eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDała dzieciom w podstawówce do przeczytania w domu pornograficzne treści. › Re: Dała dzieciom w podstawówce do przeczytania w domu pornograficzne treści.
    Subject: Re: Dała dzieciom w podstawówce do przeczytania w domu pornograficzne
    treści.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 19 Dec 2017 17:18:16 +0100

    W dniu 19-12-17 o 02:19, Animka pisze:

    > Asekuruja się, żeby nauczycielka z przacy nie wyleciala. W d* mają
    > dzieci i to, że musiały takie brudy czytać. Małe niewiniątka,
    > jeszcze święte, które powinno się chronić jak najdłużej przed złem.
    > Jest mi strasznie smutno.

    Nie tłumacząc nauczycielki, bo oczywiście taki stan rzeczy nie powinien
    mieć miejsca, ale zdarzenie jet poniekąd pochodną lekkiego bajzlu w
    lekturach. Za moich czasów mniejsze utwory były w podręcznikach, zaś te
    większe w bibliotece.

    Teraz z niezrozumiałych dla mnie powodów co chwilę ktoś w tym miesza.
    Nauczycielka pewnie kierując się dobrem dzieci znalazła w Internecie
    tekst ido wydrukowała. Ja kiedy się na tym "poślizgnąłem", bo znalazłem
    w Internecie jakiś film - bajkę i ściągnąłem, nagrałem na płycie i
    puściłem dzieciom domu - na szczęście oglądałem z nimi i po kilku
    sekundach się zorientowałem, że to pornos, le wcześniej zdarzało mi
    sienie siedzieć i nie oglądać z nimi. Od tego czasu zawsze sprawdzam co
    się nagrało, ale przecież nie cały film. Tak się zastanawiam, że jakby
    taki Pan Tadeusz się normalnie zaczynał, a gdzieś w środku miał jakąś
    scenę, to sądzę,że spokojnie bym się oszukał.

    Reasumując uważam, ze przykra sytuacja, tym nie mniej jakiś podstaw do
    "wieszania" tej nauczycielki nie widzę.