    From: "Sasza" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Filmowanie osob prywatnych
    Date: Thu, 10 Oct 2002 16:00:10 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@client-038p-lub.dial.pl

    Witam Panstwa (Was, nie wiem jakie formy obowiazuja, ale bede zwracal sie
    oficjalnie),
    otoz jutro w mojej klasie ma sie odbyc na lekcji Wiedzy o spoleczenstwie
    kampania wyborcza, polaczona z prawyborami i w tym celu pani nauczycielka,
    ktora rowniez pracuje w telewizji lokalnej zaprosila sobie operatora i w
    wiadomosciach pokaza jak to sie bawimy w polityke. OK pomysl jest dobry, ale
    co mam zrobic jezeli nie zycze sobie filmowania mojej skromnej osoby (z
    powodow osobistych). Wiem, ze najprostszym rozwiazaniem jest nie przyjscie
    na lekcje, ale to nie wchodzi w gre.
    Aha jestem pelnoletni (19 lat) jesli jest jakas roznica w tym wypadku.
    Chcialbym uzyskac odpowiedz, jak najszybciej - czyli dzisiaj. Z gory dzieki.

    --
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    Greetings and inviting to: