  • Data: 2008-05-28 09:44:39
    Temat: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Maj, 10:00, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Tu mówimy o pracy incydentalnej, nie wymagającej żadnych
    > kwalifikacji. Zatrudnienie ekstra fachowców do przenoszenia
    > papierków na pewno jest trudniejsze organizacyjnie i droższe.

    Zadnych kwalifikacji. Ja bym jednak powierzyl takie przenoszeie firmie
    ktora wie jak sie ewidencjonuje archiwa. Bardzo lubilem jak
    przychodzilem do przychodni i recepcja przeniosła sie pietro wyzej i
    moja teczka "siem zgubila". Nie jest drozsze. Z kilku powodow. Bo raz
    nie biora 15 ludzi ktorzy nigdy tego nie robili i nie maja wyrobionego
    schematu pracy. Zaplacenie 4 pracownikom nie jest drozsze niz czas
    ktory sie traci na odgrzebywanie sie potem z burdelu ktory zrobia
    kladzac dane "gdzie badz". I po trzecie jak zlecal remont to nie
    uwzglednil tego ze owe szafy trzeba gdzies dac? Nie mogl pomyslec zeby
    zlecic to fizycznym robotnikom zamiast dentyscie ktory badz co badz
    musi uwazac na palce? niech sobie nadwyrezy miesnie i nie moze ruszac
    reka, publiczny ZOZ to wywiesi sie karteczke "z powodu choroby
    zamkniete".