  • 1. Data: 2003-03-14 15:21:49
    Temat: upierdliwy dziennikarz...
    Od: "mariusz" <m...@t...pl>

    witam grupe
    dziennikarz "wiejskiej gazetki" upierdliwie wypytuje na temat mojej
    działalnosci gospodarczej, powołujac sie na prawo prasowe i straszac
    prokuratorem, co prawda nie mam nic do ukrycia ale drazni mnie podejscie w
    stylu:
    "Drogi Panie,
    prasa nie musi z niczego sie tłumaczyć..."
    "Jak wykorzystam informacje - to juz tylko moja sprawa.
    W przypadku dalszej zwłoki w przekazaniu nam informacji i utrudnianiu naszej
    pracy dziennikarskiej, zmuszony będę skierowac sprawę do prokuratury.
    Na informaje oczekuję do jutra."
    takie teksty otrzymałem po kulturalnym zapytaniu do czego potrzebne mu
    informacji...
    jak pozbyc sie insekta?

    pozdr all
    mariusz

  • 2. Data: 2003-03-14 15:38:10
    Temat: Re: upierdliwy dziennikarz...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 14 Mar 2003 16:21:49 +0100, "mariusz"
    <m...@t...pl> zakodował:

    >jak pozbyc sie insekta?

    Olać. Zasłonić się tajemnicą handlową itp.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-14 17:15:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > sprawę do prokuratury.
    > Na informaje oczekuję do jutra."
    > takie teksty otrzymałem po kulturalnym zapytaniu do czego potrzebne

    Poprosic o pytania na pismie i tak tez mu sprobowac odpowiedziec,
    zastrzegajac sobie autoryzacje artykulu.
    Masz wtedy mozliwosc zobaczenia co napisze - bo moze i tak i tak
    jakies bzdury wypisac

  • 4. Data: 2003-03-14 17:23:04
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    mariusz wrote:
    > dziennikarz "wiejskiej gazetki" upierdliwie wypytuje na temat mojej
    > działalnosci gospodarczej, powołujac sie na prawo prasowe i straszac

    Ale co to za działalność, że niby jesteś zobowiązany do udzielania informacji?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 5. Data: 2003-03-14 20:37:42
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "mariusz" <m...@t...pl> pisze w

    > jak pozbyc sie insekta?

    Ja bym go zaprosil na rozmowe w 4 oczy ;))))

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 6. Data: 2003-03-14 21:07:40
    Od: "mariusz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co to za działalność, że niby jesteś zobowiązany do udzielania
    informacji?

    usługi informatyczne, dostep do netu itp

    dzieki wszystkim za podpowiedzi...
    pozdr mariusz

  • 7. Data: 2003-03-14 21:50:20
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik mariusz <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4tga9$6ua$...@a...news.tpi.pl...
    > usługi informatyczne, dostep do netu itp
    >
    > dzieki wszystkim za podpowiedzi...

    a ja osobiście chciałabym znać przepis nakazujący mi udzielania informacji
    jakiemuś dziennikarzowi oczywiście mam na myśli ta konkretną sytuację ...

    Sandra

  • 8. Data: 2003-03-14 22:17:16
    Od: "Markus" <a...@i...pl>

    > Pięknego dnia Fri, 14 Mar 2003 16:21:49 +0100, "mariusz"
    > <m...@t...pl> zakodował:

    > Olać. Zasłonić się tajemnicą handlową itp.

    Olej ... i niczym sie nie zaslaniaj :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Markus

  • 9. Data: 2003-03-15 00:52:16
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    mariusz wrote:
    > usługi informatyczne, dostep do netu itp

    To spuść go do kibla. Nie ma prawa niczego od Ciebie wymagać.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 10. Data: 2003-03-15 09:32:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Powiedzieć, że nie pamiętasz albo nie wiesz. Odpowiedzi udzieliłeś. A, że
    jemu nic z tego, to inna sprawa. Najwyżej Cię obsmaruje w periodyku, że nie
    wiesz, ileś sprzedał ziemniaków w zeszły roku. Przejmujesz się?