  • 21. Data: 2007-12-10 21:22:30
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    > Skąd takie bzdury bierzesz?
    > Napisz jeszcze gdzie konkretnie takie przepisy widziałeś, bo takie
    > sprawiasz wrażenie pisząc "w Polsce jeszcze (...)". W Ugandzie?

    Wiec kompletnie nie znasz prawa obowiazujecego w Polsce. Po to jest sklep zeby w
    nim kupowac i jesli przyszedles do niego z zamiarem zakupu to spzredawca ma
    obowiazek spzredac ci towar. Nie moze cie ze sklepu wyrzucic jesli pzryszedles
    do niego z zamiarem zakupu. Ja wiem, ze u was na Bialorusi jest inaczej.

  • 22. Data: 2007-12-10 21:22:49
    Od: "Agata" <a...@o...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I to jest gleboki komunizm. Az wierzyc sie nie chce.

    O jakim komunizmie ty mowisz?
    jak cos jest otwarte od jakiejs godziny do jakiejs to jest to zasada!!!
    puby czesto sa otwarte od jakiejs godziny do np. ostatniego klienta i jezeli
    ktos cos takiego ustalil to zupelnie co innego.

    Pracownik jest zatrudniony w okreslonym czasie pracy i dlaczego ma zostawac
    po swoich godzinach pracy tylko i wylacznie dlatego ze Tobie nie chcialo
    ruszyc sie tylka i przyjsc do sklepu w godzinach jego urzedowania. Denerwuje
    mnie takie roszczeniowe podejscie!!!

  • 23. Data: 2007-12-10 21:24:41
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    > To jest grupa o prawie. Przestań trollować, a raczej - zerknij na inne
    > oferty Twojego Onetu, Niekomunistycznie-Myślący-Analfabeto.

    Analfabeta jestes ty durniu tluczacy w klawisze bez zrozumienia i pojecia.

  • 24. Data: 2007-12-10 21:24:45
    Od: "Agata" <a...@o...pl>

    > I tu sie mylisz. Nie mowie teraz o wpuszczaniu po godzinach. Jesli to jest
    > sklep, to ani sprzedawca, ani wlasciciel nie ma prawa np. Cie nie
    > obsluzyc, czy
    > wyprosic ze sklepu jesli przyszedles z zamairem zakupu.

    Wlasciciel prywatny, sprzedawca ma prawo odmowic sprzedazy. Ma rowniez prawo
    wyprosic Cie ze sklepu. Np. gdy jestes pod wplywem alkoholu lub palisz.

  • 25. Data: 2007-12-10 21:24:46
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > I to jest gleboki komunizm. Az wierzyc sie nie chce.

    Wierzyć się nie chce w to, że takie "pierdoły" chodzą po ziemi! Jak możesz
    odmowę sprzedaży majtek czy telewizora powrównywać z głebokim komunizmem czyli
    mordowaniem ludzi, biciem, poniżaniem?

    Nie masz pojęcia co wypisujesz!

    A poza tym... skąd wiesz, że sprzedawca nie ma ostatniego autobusu 10 minut po
    zamknięciu sklepu? że w piątek urodziło mu się dziecko i chce być szybko z
    rodziną? że może ma wymarzoną randkę za kilka minut i twoją "kapitalistyczną"
    kasę to możesz sobie w tym momencie włożyć w tyłek?

    Jak myślisz że masz kilka złotych do wydania to wszystcy mają przed tobą
    pełzać?

    Szanuj innych to może i inni będą szanować Ciebie!

    Pozdrawiam
    K.

  • 26. Data: 2007-12-10 21:24:47
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Sam termin "po godzinach" jest terminem z czasow komunizmu. Na zachodzie w ogole
    > nie wiedzieliby o czym tu jest mowa.

    Nie pierdol glupot, na zachodzie wiekszosc sklepow zamykana jest
    wczesniej niz u nas, a o pracy w niedziele prawie nikt nie slyszal.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 27. Data: 2007-12-10 21:25:57
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Sam termin "po godzinach" jest terminem z czasow komunizmu. Na zachodzie w
    > ogole
    > nie wiedzieliby o czym tu jest mowa. Nie do pomyslenia jest zeby
    > wlasciciel
    > sklepu nie chcial sprzedac towaru! Nie mowiac o dbaniu o klienta. Ale w
    > Polsce
    > nie ma sklepow z prawdziwego zdarzenia. To sa pokomunistyczne spolki. Np.
    > Spolem
    > jeszcze istnieje!

    Idąc tym tokiem myślenia niejeden sklep przy ruchliwej ulicy musiałby
    pracować 24/h bo zawsze wejdzie jakiś klient :)

  • 28. Data: 2007-12-10 21:27:09
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    > Nie pierdol glupot, na zachodzie wiekszosc sklepow zamykana jest
    > wczesniej niz u nas, a o pracy w niedziele prawie nikt nie slyszal.

    Przciez nikt nie kazal mu otwierac sklepu. Zreszta, szkoda odzywac sie do debili
    bez krzty pojecia o tym co czytaja.

  • 29. Data: 2007-12-10 21:29:39
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Bo chce sprzedac towar. Jakbys mial wlsny sklep, to nie chcialbys towatu
    > spzredac?! Pokutuje komunistyczne myslenie.

    no chyba nie chce jednak sprzedac, skoro nie wpuszcza do sklepu :)

  • 30. Data: 2007-12-10 21:29:42
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > Nie pierdol glupot, na zachodzie wiekszosc sklepow zamykana jest
    > wczesniej niz u nas, a o pracy w niedziele prawie nikt nie slyszal.

    ROTFL!

    dokładnie tak! to musi jakiś oszołom, który o "zachodzie" chyba słyszał pod
    budką z piwem.
    Ale przydatny pracownik, który by siedział za ladą do północy, byleby
    klienci byli;)

    pzdr,
    dkzzzzzz.