  • 11. Data: 2017-12-20 04:00:30
    Temat: Re: Dała dzieciom w podstawówce do przeczytania w domu pornograficzne treści.
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/18/2017 7:19 PM, Animka wrote:

    > Asekuruja się, żeby nauczycielka z przacy nie wyleciala. W d* mają
    > dzieci i to, że musiały takie brudy czytać. Małe niewiniątka, jeszcze
    > święte, które powinno się chronić jak najdłużej przed złem. Jest mi
    > strasznie smutno.

    Kto nie czytał XIV ksiegi Pana Tadeusza w szkole ręka do góry.
    Animka ty nie musisz.

  • 12. Data: 2017-12-20 05:41:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 04:00, witek pisze:

    > Kto nie czytał XIV ksiegi Pana Tadeusza w szkole ręka do góry.
    > Animka ty nie musisz.

    W czasach przed internetowych w podstawówkach raczej nie była znana.
    Więc w takim wieku nikt nie czytał.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-12-20 08:37:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 05:41, RadoslawF pisze:

    > W czasach przed internetowych w podstawówkach raczej nie była znana.
    > Więc w takim wieku nikt nie czytał.

    fakt o XIV wtedy nie wiedziałem, ale XIII jak najbardziej się znało...
    Nawet w czasach przed internetowych się dało dotrzeć do tego :)

    --
    http://zrzeda.pl

  • 14. Data: 2017-12-20 11:42:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-12-19, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    [...]

    > Dlaczego na chama wciskać ktoś chce dziecku to czego jeszcze nie rozumie
    > i nie powinno go to interesować w dziecięcym wieku?

    1. Nigdzie nikt nie pisał, że na chama, póki co dyskusja idzie,
    w kierunku uznania tego za przypadek
    2. Opisy seksu są co najwyżej *niewłaściwe* dla dzieci *w tym
    wieku* (zresztą to też dyskusujne, bo pewnie spora część
    z nich już się więcej z internetu dowiedziała, w końcu
    mają te 11 lat), ale nie są *złem*.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 15. Data: 2017-12-20 12:04:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Dec 2017 23:59:30 +0100, Animka napisał(a):

    > Jakoś wybrnęłam z tej kurewskiej lektury.

    Gdybyś dotarła do końca, rozszerzyłabyś sobie słownictwo, a tak gorszysz
    duże niewiniątka, jeszcze święte, które powinno się chronić jak najdłużej
    przed złem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 16. Data: 2017-12-20 15:20:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 12:04, Olin pisze:

    > Gdybyś dotarła do końca, rozszerzyłabyś sobie słownictwo, a tak gorszysz
    > duże niewiniątka, jeszcze święte, które powinno się chronić jak najdłużej
    > przed złem.

    Przepraszam, to niechcący.

    --
    animka