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 listopad 2007 15:08
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fibvkp$p1m$4@inews.gazeta.pl>):

    > Ciekawe, że osoby, które argumentując za/przeciw rozróżniają granie obcej
    > muzyki w kościele od czegoś innego w kościele, ale nie rozróżniają
    > patrzenia i fotografowania.

    Bo granie muzyki jest działaniem aktywnym a fotografowanie pasywnym. Tak
    więc jest to równie nieinwazyjne.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 180. Data: 2007-11-25 16:29:14
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Oczywiście że mieli. Wystarczyło, żeby powiedzieli "proszę wyjść".
    > Jakbyś nie wyszedł, to byłoby wykroczenie albo nawet przestępstwo.
    > I nie ma to *nic* wspólnego z Twoim aparatem.

    no i mamy segregacje na tle rasowym (aparatowym)

    chyba sie delikatnie mylisz...

    --
    pozdrawiam