  • 1. Data: 2017-12-19 02:27:46
    Temat: Pieniądze emerytów na premie w ZUS
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pieniadze-emery
    tow-na-premie-w-zus_1032801.html

    Nie ma pieniędzy na większą waloryzację dla emerytów, ale fundusze na
    nagrody w ZUS muszą się znaleźć. Pracownicy dostaną po 400 zł premii za
    to, że poradzili sobie z obsługą wniosków dotyczących obniżonego wieku
    emerytalnego.

    Zamiast na emerytury pieniądze z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych pójdą
    na nagrody dla pracowników ZUS i zapłatę za ich nadgodziny. Od
    października został obniżony wiek emerytalny i chętnych do skorzystania
    z przyspieszonej emerytury było pięć razy więcej niż zwykle. Choć
    przewidywano, że zakończy się to katastrofą, wnioski emerytów nie
    zalegały w szufladach. Ponad80 proc. z 410 tys. uprawnionych osób do
    końca listopada miało już wydaną decyzję emerytalną. Zapłacą za to
    wszyscy emeryci. ZUS musiał bowiem wydłużyć godziny pracy, a pracownicy
    wypracowali łącznie ponad 600 tys. nadgodzin! Związkowcy uzgodnili z
    prezes ZUS Gertrudą Uścińską (59 l.), że pracownicy zaangażowani w
    obsługę tych wniosków otrzymają na święta po 400 zł premii. Będzie to
    kosztować ZUS nawet 12 mln zł. - W związku z obniżonym wiekiem
    emerytalnym pracownicy wykonali ogromną pracę i te premie są uzasadnione
    - podkreśla Aldona Węgrzynowicz, rzeczniczka śląskiego oddziału ZUS.

    - Budżet ZUS to odczuje, ponieważ ta instytucja zatrudnia 45 tys. ludzi!
    A wszystko to przez bezsensowny system emerytalny. Ogromna rzesza ludzi
    liczy coś, co jest nikomu niepotrzebne, np. kapitał początkowy, którego
    nie ma i nigdy nie było - komentuje Robert Gwiazdowski (57 l.), ekspert
    Centrum im. A. Smitha.

    Jasnowidz Jackowski przewidział, że PIS w 2018 r. zostanie rozgromiony,
    Z jednej strony trochę szkoda, z drugiej strony nie toleruję świństw
    robionych ludziom nie z ich paczki, szczególnie emerytom.

  • 2. Data: 2017-12-19 10:09:19
    Temat: Re: Pieniądze emerytów na premie w ZUS
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Dec 2017 02:27:46 +0100, Animka napisał(a):

    > Jasnowidz Jackowski przewidział, że PIS w 2018 r. zostanie rozgromiony,

    Cholera, zacznę kochać jasnowidzów :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-12-19 14:31:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Cholera, zacznę kochać jasnowidzów :)

    Zawsze któryś jasnowidz coś przewidzi.
    Problemem jest, żeby przewidzieć który.

  • 4. Data: 2017-12-19 22:40:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-12-17 o 14:31, t-1 pisze:

    > Zawsze któryś jasnowidz coś przewidzi.
    > Problemem jest, żeby przewidzieć który.

    Kiedyś czytałem taki poradnik, jak budować takie przepowiednie, że
    zawsze się sprawdzą. No ale szereg przepowiedni dotyczących końca świata
    daje podstawy do poważnego niepokoju, że coś z nimi jest nie do końca w
    porządku.

  • 5. Data: 2017-12-19 23:44:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Cholera, zacznę kochać jasnowidzów :)

    Ja tak sobie przy okazji czasmi obejrzę jego wypowiedzi.
    Większość się sprawdza.

    Nie chcę, zeby wrócił Wałęsa, nie chcę PO, nie chcę tej Nowoczesnej ani
    tego co spoliczkował. Ńic mi nie odpowiada oprócz jednej osoby, bo
    jeszcze mam jakąś co prawda nikłą, ale mam nadzieję. Kukiz albo Kazio
    Marcinkiewicz,

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-12-19 23:46:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > zawsze się sprawdzą. No ale szereg przepowiedni dotyczących końca świata
    > daje podstawy do poważnego niepokoju, że coś z nimi jest nie do końca w
    To nie Jackowski klepie, że będzie koniec świata. To klepali jacyś
    sprzed wielu wieków (Np. Nostaradamus).

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-12-20 10:54:21
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-12-19 o 23:44, Animka pisze:

    > albo Kazio
    > Marcinkiewicz,

    Siostra mentalna Izabel?

  • 8. Data: 2017-12-20 10:55:44
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

> [...]
    > zawsze się sprawdzą. No ale szereg przepowiedni dotyczących końca świata
    > daje podstawy do poważnego niepokoju, że coś z nimi jest nie do końca w

    To proste. Wystarczy codziennie mówić: jutro będzie kryzys. Kiedyś
    przyjdzie ten kryzys a ów przewidywacz zasłynie tym, że on ten kryzys
    przewidział.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2017-12-20 12:07:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Dec 2017 23:44:39 +0100, Animka napisał(a):

    > Ja tak sobie przy okazji czasmi obejrzę jego wypowiedzi.
    > Większość się sprawdza.

    Czy ten wspanialec przewiduje może numery lotka?
    Wszystko jedno, dużego czy małego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 10. Data: 2017-12-20 15:24:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 12:07, Olin pisze:

    > Czy ten wspanialec przewiduje może numery lotka?
    > Wszystko jedno, dużego czy małego.

    Nie wiem. Zwróć się do niego. Może coś zasugeruje.
    Mnie też by się przydały trafne numerki lotka.

    --
    animka