  • 1. Data: 2017-12-18 14:30:36
    Temat: czy uśmiech jest karalny?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Okazuje się, że w Rosji jak najbardziej:

    "1 grudnia komendę w Nowosiołowie nawiedził z inspekcją dowódca policji w
    Kraju Krasnojarskim generał Aleksandr Reczynski. Przystojnego porucznika,
    uznanego niedawno za najlepszego funkcjonariusza w regionie, posadzono - na
    jego nieszczęście - naprzeciw generała. I to przed obliczem srogiego
    dowódcy na ustach podwładnego wykwitł - czy to niewinny, czy zbrodniczy -
    uśmiech.

    Generał rozkazał winnemu wstać, przedstawić się i, delikatnie mówiąc,
    opuścić pomieszczenie.

    Następnego dnia porucznik pisał wyjaśnienia na temat genezy uśmiechu,
    wiążąc ruch swoich warg z ciepłymi uczuciami ojcowskimi.

    Przełożeni wiary mu nie dali. Dali za to naganę i odebrali premię, czyli
    szóstą część zapłaty. W aktach personalnych Sieredionkina pojawiła się
    uzasadniająca ukaranie adnotacja: ,,Pozwolił sobie na niestosowne zachowanie
    wyrażające się nieodpowiednim okazaniem emocji (uśmiech). Okazał w ten
    sposób brak szacunku i niesubordynację w stosunku do przełożonych" "

    podobno sprawa ma drugie dno:

    "Generał z Krasnojarska przecież znakomicie rozumie, co tam u niego jest
    śmieszne, choć śmiać się z tego absolutnie nie wolno.

    Otóż nie tak dawno jego bliska współpracownica, pani podpułkownik,
    obdarzona kształtami niewiasta nie pierwszej młodości i w stanie trzeźwości
    także nie pierwszym, urządziła sobie sesję fotograficzną z różnymi
    sprzętami skonfiskowanymi przez policję w porno-shopie. A jej fantazje
    trafiły do sieci.

    Teraz internauci nabijają się z, jak nazwali panią podpułkownik, ,,Lady
    Straponowej" (od słowa ,,strapon" oznaczającego gadżet z sex-shopu) i całej
    krasnojarskiej policji.

    I jeśli porucznik poważył się w obecności generała na uśmiech, to żadnymi
    wymysłami o córeczce się nie wyłga. Generał przecież dobrze wie, co tu może
    być powodem do śmiechu."

    Podobne zwyczaje mają tradycje radzieckie:

    "Już 42 lata temu dysydent Wiaczesław Igrunow został uznany za
    niepoczytalnego i wysłany do psychuszki, bo kiedy był sądzony za
    działalność antyradziecką, ,,nieadekwatnie się uśmiechał". Dyżurni
    specjaliści ze słynnego Instytutu im. Sierbskiego uznali na tej podstawie,
    że cierpi na ,,schizofrenię bezobjawową", i orzekli, że trzeba go zamknąć w
    szpitalu psychiatrycznym, bo uśmiechając się, dowiódł, że ,,stanowi wielkie
    niebezpieczeństwo dla społeczeństwa i potrzebuje przymusowego leczenia w
    szpitalu specjalnego typu"."

    całość (płatna):
    http://wyborcza.pl/7,75399,22797104,usmiechozbrodnia
    -rosyjskiego-policjanta.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 2. Data: 2017-12-18 15:28:53
    Temat: Re: czy uśmiech jest karalny?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-12-18 o 14:30, Olin pisze:

    > całość (płatna):
    > http://wyborcza.pl/7,75399,22797104,usmiechozbrodnia
    -rosyjskiego-policjanta.html

    Płacą za przeczytanie?

  • 3. Data: 2017-12-18 15:36:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Dec 2017 15:28:53 +0100, t-1 napisał(a):

    > Płacą za przeczytanie?

    Za komentowanie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 4. Data: 2017-12-18 15:48:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    >Okazuje się, że w Rosji jak najbardziej:

    A myslisz, ze u nas inaczej ?

> [...]
    >żadnymi
    >wymysłami o córeczce się nie wyłga. Generał przecież dobrze wie, co

    Ale nie bardzo rozumiem co ma pani podpulkownik z generalem

> [...]
    >niepoczytalnego i wysłany do psychuszki, bo kiedy był sądzony za
    >działalność antyradziecką, ,,nieadekwatnie się uśmiechał".

    A co bedzie u nas, jak sie bedziesz niadekwanie usmiechal na sprawie ?

    J.

  • 5. Data: 2017-12-18 18:18:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 15:36, Olin pisze:

    > Za komentowanie.

    To komentuj tam gdzie płacą i nie zaśmiecaj grupy.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-12-18 21:37:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-18 o 15:48, J.F. pisze:
    > A co bedzie u nas, jak sie bedziesz niadekwanie usmiechal na sprawie ?

    Czekam i czekam na taką wypowiedź i bach. Jest.
    Ale to towarzystwo jest przewidywalne i zarazem nieudolne.

    PS. Podobno spadł samolot. Ciekawe czyja to będzie wina.
    No dalej... :-)

  • 7. Data: 2017-12-19 11:40:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Dec 2017 15:48:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale nie bardzo rozumiem co ma pani podpulkownik z generalem

    Pani podpułkownik, była współpracownica pana generała, zrobiła z siebie
    pośmiewisko, więc zapewne dlatego uśmiech porucznika został odebrany przez
    władzę opacznie.

    > A co bedzie u nas, jak sie bedziesz niadekwanie usmiechal na sprawie ?

    Nie wiem, ale Pan Poseł Piotrowicz wspólnie z Panem Misiewiczem
    Sprawiedliwości wymyślą stosowny paragraf. Może trzeba będzie dwa razy
    dziennie słuchać Mazurka Dąbrowskiego w interpretacji Dumy Żoliborza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 8. Data: 2017-12-19 11:41:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Dec 2017 18:18:57 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To komentuj tam gdzie płacą i nie zaśmiecaj grupy.

    Czy redakcja Sputnika ma jeszcze jakieś inne życzenia?

  • 9. Data: 2017-12-19 11:51:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >razy
    >dziennie słuchać Mazurka Dąbrowskiego w interpretacji Dumy Żoliborza.

    Pan Posel ma immunitet i sprawy tak szybko miec nie bedzie.

    Ale jak mu sie wczesniej podejrzany/oskarzony glupio usmiechal, to
    pewnie zaraz wypelnial nakaz aresztowania/wniosek o areszt.

    J.

  • 10. Data: 2017-12-19 16:23:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-19 o 11:41, Olin pisze:

    > Czy redakcja Sputnika ma jeszcze jakieś inne życzenia?

    Skoro dalej piszesz to jak rozumiem ma.
    Widać róbel nieźle stoi skoro się tak starasz.