  • 91. Data: 2003-03-19 22:31:24
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    news:b574m7$oub$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Dokladnie wiemu o czym mowa.

    Hmmm... w innym wątku jakoś nie raczyłeś mi pokazać owego słynnego
    dialera, który umożliwia łączenie się z Netem przez 0-700, co by
    ucięło dyskusję nad jego istnieniem...

    > Ja bym sie ze wstydu spalil gdybym to robil - ale coz...

    Ale nie masz obowiązku tego robić, więc nie lamentuj.

    > Moge tylko zaproponowac zwrocenie sie do ustawodawcy by NAKAZAL
    > TPSA zwrot niepobieranie pieniedzy gdy klient przekieruje
    > polaczenie "przez klikniecie".

    ROTFL :o)))

    A klient ma pewnie zwrócić wrażenia, jakich zaznał przy oglądaniu
    gołych panienek, żeby wszyscy byli kwita?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 92. Data: 2003-03-19 22:31:49
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Elita.pl" <b...@e...pl> ihn
    news:3E78C9CF.2CF65D9D@elita.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Oczywiście potem dam Ci niezwykle zapadającą w pamięć lekcję jakie
    > są konsekwencje znieważania innego mężczyzny.

    Czyli będziesz mu długo i nudnie opowiadał, co ci zrobił jakis
    facet, którego obraziłeś swoim bajaniem?

    > to wszystko dla Twojego dobra cobyś następnym razem nie trafił na
    > takiego co się nie będzie bawił w grzeczności i od razu wrazi Ci
    > kawałek ołowiu lub stali. Dawaj więc ten swój adres.

    Arnoldzie "Unsere Sprachfachmann" B., czy słyszałeś kiedyś o słowie
    "proszę"? Skoro już tak szafujesz stwierdzeniem "grzeczność", to
    może już kiedyś słyszałeś o czymś takim?

  • 93. Data: 2003-03-19 22:53:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Nie odróżniasz pobicia od wymierzenia satysfakcji.

    głupiś jest
    jak jak Cie pobije to nie bedziesz mogl mnie oskarżyć bo czerpałem z
    tego satysfakcje? LOL

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 94. Data: 2003-03-19 23:05:44
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl wrote:

    >Nie odróżniasz pobicia od wymierzenia satysfakcji.

    Jak chcesz wymierzyć satysfakcję to NTG
    FUT alt.sex.bdsm

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 95. Data: 2003-03-20 00:06:15
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > głupiś jest
    > jak jak Cie pobije to nie bedziesz mogl mnie oskarżyć bo czerpałem z
    > tego satysfakcje? LOL

    Ale nadal nie widzę Twojego adresu. Co jest grane?
    Tchórzysz?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 96. Data: 2003-03-20 05:33:07
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Ale nadal nie widzę Twojego adresu. Co jest grane?
    > Tchórzysz?

    ok, piątek 20-03 godz 18:30-19, ul. Bazyliańska 18 klatka 2
    będe czekał na dole.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 97. Data: 2003-03-20 08:05:18
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Panowie ponieważ od jakiegoś czasu nie wnosicie nic konstruktywnego do
    dyskusji i porostu zaśmiecacie grupę to może zaczniecie sobie pisać dalsze
    tego typu teksty na priva.
    Proszę wyniesiecie się z prywatnymi wycieczkami z grupy dyskusyjnej i nie
    obciązajcie nam łącz i czasu.

    Stan_Z

  • 98. Data: 2003-03-20 09:09:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    napisał w wiadomości news:Xns9343E5A424882Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
> [...]
    >
    > Hmmm... w innym wątku jakoś nie raczyłeś mi pokazać owego słynnego
    > dialera, który umożliwia łączenie się z Netem przez 0-700, co by

    Pomylil pan adresy. Nie ja obiecywalem.

    > Ale nie masz obowiązku tego robić, więc nie lamentuj.

    Nie lamentuje i pisalem wielokrotnie, ze problem osobiscie mnie nie dotyczy.

    > ROTFL :o)))
    >
    > A klient ma pewnie zwrócić wrażenia, jakich zaznał przy oglądaniu
    > gołych panienek, żeby wszyscy byli kwita?

    A dlaczego ?

    Jak odobaloby sie panu gdyby TPSA naliczyla Panu 2 000 PLN
    na tej podstawie, ze wszedl Pan do jakiegos sklepu, w zwiazku z czym
    zobowiazal sie do laczenia wszystkich rozmow przez Honolulu na Hawajach.
    Ozywiscie na drzwiach sklepu byloby napisane ze obowiazuje w nim regulamin,
    a regulamin stanowilby, ze otwierajac dzwi godzi sie pan wlasnie
    na laczenie rozmow przez owo Honolulu..

    Dialer sam w sobie nie jest niczym zlym. Lecz jest NIEBEZPIECZNY
    w ten sposob, ze mozna przez nieuwage "zamowic" to, czego zamawiac sie
    nie zamierzalo. Dlatego uwazam, ze wykorzystujacy dialer
    powinien dolozyc SZCZEGOLNYCH staran, by uzywany przez niego produkt
    nie narobil szkod.

    Boguslaw

  • 99. Data: 2003-03-20 09:24:38
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > ok, piątek 20-03 godz 18:30-19, ul. Bazyliańska 18 klatka 2
    > będe czekał na dole.

    To nie adres. Podaj mi weryfikowalny adres do siebie lub pracy.
    Nie będę jechał 800 km po to żeby rozbić się o jakąś ruderę.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 100. Data: 2003-03-20 09:36:14
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > i co jeszcze? Dlaczego do tej pory nikomu nie przeszkadzało to w jakiej
    > formie funkcjonują dialery, a teraz nagle znalazły sie osoby które chcą
    > nam mówić jak mamy prowadzić biznes?

    Wykrety...wykrety...wykrety. To co teraz napisales jest wlasnie dowodem na
    to, ze lubicie zarabiac na niedostatecznie uwaznych i OSTATNIE na czym wam
    zalezy to to, zeby klient SWIADOMIE dzwonil przez 0-700.

    Etyka? Jaka etyka - my skubiemy frajerstwo - czy jest w tym cos zlego? To
    taka nowoczesnosc - palke ktora sie walilo klienta w leb przed zabraniem
    portfela zastapil telefon. I najgorsze, ze dzieje sie to w majestacie prawa.

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski