  • 21. Data: 2003-03-16 13:43:27
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > czys Ty na glowe upadl? Wyludzania pieniedzy?
    > nie ma takiej możliwości!! Kiedy wreszcie ludzie to zrozumieją? Nawet
    > jak już ktoś w swojej nieuwadze zainstaluje dialer, to nie ma możliwości
    > nabicia parotysięcznego rachunku "przez przypadek"! To jest w pełni
    > świadome działanie użytkownika.

    Nie pierdol scream.
    Za kilka tysięcy to każdy przez parę miesięcy miałby panienki
    na żywo z dostawą do domu.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 22. Data: 2003-03-16 14:25:05
    Temat: Re: Pytanie o 0-700 (w sprawie dialerow itp.)
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "news" <p...@4...pl> wrote in message

    > smieszne i cyniczne wydaje mi sie to co on mowi, bo przeciez tpsa jest
    > doskonale swiadoma ze wlamania [..]

    Jakie wlamania???

    Depi.

  • 23. Data: 2003-03-16 14:29:54
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Nie pierdol scream.

    moje pierdolenie to moja sprawa i prosze, żebyś w to nie ingerował

    > Za kilka tysięcy to każdy przez parę miesięcy miałby panienki
    > na żywo z dostawą do domu.

    zgadzam sie, oczywiście. tylko nie o tym pisałem
    chodziło mi bardziej o to, że aby nabić dialerem rachunek na pare
    tysięcy, trzeba sie łączyć kilkadziesiąt razy

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 24. Data: 2003-03-16 14:43:29
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > zgadzam sie, oczywiście. tylko nie o tym pisałem
    > chodziło mi bardziej o to, że aby nabić dialerem rachunek na pare
    > tysięcy, trzeba sie łączyć kilkadziesiąt razy

    No i ludzie łączą się kilkadziesiąt razy. Z internetem.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 25. Data: 2003-03-16 15:04:22
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > No i ludzie łączą się kilkadziesiąt razy. Z internetem.

    gdyby łączyli sie z internetem to by tego nie było
    muszą sie łączyć dialerem
    chyba że ktoś siedzi bez opamiętania na 0202122 :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 26. Data: 2003-03-16 18:08:20
    Od: "mokrymir" <m...@p...onet.pl>

    > Wszystko w poradku jesli sie pyta o inastalacje ale sie sam spotkalem ze
    > sie ladowal sam wiec roznie to jest.
    > A fakt ze trzeba byc uwaznym.

    Niby każdy porządny człowiek powinien oglądać swoja małżonkę
    , ale co najwyżej jeśli jest zapalone światło , to co najwyżej w koszuli
    nocnej . Ale . W tym jest podwójne dno . Bo o ile prawdą jest że jak
    będziemy sobie oglądali encyklopedię P.W.N. to żaden diler się nam nie
    zainstaluje . To jeżeli jednak jak nam już się trochę znudził widok ślubnej
    w nocnej i
    otworzymy stronę na której póki co nie ma naszej ślubnej , to wielkimi
    literami jest napisane że wszystko jest za darmo . A klikniecie w coś tam na
    stronie powoduje
    przeładownie się expresowo kilku stron , których nie mamy możliwości
    przeczytać. A na nich uczciwie jest napisane ile co kosztuje .
    I już mamy zainstalowanego dilera . Jeśli ściągamy sobie jakiś program , to
    w każdej chwili możemy przerwać instalację , a jeśli się zainstaluje , to
    przeciętny
    użytkownik może go łatwo odinstalować . Odmiennie jest z dilerami . Kończąc
    , to uważam że T.P.
    nie instaluje nam dilera , ALE jest to coś w rodzaju rury na basenie . Jak
    weszliśmy do niej to musimy się znaleźć na dole . Jednak w rurze możemy jak
    się boimy
    rozłożyć ręce i nogi i hamować zjazd . A w stronach xxx to jest tak jakby
    edytor i T.P. nasmarowały rurę mydłem i można sobie rozkłać ręce , nogi i co
    tam sobie chce . Czas przelotu przez rurę wynosi 15 sekund . I to jest nie
    uczciwe .
    Bo przeciętny klikający nic nie wie o tym mydle . Mirek.

  • 27. Data: 2003-03-16 18:27:25
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > gdyby łączyli sie z internetem to by tego nie było
    > muszą sie łączyć dialerem

    Ależ właśnie o to chodzi, że łączą się zamiast ze
    swoim numerem dostępowym z 0-700.
    I tu jest cały myk .

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 28. Data: 2003-03-16 18:50:17
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Ależ właśnie o to chodzi, że łączą się zamiast ze
    > swoim numerem dostępowym z 0-700.
    > I tu jest cały myk .

    po raz czwarty, piąty lub szósty tłumacze Ci człowieku, że NIE MA TAKIEJ
    MOŻLIWOŚCI ŻEBY KORZYSTAĆ Z INTERNETU PRZEZ 0700!!!!!!!!!

    przeczytaj na głos: NIE MA! NIE MA! NIE MA!

    NNN NNN III EEEEEE MMM MMM AAAAA !!!!!
    NNNNNN NNN III EE MMMMMM MMMMMM AA AA !!!!!
    NNN NNN NNN III EEEEEE MMM MMM MMM MMM AAA AAA !!!
    NNN NNNNN III EE MMM MMM MMM AAAAAAAAA
    NNN NNN III EEEEEE MMM MMM AAA AAA !!!

    pojąłeś? Nie ma możliwości aby przez 0700 działał zwykły internet! Jest
    to uregulowane rozporządzeniami TPSA, a pozatym ŻADEN operator by sie
    nie podjął obsługiwania takiego czegoś, bo zaraz by stracił koncesje i
    musiał płacić sporo $. Posłuchaj k.... chociaz raz kogoś kto ma o tym
    większe pojęcie niż Ty.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 29. Data: 2003-03-16 18:50:46
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik mokrymir napisał:
    > I już mamy zainstalowanego dilera

    z jakiego zakładu uciekłeś?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 30. Data: 2003-03-16 18:54:06
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > to uregulowane rozporządzeniami TPSA, a pozatym ŻADEN operator by sie

    Podaj datę tego rozporządzenia.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm