  • 41. Data: 2002-06-11 12:57:09
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > "przez przypadek
    > jeden z nich został uduszony w momencie jak lezał na ziemi na klatce
    > piersiowej pewnie po to zeby mu skuc rece stylu bo byl agresywny( inaczej
    > sie tego nie robi) trudno zdarza sie...

    "Zdaniem sądu Radosław S. spowodował śmierć Michała, bo uciskał mu kolanem klatkę
    piersiową, choć chłopak nie dawał już
    znaków życia. Sędzia skrytykował też zachowanie Grzegorza P. i Adama K.: -
    Niewątpliwie przekroczyli swoje uprawnienia,
    używając pałki wobec skutego już kajdankami Pawła."
    /../
    "Oskarżony jest człowiekiem i kieruje się emocjami, ale jest również funkcjonariuszem
    i w takich sytuacjach wymaga się,
    by o emocjach zapomniał - mówił sędzia, uzasadniając wyrok wobec S."
    [za Wyborczą]

    >Pzdr dla normalnie myślących
    >JarQ

    g.

    P.S.

    skład orzekający w tej sprawie też pozdrawiasz?

  • 42. Data: 2002-06-11 13:02:28
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Jarosław Marciniak" <j...@p...onet.pl> napisał

    > i nie wierze i nikt mi nie wmówi żebyło tak jak twierdzisz że przyjechali
    > nastawieniem zeby ich zabic to nie grupa ochroniarska tylko patrol policji
    > Chłopaki zaczeli sie stawiać i atakować policję.....

    Oczywiscie..
    Chuligani uzyli broni masowej zaglady. Mieli walizeczke atomowa, bakterie
    waglika i tuzin zatrutych żab w celu dokonania dramatycznej
    destrukcji, niczego nieswiadomych, biednych policjantow.

    > (apropo ostatnio w
    > kafejce zatrzelili 2 gliniarzy, jeszcze wczesniej jednego na służbie przy
    > Tirze)

    A jaki to ma zwiazek ?

    > a oni przyjechali i nie wiedzieli na kogo trafią co Ci goście mieli
    > pod kurtka a moze Filipek albo ten drugi mieli nóż, pistolet, gaz???

    Przeciez napisalem, ze mieli tuzin zatrutych żab. Wspominalem o zdechlej
    myszy nafaszerowanej C-4 ?

    > Pijany,
    > agresywny rzuca się na policjanta... co ma zrobić ???

    OBEZWLADNIC. Tylko tyle. Albo AZ tyle.

> [...]
    > jeden z nich został uduszony w momencie jak lezał na ziemi na klatce
    > piersiowej pewnie po to zeby mu skuc rece stylu bo byl agresywny( inaczej

    Zadziwiajace. Zdarza sie. Po prostu zdarza sie. Facet zostal uduszony.
    Zdarza sie. A wczoraj zastrzelilem staruszke - przez przypadek. Zdarza sie.

    > Pzdr dla normalnie myślących

    Ja tez pozdrawiam normalnie myslacych oraz Jaroslawa Marciniaka :)

    Neko

  • 43. Data: 2002-06-11 13:50:01
    Od: "Ryswit" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Jarosław Marciniak" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ae4q0u$4fe$1@news.onet.pl...
    > 1) sytuacja w Moskwie zamieszki policjant pomiędzy 50 kibolami niszczącymi
    > wszystko w koło i co ??? Nawet nikt nie próbuje go atakować a jak jeden
    > odważny sie zdarzył to sprawa była szybko rozwiązana pała w ruch i spokój
    > 2) sytuacja niemal identyczna w Koreii
    Z tego co mi wiadomo równiez w USA nawet za oplucie policjanta mozna trafić
    za kratki...i tak ma być
    To jedyny sposób żeby wymusić na bandytach strach przed policjantem
    Nie wierzę w to że ten biedny chłopak stał grzecznie i czekał aż go
    policjant skuje i zawiezie do izby wytrzeźwień lub sądu żeby go skazano za
    zakłocanie spokoju innym, gdyby tak było żyłby do dzisiaj.A mogłoby się tak
    zdarzyć gdyby wiedział ,że jeśli podniesie rękę na interweniującego
    policjanta to spotka go szybka i słuszna kara. Tym razem za wysoka , ale w
    ferworze walki ,bo jak sądzę taka się odbyła ,ryzyko biorą na siebie wszyscy
    którzy w niej uczestniczą i podejmują wyzwanie.
    RyszardW45

  • 44. Data: 2002-06-11 13:55:37
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-06-11 15:02, Użytkownik Neko napisał:

> [...]
    > destrukcji, niczego nieswiadomych, biednych policjantow.
    >
    > Przeciez napisalem, ze mieli tuzin zatrutych żab. Wspominalem o zdechlej

    Ile masz lat?

    > OBEZWLADNIC. Tylko tyle. Albo AZ tyle.

    No a teraz jeszcze napisz w jaki sposob nalezy obezwladnic debila, ktory
    sie stawia i to jeszcze tak by mu przypadkiem spodni nie zabrudzic :>.

    > Zadziwiajace. Zdarza sie. Po prostu zdarza sie. Facet zostal uduszony.
    > Zdarza sie. A wczoraj zastrzelilem staruszke - przez przypadek. Zdarza sie.

    A czy do Ciebie dociera, ze gdyby zabity i pobity wzieli dupe w troki i
    poszli do domu to nic by sie im nie stalo?

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M

  • 45. Data: 2002-06-11 13:57:18
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-06-11 13:59, Użytkownik Grzegorz Lipnicki napisał:

    > Sorry Wodzu, ale takie zdarzenie "powinno" kończyć się
    > raczej szybkim i sprawnym zatrzymaniem ;
    > chłopcy byli pijani i nieuzbrojeni; nic też nie słyszałem,
    > aby owi bracia byli np. mistrzami dalekowschodnich
    > sztuk walki;

    Nie uzbrojeni? To z czego pili? Po czym poznac, ze ktos jest
    nieuzbrojony? Jak sie przezyje interwencje to znaczy, ze dres nie byl
    uzbrojony, tak? Czy moze po tatuazu na czole? Nie byli mistrzami sztuk
    walki? A musieli? Byli pijani i to wystarczy by ich palowanie srednio
    ruszalo. Poza tym po czym poznac, ze ktos nie cwiczy sztuk walki? Tez po
    tatuazu na czole? ;>

  • 46. Data: 2002-06-11 14:32:10
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002, Neko wrote:

    >+ Użytkownik "H.NOWAK" <h...@c...pl> napisał
    [...]
    >+ > Uzycie gazu lzawiacego albo obezwladniajacego kajdanki
    >+ > i na dolek po takim dzialaniu policja wykonalaby zadanie i czlowiek
    >+ > by zyl
    [...]
    >+ No wlasnie. Probuje tylko unaocznic ze sa inne metody niz
    >+ zabijanie ludzi. Dlaczego w tym kraju jest takie przyzwolenie
    >+ na dranstwo i mafijne metody rozwiazywania problemow ?

    Bo inne są nieskuteczne ?
    Przecież po "akcji" j.w. pewnie nie stałoby sie "nic",
    a chyba TEGO wszyscy mają dość (z policją na czele,
    szczególnie jak jakiego złodzieja namierza i następny dzień
    spotyka go na ulicy). Na 5-tys. osiedlu przyrost naturalny
    wystarcza żeby każdy "tylko raz" zrobił taką akcję - a ty
    mało wyspał ;)

    >+ I nie tlumaczcie, ze to przez wzrost przestepczosci.

    Prędzej przez wrost poczucia bezkarności: "co mi
    zrobisz jak mnie złapiesz" :] Uważasz że źle się stało ?
    Masz rację. Co w zamian ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 47. Data: 2002-06-11 15:02:31
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Nie uzbrojeni? To z czego pili?

    policjant został uderzony tzw. tulipanem?

    >Po czym poznac, ze ktos jest
    > nieuzbrojony?

    z lektury prasy można by wnosić,
    iż uzbrojony bandzior wyjmuje spluwę i strzela do policjanta;

    > Byli pijani i to wystarczy by ich palowanie srednio
    >ruszalo.

    "nie ma ludzi opornych na ciosy; są tylko źle trafieni"
    (J. Kulej);
    jak na razie sąd ustalił, że pałowano już skutego;

    BTW: jeśli ktoś jest tak pijany, że go "pałowanie
    średnio rusza", to ma również kłopoty z trafieniem
    choćby do dziurki od klucza;

    zapewne po tym, że po jego ciosie stoisz jeszcze na nogach;

    jeśli zatrzymanie każdego awanturującego się_ pijaczka_,
    ma wyglądać tak jak to , które znalazło finał w sądzie,
    to najwyższa pora zmienić przepisy, bo inaczej sądy nie wydolą
    ze skazywaniem policjantów;

    może przypomnę:

    [Wyborcza]

    g.

  • 48. Data: 2002-06-11 15:17:18
    Od: Bartosz Jakubski <B...@s...com.pl>

    Neko napisał(a):
> [...]
    > waglika i tuzin zatrutych żab w celu dokonania dramatycznej
    > destrukcji, niczego nieswiadomych, biednych policjantow.

    (...)

    > OBEZWLADNIC. Tylko tyle. Albo AZ tyle.

    No więc policjant został skazany, bo zrobił za dużo, dostał wyrok. Czego
    chcesz jeszcze, skazania go na śmierć?

    > Zadziwiajace. Zdarza sie. Po prostu zdarza sie. Facet zostal uduszony.
    > Zdarza sie. A wczoraj zastrzelilem staruszke - przez przypadek. Zdarza sie.

    Twierdzisz, że wypadki się nie zdarzają, czy że ten policjant umyślnie
    zamordował chłopaka?

    --
    -- .- Bartosz Jakubski ------------------- Sosnowiec -. --
    -- | Free Software is a matter of liberty, not price | --

  • 49. Data: 2002-06-11 16:05:04
    Od: "Lharkon" <l...@p...onet.pl>

    > A gdzie widzisz plucie na cala policje ???!!
    > Przeciez napisalem, ze policja powinna byc twarda, profesjonalna,
    stanowcza,
    > dobrze wyposazona i wyszkolona.
    > Gdzie tu widzisz plucie??? Czyzby rozmawialibysmy na innych falach ? ;)

    Kolega raczy zauwazyc, ze nie powiedzialem ze to Ty plujesz.
    Ale przedtem odpowiadalem niejakiemu H.Nowakowi, Ty odpowiedziales na moje
    slowa, ale ja caly czas przedstawialem swoje poglady odnosnie slow pana H.N.
    Wiec chyba jednak rozmawiamy na innych falach, jednakze ja jestem na
    prawidlowej czestotliwosci.

    > Pisze tylko ze policja nie powinna byc zabojcza. I nie chodzi mi tu o
    jeden,
    > drugi wypadek. Zdarzyl sie i... to jest straszne. Pamietasz Slupsk?
    > A tych przypadkow jest za duzo. Dlatego mowie zeby uwrazliwic,
    > zeby nie bylo poblazania ani DLA BANDYTOW ani TAKZE DLA POLICJANTOW.

    Zgadzam sie z Toba.

    > Co mnie przeraza? Jesli policja nie daje sobie - z tak banalna, tak
    > podrecznikowym przypadkiem - rady, to co mowic o naprawde
    > groznych bandytach, mafii, platnych zabojcach. Rozumiesz?

    Nie rozumiem....bo nie ma podrecznikowych przypadkow...sa pewne dyrektywy
    dzialania, ale to policjant musi swym rozumem pokierowac tak zatrzymanym,
    aby cala akcja przebiegla jak najbezpieczniej przede wszystkim dla
    postronnych ludzi i dla policjantow.
    Inna sprawa ze nie wszyscy policjanci kieruja sie rozumem.

    > Ciekawe gdyby Twojego brata policja pobila tak zeby mu kregi
    poprzestawiac.
    > (wbrew pozorom bardzo latwo) - za to pil alkohol i wyzywal.
    > Popil sobie. Zdarza sie. Odbilo mu. Kazdy ma chwile slabosci
    >
    > Mowilbys tak samo? Szczerze. A gdyby go zabili? To samo bys mowil?

    Oczywiscie ze stanalbym po stronie brata.Co nie oznaczalo by, ze brat bylby
    niewinny...matka tez stanie w obronie nawet najwiekszego bandyty...co to ma
    do rzeczy?
    Tak sie sklada jednak , ze zdarzalo mi sie pic, balangowac, ale przez
    policje zostalem tylko raz spisany, i to tylko przez to ze stalem
    przypadkiem przy kradzionym motorze:>
    Ale nie stwarzalem takich sytuacji zeby byc uziemionym przez policje...bo wg
    mnie to nie jest normalne wszczynanie burd po alkoholu.
    Wszystko dla ludzi, ale jesli ktos nie panuje nad soba po wypiciu, to nie
    lepiej pije wode sodowa.A jesli juz poddal sie chwili slabosci, to chyba
    musi wypic piwo ktore nawarzyl, nieprawdaz?

    > Powtarzam: nie bronie tych przyszlych studentow. Moze faktycznie
    > to byli bandyci ale _jestem przekonany_ ze mozna to bylo inaczej
    > zalatwic. No, ale pała machac to jest najlatwiej.

    Zgadzam sie, ale smierc nie nastapila od paly.

    > Neko

    Lharkon

  • 50. Data: 2002-06-11 16:41:06
    Od: "Piotr Slimak" <p...@w...pl>

    >sad orzekl: WINNY. Sad stwierdzil: Uduszenie
    >(kolanem).

    Ale nie morderstwa!! Nieumyślnego zabójstwa, a to jest "drobna" różnica.