  • 101. Data: 2002-06-13 10:03:36
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał

    > No ale to już uzgodniliśmy.To ty jesteś idiotą.Nie pamietasz?

    Ja pamietam ze to ty jestes "istota z problemem ewolucyjnym"
    Ale co wymagac po brakujacym ogniwie Darwina - Leszku
    z jedna szara komorka w stanie permanentnego rozkladu

    Neko

  • 102. Data: 2002-06-13 10:36:34
    Od: "bubus" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał

    : > zaatakowal Policjantow na sluzbie - w takiej sytuacji odniesienie
    : > obrazen jest i POWINNO byc wielce prawdopodobne.
    : >
    :
    : Sorry Wodzu, ale takie zdarzenie "powinno" kończyć się
    : raczej szybkim i sprawnym zatrzymaniem ;
    : chłopcy byli pijani i nieuzbrojeni; nic też nie słyszałem,
    : aby owi bracia byli np. mistrzami dalekowschodnich
    : sztuk walki;

    No to nie wiesz, jak potrafią się bić nabuzowani ludzie. Skoro policja
    musiała ściągać posiłki, to nie było lekko. Dostali lanie słusznie, gdyby
    jeden z chuliganów nie zdechł to nie byłoby sprawy.

    --
    bubuś

  • 103. Data: 2002-06-13 10:39:27
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-06-13 08:42, Użytkownik Rafał \"RnR\" Strużyk napisał:

    > a jezeli on sie dalej szarpie? - NORMALNE jest wtedy dalsze uzywanie
    > srodkow przymusu, chocby po to zeby nie wstal i nie uciekl (narazie
    > przy zatrzymaniu nie przywiazuje sie podejrzanych od razu do slupa -
    > pewnie bylo by to niezgodne z jakimis prawami...) - co proponujesz?
    > lagodna rozmowe? - "wiesz - niby mozesz uciec bo kolanem ani inaczej
    > przycisnac Cie nie moge ale nie rob tego - bedzie mi smutno" myslisz,
    > ze to by zadzialalo?

    Mam wrazenie, ze gosciu nalezy do tej klasy ludzi, ktora organizuje
    marsze przeciw przemocy gdy dresy kogos zabija oraz marsze w obronie
    praw czlowieka gdy policja aresztuje te dresy. :))))

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M

  • 104. Data: 2002-06-13 10:42:48
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-06-13 11:52, Użytkownik Neko napisał:

    > BTW: Nie mam juz zamiar brac udzial w prostackich dysputach
    > wiec ciagnij sobie ten temat sam ze soba. EOT

    ON nie ma zamiaru brac udzialu w prostackich dysputach? :))))))

  • 105. Data: 2002-06-13 11:06:52
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl>

    A wiesz co :) N(ie)E(dukowany)K(retyński)O(wocu) tego narodu (patrz jak
    pisze na tfoim poziomie to mi jakoś lepiej ----- myśleć tu nie trzeba)

    NIE HCE MI SIE Z TOBOM GODOC :) Napis pod blokiem a pasuje jak ulał

    masz swój mały świat i stu milowy las i pewnie jeszcze własnego kubusia
    puchatka
    primo : jak chcesz kogoś pouczać odnośnie pisowni to zacznij od swoich
    dzieci :)
    secundo : jak dorosniesz zadzwoń
    tercio : a moze ktoś Cie bił w dzieciństwie że wiesz jak wygląda to totalne
    znęcanie sie???

    OVER & OUT

    JarQ
    Pozdrówka ale nie dla Ciebie Dupku :)

  • 106. Data: 2002-06-13 11:27:24
    Od: Bartosz 'briest' Stepien <b...@b...hoga.pl>

    Mistrz Neko rzekł:
    > Morderca wyjdzie po 1 (slownie: jednym) roku za dobre sprawowanie.
    > Rok za zamordowanie czlowieka ?!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Pewnie sprawe znacie, chlopak nazywal sie Filipek (nie pamietam imienia)
    > a sprawa miala miejsce w Sosnowcu - czyli temat na nasza grupe (PRGS)

    Znamy. Chodziłem z Filipkami do liceum. Sympatyczni, trochę postrzeleni.
    Jeśli ktoś nazywa ich bandytami, to bandytą może nazwać mnie, Ciebie,
    każdego -- bo cholernie lekko ciężkim słowem rzuca.
    Jako że wątek sobie dryfuje coraz dalej od tego, co naprawdę tam się
    stało, przypomnę. Grupa uzbrojonych ludzi skatowała dwóch wstawionych
    chłopaków. Młodszego na śmierć. Przed biciem ich skuli, żeby czasem nie
    przeszkadzali.
    Gdyby zrobili to cywile, nie byłoby mowy o 'nieumyślnym spowodowaniu
    śmierci', tylko o morderstwie ze szczególnym okrucieństwem. Prawda,
    policjantowi wolno więcej -- ma na to mandat prawa i opinii społecznej.
    Ale dlatego właśnie _należy_ wymagać od niego więcej, wielekroć więcej.
    Na przykład żeby nie wylewał swoich frustracji i burzy adrenalinowej na
    obezwładnionym, bezbronnym człowieku.

    Czemu tak mnie to poruszyło? Po pierwsze, znałem Filipków i wiem, że
    czarne legenda, jaką im się tu przyczepia (bandyci itd.) to bzdura,
    wyssane z palca usprawiedliwienie czynu, którego usprawiedliwić nie
    można. Po drugie... znałem ich. Gdybym ich wtedy spotkał, pewnie
    napilibyśmy się razem, razem siedzieli, razem śpiewali. Może
    kłócilibyście się dziś o wyrok na mojego zabójcę.
    Bardzo chcę wierzyć, że nie ma to wpływu na mój stosunek do tej sprawy.
    Że i bez tego potrafię znaleźć w sobie dość rozsądku i przyzwoitości,
    żeby nie pomylić mordercy i ofiary, nie dołączyć do chóru, który pod
    pozorem walki z prawdziwą przestępczością chce przekształcić policję w
    naszą odmianę szwadronów śmierci, że jeszcze odróżniam role policjanta,
    sędziego i kata.

    Neko -- dziękuję.

  • 107. Data: 2002-06-13 12:13:30
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>

    On Thu, 13 Jun 2002 11:52:50 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >Nie ekscytuj sie tak mocno. Robisz bledy. I gramatyczne i ortograficzne
    >i stylistyczne i jakie jeszcze chcesz. (pocwicz: "w ogóle", "zadal")
    >Jezeli Twoja logika jest tak jak Twoja pisownia to wspolczuje.

    moja pisownia jest taka jaka jest - przynajmniej sie jej nie wypieram.
    natomiast Ty nie potrafisz przyznac sie do slow ktore sam
    wypowiedziales widzac:
    1. calkowity brak logiki w nich
    2. zero spojnosci wciagu kilku wlasnych wypowiedzi
    itp itd etc

    wyciaganie bledow ortograficznych jest ostatecznym dowodem na brak
    JAKICHKOLWIEK argumentow z twojej strony - ze wzgledu na to z mojej
    strony EOT
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!

  • 108. Data: 2002-06-13 12:51:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "johnkelly" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam wrazenie, ze gosciu nalezy do tej klasy ludzi, ktora organizuje
    > marsze przeciw przemocy gdy dresy kogos zabija oraz marsze w obronie
    > praw czlowieka gdy policja aresztuje te dresy. :))))

    Czy nie krócej i prościej byłoby -idiota?

    Leszek

  • 109. Data: 2002-06-13 12:55:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Neko" <n...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał

    > Ja pamietam ze to ty jestes "istota z problemem ewolucyjnym"
    > Ale co wymagac po brakujacym ogniwie Darwina - Leszku
    > z jedna szara komorka w stanie permanentnego rozkladu

    O 11.36 napisałeś "EOT, EOT, EOT i jeszcze raz EOT.".

    Zapomniałeś przygłupie czy twoja chora psychika nie pozwala ci
    zakonczyć tematu bez ostatniego szczeknięcia?

    Leszek

  • 110. Data: 2002-06-13 13:01:15
    Od: "Wojciech "Sas" Cieciwa" <c...@a...zarz.agh.edu.pl>

    In pl.soc.prawo Bartosz 'briest' Stepien <b...@b...hoga.pl> wrote:
    : Mistrz Neko rzekł:
    :> Morderca wyjdzie po 1 (slownie: jednym) roku za dobre sprawowanie.
    :> Rok za zamordowanie czlowieka ?!!!!!!!!!!!!!!!!
    :>
[...]

    Przepraszam, że się wtrącę, nie chcę komentować togo co się stało.
    Prawdy nikt tak naprawdę nie naświetli.

    Mnie natomias interesuje coś innego, są tu tacy którzy twierdzą, że
    "... to byli grzeczni chłopcy ... ", są i inni.

    Ale ...
    Czy tak z ręką na sercu powiesz, że Oni nie mogli się postawić policji ?
    Alkochol zmienia ludzi, uwalnia nagromadzone w nich napięcie, wzmaga
    agresje.
    Pozbawia ludzi zachamowań, a jak podają świadkowie _BYŁ_ tam i alkochol.

    Jak było naprawdę?
    Nikt Ci tego nie powie.
    Dlaczego?
    Nie, nie dlatego, że nie chce ....
    Takie zdarzenia trwają sekundy, jeden nieopatrzny gest której kolwiek ze
    stron i już są w ruchu pałki, kamienie, pięści.

    A tak naprawdę ten gest był zupełnie nieszkodliwy...

    Tylko, że w takiej stresującej sytuacji każdy reaguje gwałtownie.
    Każdy sie boi, skąd ma miec pewność, że tych dwu młodych ludzi
    ( bo chłopcami trudno ich nazwać skoro zdawali na studia ...)
    nie ma broni palnej, pałki, noża, a życ chce każdy - policjant też.

    A wyżywanie się teraz na policji, MOIM zdanie jest przykładem braku
    zrozumienia dla jej [policji] działania.

    Ten policjant, nie jechał tam w celu "użycia" sobie, jechal na wezwanie
    nie miał pojęcia co go spotka, mógł spotkać kilku pijaczków, którzy na
    widok policji grzecznie się wyniosą, ale mógł spotkać grupę
    naćpanych/pijanych/agresywnych "dresów" czy innego marginesu.
    I wtedy to ON jest pokrzywdzony...
    Ale to jakoś uchodzi naszej uwadze ....

    Ten człowiek, najprawdopodobniej do końca swojego zycia bedzie się
    zastanawiał, GDZIE zrobił błąd i czy to był jego błąd, czy też tego
    chłopaka, a który to błąd kosztował go życie.

    Pozatym, i tak co podają gazety, czy media nie jest pełne.

    Jak pisałem, prawdy juz nie poznamy.

    Pozostaje mieć nadzieje że następnym razem jak będzie podobna sytuacja,
    to _OBIE_ strony, będą pamiętać o tym wydarzeniu.

    Pozdrawiam.
    Sas.
    --
    {Wojciech 'Sas' Cieciwa} {Member of PLD Team }
    {e-mail: c...@a...zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}