  • 141. Data: 2003-03-27 12:59:16
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > odniosłem sie tylko do tego, co pisaleś w swoich poprzednich postach
    > nie żyjemy w państwie policyjnym, żebym kogokolwiek musiał prosić o
    > zgode na zatelefonowanie na jakiś specjalny numer

    Oczywiscie,ze nie mieszkamy,co wcale nie zmienia faktu

  • 142. Data: 2003-03-27 13:12:51
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Taa, a swistak siedzi....

    to moze mnie oświecisz jakie szkody czyni zainstalowanie dialera?

    > Sam masz pewnie zainstalowane?

    mam, i co z tego?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 143. Data: 2003-03-28 10:06:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > odniosłem sie tylko do tego, co pisaleś w swoich poprzednich postach
    > nie żyjemy w państwie policyjnym, żebym kogokolwiek musiał prosić o
    > zgode na zatelefonowanie na jakiś specjalny numer

    Ale nie zyjemy tez w panstwie w ktorym ma byc dozwolone podstepne
    dostarczanie uslug, o ktorych ISTNIENIU rzekomo zamawiajacy nie ma pojecia.

    A przy okazji - Pan Grobelny dalej twierdzi, ze nikogo nie oszukal..

    Boguslaw

  • 144. Data: 2003-03-28 20:50:53
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > to moze mnie oświecisz jakie szkody czyni zainstalowanie dialera?

    Szkod zadnych, ale na kompach, do ktorych maja dostep
    dzieci np., nie maja prawa zaistniec

    > mam, i co z tego?

    Zycze milego ogladania :), chyba ze sam je tworzysz...

    P.S.Przepraszam, ze wyzej, ale galaz za gleboka
    i nie przyjmuje 3 linijki z naglowka

  • 145. Data: 2003-03-28 21:44:44
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Szkod zadnych, ale na kompach, do ktorych maja dostep
    > dzieci np., nie maja prawa zaistniec

    od tego sa odpowiednie programy, np NetNanny :)

    > Zycze milego ogladania :), chyba ze sam je tworzysz...

    nie tworze..

    > P.S.Przepraszam, ze wyzej, ale galaz za gleboka
    > i nie przyjmuje 3 linijki z naglowka

    to wina OE, nie przycina references
    zmień czytnik :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 146. Data: 2003-03-29 01:32:01
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > od tego sa odpowiednie programy, np NetNanny :)

    No i jeszcze ten do tamtego, tamten do tego
    i w koncu komp zamienia sie w ftp
    Powiedz do czego potrzebny szaremu uzytkownikowi
    jakis g... dialer, zeby sobie na pasku wisial?
    Zamiast tworzyc koegzystencje z 5 kg programow,
    coby dialery i inne gowna sobie mogly siedziec,
    po prostu nie powinno byc tak perfidnej
    mozliwosci jego instalacji

    > to wina OE, nie przycina references
    > zmień czytnik :)
    Za bardzo sie do niego przyzwyczailem,
    nawet go lubie.

  • 147. Data: 2003-03-29 13:35:35
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > No i jeszcze ten do tamtego, tamten do tego
    > i w koncu komp zamienia sie w ftp

    argument na siłe..

    > Powiedz do czego potrzebny szaremu uzytkownikowi
    > jakis g... dialer, zeby sobie na pasku wisial?

    żeby ktoś sie mógł połączyć i obejrzeć?
    Pisałem już, że wśród użytkowników jest wielu takich, którzy są stałymi
    klientami. (pewnie Ci sie to w głowie nie mieści)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 148. Data: 2003-03-31 14:07:34
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > żeby ktoś sie mógł połączyć i obejrzeć?
    > Pisałem już, że wśród użytkowników jest wielu takich, którzy są stałymi
    > klientami. (pewnie Ci sie to w głowie nie mieści)

    Mowie o tych, ktorzy nie sa stalymi klientami
    i wcale nie chca nimi byc.
    Widze ze ganiasz w kolko...