  • 1. Data: 2003-03-14 21:23:44
    Temat: Re: WaPark - parkowanie za darmo??
    Od: "Jp" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E720D97.1060207@poczta.onet.pl...
> [...]
    Grodzki

    > A to orzeczenie to aby już prawomocne?

    nie wiem, moze by sie jakis biegly w procedurze wypowiedzial?
    robie cross na pl.soc.prawo

    Jp

  • 2. Data: 2003-03-14 22:56:06
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > nie wiem, moze by sie jakis biegly w procedurze wypowiedzial?
    > robie cross na pl.soc.prawo

    patrz watek z 2003-02-15 wyslany przez huski pt:" bilety postojowe(troche
    dlugie)"

    tam zanjdziesz czego szukasz

    leon

  • 3. Data: 2003-03-14 23:52:22
    Od: "Jp" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości

    > patrz watek z 2003-02-15 wyslany przez huski pt:" bilety postojowe(troche
    > dlugie)"

    Dzieki, przeczytalem te fascynujaca dyskusje. Nie rozwialo to jednak moich,
    jako laika w kwestiach prawa, watpliwosci:

    - czy orzeczenie TK "o niekonstytucyjnosci przepisów dotyczących trybu
    wprowadzania i ustalania sposobu pobierania opłat za parkowanie" bedzie
    wystarczajaca przeslanka dla kazdego sedziego sadu warszawskiego do
    umorzenia postepowania przeciwko kazdemu kierowcy, ktory zaparkowal swoj
    pojazd w Warszawie "w strefie platnego parkowania" bez uiszczenia oplaty
    parkingowej? Innymi slowy: czy mozna sie spodziewac, ze kazda nastepna taka
    sprawa zakonczy sie podobnie, czyli umorzeniem?

    - czy bedzie ono rowniez wystarczajaca przeslanka dla sadu wyzszej
    instancji, jezeli do niego odwola sie zarzad warszawy/straz miejska/wapark
    (niepotrzebne skleslic)?

    pozdrawia

    Jp