  • 1. Data: 2002-10-10 14:00:10
    Temat: Filmowanie osob prywatnych
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Witam Panstwa (Was, nie wiem jakie formy obowiazuja, ale bede zwracal sie
    oficjalnie),
    otoz jutro w mojej klasie ma sie odbyc na lekcji Wiedzy o spoleczenstwie
    kampania wyborcza, polaczona z prawyborami i w tym celu pani nauczycielka,
    ktora rowniez pracuje w telewizji lokalnej zaprosila sobie operatora i w
    wiadomosciach pokaza jak to sie bawimy w polityke. OK pomysl jest dobry, ale
    co mam zrobic jezeli nie zycze sobie filmowania mojej skromnej osoby (z
    powodow osobistych). Wiem, ze najprostszym rozwiazaniem jest nie przyjscie
    na lekcje, ale to nie wchodzi w gre.
    Aha jestem pelnoletni (19 lat) jesli jest jakas roznica w tym wypadku.
    Chcialbym uzyskac odpowiedz, jak najszybciej - czyli dzisiaj. Z gory dzieki.

    --
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    Greetings and inviting to:

  • 2. Data: 2002-10-10 14:29:51
    Temat: Re: Filmowanie osob prywatnych
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powodow osobistych). Wiem, ze najprostszym rozwiazaniem jest nie przyjscie
    Przed rozpoczeciem filmowania wstan i powiedz, ze nie zyczysz sobie
    byc filmowany. Glosno, zeby byli swiadkowie :-) Jezeli puszcza film w
    telewizji
    i zobaczysz na nim siebie, pozwiesz telewizje do sadu. Na lekcje przyjdz
    jak najbardziej, a jezeli nauczycielka poprosi Cie w takiej sytuacji o
    wyjscie
    (bys nie zostal sfilmowany) - odmow, masz swiete prawo do uczestniczenia w
    lekcji.

    Kak znam zycie, to po tym wszystkim zycie pani prof. postawi Ci jedynke...

    Michal Letowski
    PS. Ja tez nie lubie byc filmowany ani fotografowany.
    PPS. Tez jestem nauczycielem.

  • 3. Data: 2002-10-10 14:35:13
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Michal Letowski
    > PS. Ja tez nie lubie byc filmowany ani fotografowany.

    Hmm...
    tak myslalem, ze to nie wystarczy, juz chcialem pisac jakies oswiadczenie w
    formie pisemnej. A niby dlaczego mialbym miec jedynke? To tez sie nadaje do
    sadu (tylko nie bede sie sadzil z nauczycielem przed matura).
    Dziekuje
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-10-10 16:24:15
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > sadu (tylko nie bede sie sadzil z nauczycielem przed matura).

    Michal Ci odpowiedzial prawidlowo. teraz do Ciebie nalezy decyzja
    ssj5

  • 5. Data: 2002-10-10 16:42:06
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Michal Letowski wrote:
    > Kak znam zycie, to po tym wszystkim zycie pani prof. postawi Ci jedynke...

    No co Ty! Przecież nie ma takiego prawa!

    Nie mogłem się powstrzymać ;))

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 6. Data: 2002-10-11 18:26:36
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > No co Ty! Przecież nie ma takiego prawa!

    Ha ha ha... dobry kawal.

    KOnrad