  • 1. Data: 2017-12-18 19:07:32
    Temat: Dała dzieciom w podstawówce do przeczytania w domu pornograficzne treści.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,pornogr
    aficzne-tresci-w-podstawowce-wyjasniamy-sytuacje,248
    978.html

    Niektórzy pewnie przestaną posyłać dzieci do szkoły.

  • 2. Data: 2017-12-18 22:50:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-12-17 o 19:07, Animka pisze:

    Zauważ, że mowa o tekście pornograficznym. Nikt nie pisze, co to za
    tekst. Dostali to zamiast lektury. Czyli musiało się coś stać, że
    nauczycielka nie zauważyła, co dała dzieciom. Pewnie pobrała gdzieś z
    internetu i nie zauważyła, że pewnie jakiś fragment został zmieniony.

    Nikt dziennikarzom nie chciał powiedzieć, co to było, to u góry wlepili
    tekst o skrzywdzonym homoseksualnym dziecku, a na dole o zatrzymaniu
    pedofila i tak to puścili.

  • 3. Data: 2017-12-19 01:20:15
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/18/2017 3:50 PM, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > nauczycielka nie zauważyła, co dała dzieciom. Pewnie pobrała gdzieś z
    > internetu i nie zauważyła, że pewnie jakiś fragment został zmieniony.

    Dokladnie.
    Jak pogoolasz piekna i bestia to szybko znajdziesz ostanią ksiege pana
    tadeusza.

    A pani wydrukowała bez czytania.

  • 4. Data: 2017-12-19 02:19:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > Nikt dziennikarzom nie chciał powiedzieć, co to było, to u góry wlepili
    > tekst o skrzywdzonym homoseksualnym dziecku, a na dole o zatrzymaniu

    Asekuruja się, żeby nauczycielka z przacy nie wyleciala. W d* mają
    dzieci i to, że musiały takie brudy czytać. Małe niewiniątka, jeszcze
    święte, które powinno się chronić jak najdłużej przed złem. Jest mi
    strasznie smutno.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-12-19 11:57:45
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-12-19, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > dzieci i to, że musiały takie brudy czytać. Małe niewiniątka, jeszcze
    > święte, które powinno się chronić jak najdłużej przed złem. Jest mi

    Sugerujesz, że uprawianie seksu (czy nawet czytanie o tym) jest złem?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2017-12-19 17:18:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-12-17 o 02:19, Animka pisze:

> [...]
    > dzieci i to, że musiały takie brudy czytać. Małe niewiniątka,
    > jeszcze święte, które powinno się chronić jak najdłużej przed złem.

    Nie tłumacząc nauczycielki, bo oczywiście taki stan rzeczy nie powinien
    mieć miejsca, ale zdarzenie jet poniekąd pochodną lekkiego bajzlu w
    lekturach. Za moich czasów mniejsze utwory były w podręcznikach, zaś te
    większe w bibliotece.

    Teraz z niezrozumiałych dla mnie powodów co chwilę ktoś w tym miesza.
    Nauczycielka pewnie kierując się dobrem dzieci znalazła w Internecie
    tekst ido wydrukowała. Ja kiedy się na tym "poślizgnąłem", bo znalazłem
    w Internecie jakiś film - bajkę i ściągnąłem, nagrałem na płycie i
    puściłem dzieciom domu - na szczęście oglądałem z nimi i po kilku
    sekundach się zorientowałem, że to pornos, le wcześniej zdarzało mi
    sienie siedzieć i nie oglądać z nimi. Od tego czasu zawsze sprawdzam co
    się nagrało, ale przecież nie cały film. Tak się zastanawiam, że jakby
    taki Pan Tadeusz się normalnie zaczynał, a gdzieś w środku miał jakąś
    scenę, to sądzę,że spokojnie bym się oszukał.

    Reasumując uważam, ze przykra sytuacja, tym nie mniej jakiś podstaw do
    "wieszania" tej nauczycielki nie widzę.

  • 7. Data: 2017-12-19 17:56:08
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2017-12-19, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > większe w bibliotece.
    >
    > Teraz z niezrozumiałych dla mnie powodów co chwilę ktoś w tym miesza.

    W rzeczy samej.
    Bajzel z tym od wielu lat jest, juz na starcie z lekturami. Za moich
    czasow ksiazki sie w szkole dostawalo i na koniec oddawalo, ksiazki te
    potrafily sluzyc uczniom przez wiele lat, kazda szkola miala rowniez
    biblioteke z ksiazkami i czasopismami, tak wiec mozna bylo wypozyczac
    lektury.

  • 8. Data: 2017-12-19 23:29:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > On 2017-12-19, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Sugerujesz, że uprawianie seksu (czy nawet czytanie o tym) jest złem?

    Dlaczego na chama wciskać ktoś chce dziecku to czego jeszcze nie rozumie
    i nie powinno go to interesować w dziecięcym wieku?

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-12-19 23:33:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > scenę, to sądzę,że spokojnie bym się oszukał.
    >
    > Reasumując uważam, ze przykra sytuacja, tym nie mniej jakiś podstaw do

    Poszla na łatwiznę, nie sprawdzila wcześniej co ma dać dzieciom do
    przeczytania, więc powinna wylecieć z pracy.

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-12-19 23:59:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-19 o 23:33, Animka pisze:
    > Tak się zastanawiam, że jakby
    > taki Pan Tadeusz się normalnie zaczynał, a gdzieś w środku miał jakąś
    > scenę, to sądzę,że spokojnie bym się oszukał.

    Moja córka sie położyła na kanapie na brzuchu i zaczęła czytać tego Pana
    Tadeusza. Za 10 minut wchodze do pokoju, a ona śpi . Przeczytała może ze
    3 kartki. Wściekłam się przeokropnie, bo miała przeczytać te lekturę,
    ale przecież jej nie mogłam zabić z tego powodu. Ręce mi opadły.
    Ja połykałam dosłownie wszystkie książki, lektury też. Tylko nie mogłam
    czytać Chłopów, bo była to obrzydliwa książka o tej kurwie Jagnie. Jak
    na złość na egzaminie wyciągnęłam ten temat, Dobrze, że czasami jakies
    odcinki filmów obejrzałam (bo starzy oglądali) i opracowanie
    przeczytałam. Jakoś wybrnęłam z tej kurewskiej lektury.

    --
    animka